نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مبلغ عجیب قرارداد ستاره جدید پرسپولیس/ فقط ۵۰۰ میلیون برای مرد اول خط حمله سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عمری ستاره پرسپولیس در دو بازی اخیر بوده و ۳ گل مقابل گل‌گهر و نساجی شده است.

پرسپولیس درحالی هفته گذشته  به مصاف گل گهر سیرجان رفت که سرخ پوشان در این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودشان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

اما سورپرایز اصلی گل محمدی حضور محمد عمری جوان در ترکیب اصلی بود که جانشین عالیشاه شد. عمری در این بازی کنار ترابی در خط حمله به کار گرفته شده و خبری از سیامک نعمتی، مهدی عبدی و حامد پاکدل برای آن  بازی  نبود.عمری در بازی مقابل گل گهر گل اول تیمش را زد و یکی از خوب‌های تیمش بود.

عمری که از مصدومیت عالیشاه و دیاباته و همچنین رفتن لوکادیا بیشترین استفاده را کرده بود، در بازی مقابل نساجی هم به صورت فیکس به میدان رفت تا برای سومین بار در ترکیب اصلی این فصل تیمش قرار بگیرد.

عملکرد درخشان عمری در بازی مقابل نساجی هم ادامه داشت و او موفق شد در این بازی دبل کند و نمایش درخشانی داشته باشد. یحیی گل محمدی معمولا به بازیکنان جوان کمتر بها می‌دهد و خیلی از بازیکنان جوانی که در پرسپولیس حضور داشتند، به دلیل اینکه کمتر فرصت بازی پیدا کردند، از این تیم جدا شدند. در این بین یکی از جوان‌هایی که حسابی چشم سرمربی پرسپولیس را گرفته، محمد عمری هافبک مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس است.

عمری که پدیده این فصل پرسپولیس است، در بازی مقابل سپاهان برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در دو بازی قبل هم فیکس بود و موفق شد ۳ بار هم برای پرسپولیس گلزنی کند.

نکته جالب اینجاست که عمری ۲۲ ساله که اهل ارومیه و محصول آکادمی پرسپولیس است، تا همین چند وقت قبل در ورزشگاه کاظمی می‌خوابید. با این حال طی ماه‌های گذشته و بعد از تمدید قرارداد خود با پرسپولیس، صاحب خانه شد و حالا در خانه خودش زندگی می‌کند. همچنین قرارداد این فصل عمری با پرسپولیس فقط ۵۰۰ میلیون است.

این درحالی است که بازیکنان درجه چندم لیگ برتری که نصف توانایی‌های این بازیکن جوان و با استعداد را هم ندارند، سالی چند میلیارد قرارداد می‌بندند. عمری با توجه به عملکرد بسیار خوبش در این فصل به طور حتم برای فصل آینده مبلغ  قراردادش زیاد خواهد شد و اگر همین فرم خوب خودش را حفظ کند، می‌تواند خیلی زود ملی پوش شود و به تیم‌های اروپایی ترنسفر شود.

مصاحبه گل‌محمدی را بخوانید: واکنش گل‌محمدی به انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی/ داور نگذاشت گل‌های بیش‌تری بزنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • !!! IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    خب مشکل قیمتِ اون بازیکنان درجه چندمی لیگه!!! نه این جوون. چون ۵۰۰ میلیون هم کم نیست، حداقل در زمان عقد قرارداد کم نبوده، شما هم زیاد نگران نباشید قیمتش به زودی به بیش از ده دوازده برابر میرسه،
    • Shams IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      و البته همین 500 میلیون ناچیز!!!! برابری میکنه با حقوق 4 سال من کارمند دولت لیسانس یا فوق لیسانس گرفته تو این مملکت!!!...
  • عیسی عشقه خوزستان و پرسپولیسه IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    بازیکن آینده داریه
  • مهدی همدانی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    من پرسپولیسی ام.... حالا اینقدر عمری عمری کنید که تهوع بگیریم! عزیزان من خوب ایشون اول راهشه و انشالله در دو سه سال آینده ویلایی در لواسان خواهد داشت!
    • Zz IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      حقشه نوش جونش زحمت میکشه حق داره بهترین ها رو هم داشته باشه
  • علی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    فوتبال ما باید به جای دادن پول های هنگفت به بازیکنان ۳۰ ساله به جوانان بها میداد اون هزینه های میلیاردی رو صرف ساخت امکانات و ورزشگاه و ...میکرد.برخی تیم های ایرانی صدها میلیارد هزینه میکنن و خروجی هم میشه هیچ.تیم های صنعتی باید به جای دادن پول های هنگفت به یه عده تمرکزشون رو روی پرورش بازیکنان و تیم های پایه و توجه به جوانان و ترانسفر اونا به اروپا بزارن.ایران پر از استعداده اصلا نیازی به آوردن بازیکن خارجی نیست.قرارداد بازیکن های جوان هم باید ۵ ساله باشه و حرفه ای.نه وسط فصل بازیکن خواستار اضافه شدن قرداد باشه.بازیکنایی هستن که سالی ۲۰ میلیارد تومن میگیرن در حالی که تیم هامون از زیرساخت های ابتدایی مثل چمن محرومن.واقعا این انحصار رو چه کسی درست کرده؟؟چرا این پولا خرج زیرساخت و تیم های پایه و پرورش بازیکنان جوان نمیشه.؟
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    لطفا شلوغش نکنید عبدی هم تا دوتا گل زد همه به‌به و چه‌چه و سریع فرستادنش تیم ملی و اروپا و فلان ،اجازه بدین رشد کنه نکه با خاطره همین دوتا گل بقیه فصل رو بگذرونه و شاید بقیه فوتبالشو
  • کسا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    یکی از علل تخریب جوانان مستعد همین رسانه ها شدن..... برای جمع آوری چندتا بازدید کننده بیشتر هر متن بی مورد با تیتر جنجالی میزنن غافل از اینکه چه عواقبی میتونه داشته باشه
  • رامین ارومیه IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    محمد عمری یکی از با استعدادترین بازیکن ایران است چون من باهاش بازی کردم و میدونم چ بازیکنه با اینکه خودم استقلالیم ولی براش آرزوی موفقیت دارم..
  • حامی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    چرا باید ناچیز باشه آخه؟؟؟ مگه چه کار خاصی کرده دوتا گل زده که برای همین پول میگیره نه چیز دیگه ای خواهشا بیخود رو این بازیکنای جوون مانور ندید که نابود بشن. قیقا همین کار رو با عبدی هم کردید و حالا میبینیم حال و روزش رو
  • حامی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    چرا باید ناچیز باشه آخه؟؟؟ مگه چه کار خاصی کرده دوتا گل زده که برای همین پول میگیره نه چیز دیگه ای خواهشا بیخود رو این بازیکنای جوون مانور ندید که نابود بشن. قیقا همین کار رو با عبدی هم کردید و حالا میبینیم حال و روزش رو
  • جعفری IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    ازحالا دیگه با اومدن این بازیکن میتوان به پرسپولیس امیدوار بود ،این بازیکن با این توانمندی تا حالا کجا بود ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی