نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۴۶۰
مصاحبه طوفانی عباس جدیدی علیه رسول خادم/ من نبودم کجا رنگ پیراهن تیم ملی و مدال را می‌دیدی؟/ از من برای برادران خادم و علیرضا حیدری پل ساختند!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.

عباس جدیدی در واکنش به صحبت های مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد که استفاده از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم در جام جهانی آمریکا را مشابه تجربه های تاریخی همچون او و رسول خادم دانسته بود، اظهار کرد: همه را که با یک چوب نمی‌رانند. یک وقت چیزی بود، آمد و رفت. آن سابقه تاریخی باعث شد دنیای قهرمانی من زود به پایان برسد و بیشتر مدالهایم نقره و برنز شود.

دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک، افزود: آن زمان هدفشان این بود به هر شکلی می‌خواستند چاله و چوله های تیم ملی را پر کنند و ماله کشی کنند. مگر کار درستی کردند؟ من فنا شدم. خیلی ها در این کشتی مدیون من هستند. آن زمان زورم نمی‌رسید و چیزی نمی توانستم بگویم. هر چه من برادران خادم را می‌بردم باز من را به وزن بالاتر می فرستادند. برای انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. سر همین کارها بود که مدال های من نقره و برنز شد.

وی با اشاره به استفاده از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم جام جهانی آمریکا که منجر به شکست او شد، خاطرنشان کرد: کسی برای مدال تیمی با مدال المپیک قمار نمی‌کند. مگر کارهایی را که با من کردند خداپسندانه بود؟ در المپیک سیدنی باید با ۱۰۵ کیلو وزن زیر دو خم رودریگرز ۱۴۰ کیلویی را می‌گرفتم فقط بخاطر اینکه امیررضا خادم را به هر شکلی وارد تیم کنند تا در ۸۵ کیلو کشتی بگیرد. این حرف ها توهمات پوسیده یک مشت آدمی است که فقط می‌خواهند بگویند آی تیممان قهرمان شد. ما نباید خودمان را گول بزنیم. کل کشتی دنیا فقط ۳ کشور ایران، آمریکا و روسیه است. بقیه کشورها اصلا کجای کار قرار دارند؟ بقیه فقط تک ستاره‌هایی را رو می‌کنند. مگر این سابقه تاریخی که آقای میرعمادیان می‌گوید کار مثبتی بود؟

جدیدی افزود: یک عده پایشان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ کامران قاسمپور اگر درست هدایت شود می‌تواند ۸ تا ۱۰ مدال بیاورد اما با این حرکات نسنجیده و ۲ تا باخت خودباوری و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. من ۳۰ سالم بود که کشتی را کنار گذاشتم. ۴ سال دیگر هم می‌توانستم کشتی بگیرم اما کشتی را رها کردم فقط بخاطر اینکه از بس از من پل ساختند. چرا از آن طرف پشت بام می‌افتند و نمی‌گویند عباس جدیدی باید به جای ۵ مدال ۱۰ مدال می‌گرفت؟ چرا نمی‌گویند عباس جدیدی ۵ مدال جهانی دیگر باید می گرفت اما نگذاشتند؟

پیشکسوت کشتی ایران، در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چه پیشنهادی برای استفاده از کامران قاسمپور و حسن یزدانی در المپیک پاریس دارد؟ گفت: من اصلا وضعیت وزنی و شرایط روحی آن ها را نمی‌دانم‌. من باید به عنوان آنالیزور و روانکاو با این ها صحبت کنم و تجاربم را به این ها بگویم. باید توقعات و شرایط روحی آن ها را ببینم. مگر این کار جاده یکطرفه است که در اتاق های در بسته برای جوان مردم تصمیم بگیرند؟ مگر این کار شوخی است؟ بابا یک عباس جدیدی پیدا شد جور تیم ملی را کشید. هر صد سال یک دیوانه مثل من پیدا می شود!

وی ادامه داد: ولم کنید دردم در سینه ام بماند! کجا رسول خادم رنگ پیرآهن تیم ملی را می‌دید؟ کجا علی حیدری خواب تیم ملی را می‌دید؟ باید جورکش آقایان می‌شدیم. همه آن ها مدال هایشان را مدیون من هستند اما این وسط عباس جدیدی گوشت جلوی توپ شد! پنج مدال نتوانستم بگیرم. مدال هایم نقره و برنز شد. چرا این ها را نمی‌گویند؟ من باید با کامران قاسمپور به عنوان یک پیشکسوت و کسی که این راه را رفته و ته این کار را می‌داند چیست بنشینم و صحبت کنم تا اصلا ببینم ته دلشان چیست. مگر می شود کسی را اجبار کرد؟ می رود روی تشک خراب می کند و برمی گردد، همان کاری که قاسمپور کرد. طرف باید با فراغ بال روی تشک برود.

مصاحبه طوفانی عباس جدیدی علیه رسول خادم/ من نبودم کجا رنگ پیراهن تیم ملی و مدال را می‌دیدی؟/ از من برای برادران خادم و علیرضا حیدری پل ساختند!

جدیدی خاطرنشان کرد: شما نمی دانید روی تشک چه خبر است؟ به دریا رفته می‌داند مصیبت های طوفان را، شکسته استخوان داند بهای مومیایی را. به قرآن این بچه ها گناه دارند. نباید بنشینند برای منافع خودشان روی این‌ها تصمیم گیری کنند. آقای برزگر، آقای خادم و صنعتکاران این ها آمدند امیر خادم را یک جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیر خادم مدال گرفت، نه علی حیدری و نه من. در صورتیکه دست به ما نمی زدند هم علی حیدری طلا می گرفت و هم من. ۲ طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم گیری غلط به باد دادند. یک نفر را می خواستند در ۸۲ کیلو به تیم تزریق کنند نشستند زیر پای علی حیدری او را به ۹۷ تا بردند و با من هم طبق معمول تا کردند. از کجا معلوم اگر حق مجید خدایی را نمی خوردند و می گذاشتند در ۸۲ کیلو به المپیک سیدنی برود مدال نمی گرفت؟ طلای من و حیدری هم که سر جایش بود. این ها جفاست. زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما ۳ وزن را نابود کردند.

دارنده یک طلا و ۲ برنز جهان و یک نقره المپیک، افزود: بابا چرا این ها را نمی‌گویند؟ عباس جدیدی ۳ تا دیسک کمر گرفته و الان زمین گیر شده است. شب ها مجبورم ۵ متکا زیر دست و گردن و کمرم بگذارم تا خوابم ببرد. ولم کنید من از کشتی بیرون کشیدم! چیزهایی نگویید که زخم دل آدم کنده شود و زخم هایمان تازه شود.

جدیدی گفت: باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند. واقعا از آقای میرعمادیان انتظار چنین حرف هایی را نداشتم. بیایند با من که ۵ سال این راه را رفتم بنشینند و صحبت کنند. من را بخواهند من بنشینم با یزدانی صحبت کنم، روانکاویش کنم ببینم ته دلش چیست.باید با قاسمپور در یک اتاق خلوت بنشینم دو تا چایی بزاریم جلویمان و صحبت کنیم تا من ته دل این ها را دربیاورم و ببینم داستان چیست. من اصلا در جریان شرایط وزنی آن ها نیستم. امثال ما را هم که کنار می گذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۸۱
  • مصطفی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    این روزها حمله و توهین به اسطؤره های مردم رونق گرفته . واقعا خجالت داره اسم جدیدی رو كنار آقا رسول بزارید دیگه چی بگم ...
    • حسن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      عباس جدیدی راست میگه، خادم کشتی گیر خیلی خوبی بود ولی زمانی که با عباس جدیدی کشتی می‌گرفت نمی‌توانست ۱خاک هم ازش بگیره و حریف جدیدی نمیشد، با این حال همیشه جدیدی رو ۱ وزن بالا تر می‌گذاشتن!!!!
    • پرسپولیس آث میلان ایتالیا TR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      دقیقا همینطوره - اصلا اصالت و شخصیت و تربیت رسول خادم کجا ؟ جدیدی کجا ؟ .. علی دایی - رسول خادم - و افراد مثل این دو بزرگان ورزش ایران هستند کسانی که به اینها توهین میکنند - از اصل و ریشه مشکل دارند .
    • حسن بابایی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      سلام، درگذشته کشتی، یا هرورزشی چیزی به نام تجارت نبود، همه تلاش میکردن، که برای ایران بزرگ، افتخار آفرین باشند، و آقای جدیدی درست می‌گویند، من به سن خودم کشتی را از زمان مرحوم تختی، آشنا هستم، ورزش را با فرهنگ یاعلی (ع) داخل گود می‌رفتند، تا برای پول بود ونه برای قدرت،، این بود درس اخلاق می آموختند،. ولی امروز ورزش را واردسیاست کردن، وحتی زورشان میاد سرود ملی کشورشان را بخوانند که متأسفانه در همه رده ورزشی داشتیم، و انگار این عزیزان بخودی خود به این مقام رسیدن، اولأ ورزشکار باید ورزش را برای سلامتی خودش وجامعه اش قرار بدهد نه برای فراری های خارج از کشور و خبرگذاری های بیگانه،، درود به إقای جدیدی،،
    • ارزی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      آقای جدیدی از محبوبیت افتادی.ادبیات پهلوانی صفر.
    • Amin IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      یکم اطلاعات کشتی رو ببری بالا کاملا متوجه میشی حرفاش درسته عباس جدیدی با هر شخصیتی و خصوصیت اخلاقی چندین و چندبار آقایون خادم رو تو تشک نابود کرد ولی امان از لابی گری اون زمان یکم مطالعه کنید بعد نظر بدین
    • نادر IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      تمام حرفهای آقای جدیدی درسته،بیش از چهل ساله کشتی ایران و جهان رو پیگیری میکنم،بعد از مسابقات جهانی ۱۹۹۸ تهران که ایران با قدرت و با طلای همین آقای جدیدی در ۹۷ و طلای علیرضا حیدری در ۸۲ که هر دو در کمال قدرت حریفانشونو شکست دادن و نقره رسول خادم در ۱۲۰ قهرمان شد کادر فنی تیم ملی و در راسش آقای برزگر بزرگترین اشتباه ممکن رو کردن و با بردن علیرضا حیدری به ۹۷ اجازه ندادن ایشون طلاهای بیشتری در وزن اصلی خودش ۸۲ بدست بیاره و عباس جدیدی رو هم فرستادن ۱۲۰ کیلو که اصلٱ نه فیزیکشو داشت و نه قدرتشو و اگه در ۹۷ میموند سالها در این وزن طلا میگرفت،همه اینها به خاطر حضور محمد خادم در کادر فنی تیم ملی بود و همه تلاششو میکرد تا پسران خودش امیر و رسول رو در ترکیب اصلی تیم ملی جا بده،برای این کار هم با نهایت ریاکاری ادعای مومن و سوپر انقلابی بودن میکرد تا به هدفش برسه،من منکر اشتباهات عباس جدیدی نیستم بله ایشون یکبار در جوانی دوپینگ کرد و محرومیتشو کشید ولی بعد با تمرین فراوان به یکی از بهترین و با کلاسترین کشتی گیران تاریخ ایران بدل شد که در وزن اصلی خودش ۹۷ کیلو مثل آب خوردن رقباشو شکست میداد.
    • نادر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      با سلام البته برادران خادم جزو پهلوانان همیشگی تاریخ ایران خواهند ماند ولیکن نباید متعصبانه هر گونه نقدی به جریان مافیای کثیف پشت پرده ورزش را هزاران قهرمان شایسته را فدای نورچشمی ها نموده است را تخریب نمود
    • علی صفری پور IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      بااین کارها فقط مردم بیچاره رو به جون هم میندازن.فایده این کارها چیه
    • محسن IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      اقای جدیدی نگفتن وقتی دوپینگشون مثبت شد ،مدال رو فیلا پس نداد. یه ادم لات عشق خودنمایی که از هیچ تو شورای شهر به برج سازی رسیده این و دبیر و هادی ساعی از هیچ به بیلیون رسیدند هیچ کس هم نگفت چگونه و چرا
    • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      باوا اینا مصاحبه های قدیمی هست دارن به عمد تنش ایجاد می‌کنن
    • امیر IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      مگه جدیدی قهرمان ایم مملکت نیست؟؟دقیقا درست میگه بنده خدا برادران خادم هم قهرمانان مملکت هستند اما خدایی جدیدی قربانی شد تا رسول مدال بیشتری بگیره .
    • محمد مهدی فربودی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      ایشان نه برای مردم ارزش دارد و نه در حد پهلوانان امیر و رسول خادم هستند آیشان یکبار با دوپینگ قهرمان شد و آبروی ایران را برد خجالت نمی‌کشد.
    • حیدری IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      این جدیدی دیدیم که دروغ گفته، یک نفر که بتونه یک بار دروغ بگه، هزار بار هم میتونه دروغ بگه
  • سلمان IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    در مورد خوب بودن جدیدی شکی نیست اما اینکه رسول خادم رو انکار کنی بیشتر شبیه شوخیه.
    • عرفان GB ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      سلام خادم همیشه به جدیدی باخت اما چون آقازاده محمد خادم بود نورچشمی بود باید میرفت جهانی. این بی انصافیه حق بنده خدا رو خوردن الانم چون خادم موافق باد حرف زده باید بهتر از ایشون باشه.
    • داود IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      بد متوجه شدی. بحث عدم تکرار یک رویه غلط هست. نه تخریب
  • حقیقت تلخ IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    رسول خادم به خواست خودش جای جنابعالی و نگرفته آقای جدیدی. تصمیم فنی سرمربی رو اجرا کرده. این صحبت‌ها باعث کاهش اعتبار رسول خادم نمیشه. رسول پهلوان ایرانه اما تو فقط قهرمان هستی. ارزش رسول خادم خیلی فراتر از شماست چون ارزشش فقط با مدال های کسب کرده سنجیده نمیشه
    • محمد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      رسول خادم کجا .توکجا فاصله اززمین تا آسمانه
    • من هم پشیمانم IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      نمیدونم چرا یکدفعه یاد فیلم (( چند میگیری گریه کنی )) افتادم . راستی جناب جدیدی چند میگیری مصاحبه کنی ؟؟؟
  • سیدمحمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آدمی که نقطه ضعف داشته باشه همیشه کوتاه میاد. شما داشتی و خودت میدونی چی میگم آقای جدیدی اما رسول نقطه ضعفی توی زندگیش نیست نه اخلاقی نه اجتماعی و نه چیز دیگه ای که به کسی باج بده. امیدوارم گرفته باشی چی میگم. ما می‌شناسیمت آقای جدیدی نیازی به مصاحبه برای شناختت نیست
    • بی نشان IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      دقیقا درست می فرمائید عباس جدیدی واقعا مغرور هست
    • داود IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      جدیدی حرف از عدم تکرار رویه غلط گذشته میزنه. نه تخریب. این حرف را باید خادم میزد اما متاسفانه طبق معمول مصلاحت ندید.
  • نوید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    درودبرشماجناب جدیدی کاملادرست میفرماییدولی چراتاامروزسکوت کرده بودید کشتی همیشه پرازحرف وحدیث است،المپیک سیدنی این مدالها حق کشورایران بودکه به خاطربعضیهاازماگرفتند
    • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      جدیدی همیشه کشتی گیر خوبی بوده ولی اخیرا آگاهانه داره محبوبیت خودشو خراب می کنه پیش مردم بخاطر مادیات.اخلاق یعنی با مردم بودن وگرنه مدال هیچ ارزشی ندارند.زنده باد خادم
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    کاش شرف و غیرت داشتی اقای !!!! جدیدی
    • داود IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      حتما بیشتر از شما شرف داره. که از خودش میگذرد برای دفاع از یک جون که در اوج آمادگی هست دفاع میکنه.
  • عرفان IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    لطفا احترام رو حفظ کن آقای جدیدی خدای ناکرده شما پیشکسوت هستی میخوای با همین لحن با یزدانی و قاسمپور صحبت کنی؟آقا رسول پهلوان کشور ما هست لطفا باادب باش
    • حمید IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      اخه توکجای کاری که بایک جهان پهلوان داری اینطور صحبت میکنی .حتما ایشون حرفی براگفتن داره که اینجورمیگه .مگه شمامنکرلاوی گری ومافیاتواین مملکت هستی که شاخ وشانه براجدیدی میکشی!
  • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    جا به جایی وزن در کشتی مسخره است... وزن یکی را ببرند بالا تا نورچشمی را در تیم فرو کنند
  • ناصح IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    این آقا همونی هست که افراد مشهور در حال فوت هستند میره کنارش عکس یادگاری میگیره در ضمن دوپینگ و آبرو ریزی جهانی هم یادمون نرفته اسطوره کشتی جهان و المپیک رسول خادم
    • ایرانی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      عکس سلفی واقعا که!
  • اکو IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اقای جیدی کشتی گیر خوبی بودند ولی نه در این حد در مورد رسول خادم اظهار نظر کنند.اقای جدیدی کستیاش رو قدرت بدنی بسته میشود اگه از ۱۰۵ میومد ۸۵ دیگه بدنش نمیکشید.
    • فرهاد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      جدیدی ۸۵ نبودبلکه میخواست در۹۷ کشتی بگیردکه بخاطربعضی افرادنگذاشتتد
    • داود IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      غلط فرمایش کردید. رسول یک بار هم جدیدی رو نبرد. ظمنا. آقایان کچ فهم. حرف بر سر خادم نیست حرف بر سر عدم تکرار رویه. غلط هست. مثلش هم این دو بزرگوار هستند.
  • اسد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اگر میتوانی به تیم ملی کمک کن سرمربی هر که باشه دوست داره تیمش قهرمان باشه اگر کارهات باعث بهتر نتیجه گرفتن تیم ملی باشه همه استقبال می کنند
    • حمید DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      نه از حرفاشون معلومه مفت کمک نمیکنه ، قرارداد لازمه .
  • کیوان SE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    تو که با دوپینگ قهرمان جهان شدی دو سال محروم شدی بهتره درباره پهلوان خادم حرف نزنی
    • منتقد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      اقای‌جدیدی‌همیشه‌دوستت‌داریم.امیرنه‌ولی‌رسول‌روهم‌دوسش‌داریم.واماتوکشورماحق‌خوری‌خیلی‌زیاده‌کسی‌هم‌بخاداعتراض‌بکنه‌بایک‌بهانه‌ای‌میاندازنش‌بیرون‌مجبوره‌ب‌هرسازی‌ک‌میزنن‌برقصه‌...جدیدی‌ورسول‌زیرگیرهای‌قابلی‌بودن‌باکشتیهای‌نابشون‌همه‌روبوجدمیاوردن..وانشالله‌ازتجربه‌های‌شماهابرای‌پیشرفت‌کشتی‌کشوراستفاده‌میکنن‌ب‌امیدخدا..خارج‌کشوریاخاهشاموش‌ندونن...کامران‌جان‌وحسن‌جان‌..جدیدی‌ورسول‌حال‌حاضرند.همتونودوست‌دارم‌موفق‌ومویدباشید
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    درود بر پهلوان خادم .آقای جدیدی رزومه کاری شما مشخص . بچه‌ها ی خیابان پیروزی میدانند اگر ورزشکار بودی کسی تخریب نمی کردی
    • مازیار IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      دقیقا. کاش درباره اتفاقاتی ک توی باشگاه بدنسازیش افتاده بودم چند کلامی حرف میزد
  • کسری IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی از اسطوره های بنام و خوش نام کشتی ایرانه بنظر آدم دروغگویی نیست درود بر آقا عباس پهلوان ایران
  • امیر رامشی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    نام جهان پهلوان رسول خادم با صحبتهای اشخاصی مانند جدیدی کوچک نمی شود . گذشته جدیدی و امثال او در ورزش کشور ، شورای شهر و ….. برای همه مشخص است . جدیدی یادت باشد همیشه نام بزرگمرد و پهلوان رسول خادم را با احترام یاد کنی و همیشه به احترامش باید بایستی ….. رسول خادم بزرگ هست و همیشه بزرگ خواهد بود .
  • حسن IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اول بگم قصد تایید همه جانبه آقای جدیدی را ندارم و قصد تخریب برادران خادم را هم ندارم ولی خوب یادم هست که در آن زمان با وجود دو برادر خادم جدیدی مجبور شد در وزن بالاتر کشتی بگیره تا خودشون هم در تیم ملی باشند شاید جدید به همین دلیل مجبور به دوپینگ شد و اون موقع بحث این بود که پدر خادمها که خودش مربی کشتی بود در این کار نقش داشته البته همین رسول هم یک بار با وزن کمی که داشت در وزن آزاد کشتی گرفت و فک کنم از یک غول ۱۳۰ کیلویی فقط باخت اون موقع شگرد اصلیش زیر گیری از مچ پا بود
    • نیکویی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      چی میگی؟ این آقا اومده میگه کجا علی حیدری و خادم رنگ تیم ملی می‌دیدن! از عکسهای سلفی و اینا که بگذریم انگار بعضی مشاغل به امثال دبیر و جدیدی خوب ساخته. این آقا، آدمایی که تو این چهل سال پرچم کشتی رو بالا نگه داشتن رو عملا میگه چیزی نبودن!!! شما وقتی هیچی از کشتی و علمش نداری و نمیدونی، سکوت کنی بهتر نیست؟ این حرفهای جدیدی، فنی نیست صحبتهاش رنگ دیگه ای داره. دوپینگ جدیدی رو هم نمیشه ماسمالی کرد، میگه سی سالگی کشتی رو کنار گذاشتم نمیگه بخاطر دوپینگ بود.
  • ۹۹ IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    رسول هم الان خوب داره جواب لطف هایی که بهش شده رو پس میده
  • ایرانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    پهلوانان نمی میرند . هرچند گرگ انها را تکه تکه کنند ...
  • محسن IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی ؛ محبوبیت برادران خادم به دلیل شخصیت اوناست . یادمون نرفته مصاحبه های تند شنا رو همون موقع و خراب کردن جو تیم ملی رو . پس داداش مظلوم نمایی نکن
  • همایون IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اینم شده آقای دوربینی... فقط میخواد ثابت کنه که قهرمانه ولی اقای جدیدی مثل برادران خادم و علی دایی و غیره پهلوان باش
  • مهدی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    درود بر پهلوان جدیدی،این یک واقعیت هستش که اگر در وزن خودشون کشتی میگرفتن قطعا نتایج بهتری میگرفت ،ایشون کسی رو تخریب نکردن و آنچه که واقعیت داشته رو بیان کردن،پهلوانی برازنده شماست که با وجود این همه حق خوری بازهم تا حالا سکوت کرده بودی،درود بر شرفت
  • اسمعیل IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    اندازه رضا زاده هم نتونستی باشی و حرف زدن بلد نبودی ولی حرف زدی
  • ایران IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    عباس جیک نزن همه کشتی ها رو یادمونه!
  • احمد JP ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    خدایی شما از اولش هم درقالب کشتی نبودی ،کشتی گیر قابلی هم نبودی .فقط برای خودنمایی وسلفی گرفتن خوبی.
  • احمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    سلام،این که یه کشتی دیگر در وزن شما با صلاحدید کادرفنی برود ودر جهان والمپیک قهرمان بشه ، فکر نکنم جای گله و شکایت باشد ....رسول خادم از کشتی‌گیران صاحب سبک بوده و آدم لذت می برده از تکنیک ونبوغش....
  • محمدعزراییل IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    پهلوان برادران خادم ...توهم مثل رضازاده خودت رو نشون دادی وثابت کردی که دنبال چی هستی...
  • کسری انوشه روان IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    خوب راست میگه.اینو نذاشتن تو وزن خودش کشتی بگیره
  • Reza IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی یادم نمیره شما سر تشک میومد همیشه با یک غرور خاصی میومدی و انگار داری خط و نشون میکشی.داداش آقا رسول نیازی به تخریب نداره چون الان هم از بزرگان کشتی سوال کنی آقا رسول یکی از باهوشترین و فنی ترین کشتی گیر دنیا هستش البته علی رضا حیدری هم همینطور.پس لطفا ادرس غلط نده
  • مدیون IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای پهلوان خادم حمایتت می کنیم
  • بیژن IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    هرسخن واظهارنظربایددرزمان خودش بیان شودتااثرگذارباشدوجلوی تصمیمات اشتباه رابگیرد،نه اینکه بعدازبیست سال،که آن تصمیمات تبدیل به رویه شد.البته ذغال(پست های)خوب هم بی تاثیرنیست!
  • حسن IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    حرفش درسته
  • خ IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    زنده باد جدیدی از اول دوستش داشتم
    • لطیف کریمی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      جدیدی پهلوان صفت است
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    مگه رسول خادم را به سنگین وزن نبردند در حالیکه در وزن خودش طلا میگرفت از کشتی گیر کوبایی شکست خورد حرفی نزد تشک را بوسید و خداحافظی کرد
  • سید مصطفی موسوی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    من کاملا با نظر اقای جدیدی موافقم متاسفانه همه جا این وضعیت وجود داره و مخصوصا که اگه مقداری تو دار باشی و رودرباسی کنی حقت ضایع میشه امیدوارم بجای مسایل شخصی به فکر مملکت باشیم تا اینکه همش به ناحق به خاطر یک نفر حق چند نفر رو ضایع کنیم و از پارتی بازی دست برداریم
  • پرویز IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    رسول خادم یک جهان پهلوان واقعی وتختی زمان است لطفاً آقای جدیدی خودت تو با رسول خادم مقایسه نکنید
  • عباس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    ورزشکار خوب باید پهلوانم باشه اقای جدیدی کشتی گیر خوبی بودی سعی نکن خادم اسطوره رو تخریب کنی چون با این کارت محبوبیتی پیدا نخواهی کرد
  • ایرانیان متحد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی شما سال ۱۹۹۳ در وزن ۹۰ کیلو که وزن به قول خودت بود دوپینگ کردی و دو سال محروم شدی.پس مدالهای پهلوون رسول خادم در ۹۴ و ۹۵ هیچ ربطی به شما نداشته،المپیک هم که دیگه جایگاهی در نود کیلو نداشتی و با وزن ایدال صد کیلو شرکت کردی.اونوقت تو عباس جدیدی باعث شدی رسول به اینجا برسه؟آخه چرا حرف مفت میرنی و دروغ پراکنی میکنی،عالم و آدم مقصر ناکامیهات بودن الی خودت،آیا سال ۹۸ در کشتی فینال به زور داور و میزبانی برنده نشدی تنها قهرمانیت رو آوردی؟رسول خادم با صد کیلو با غول های سی چهل کیلو سنگین تر از خودش سرشاخ شد ولی تا الان ندیدیم شکوه ای کرده باشه.جناب عباس آقا خودت و بچه های پیروزی با احوالات و کردار شما خوب آشنا هستند.و در آخر آنچه پهلوون رسول خادم رو تو دل مردم جا کرده مدالهاش به تنهایی نیست بلکه منش و اخلاق خادم مردم بودن هست،والسلام
  • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    نباید به رسول خادم توهین کرد ،،،به هرحال رسول هم از جانو دل مایه گذاشته ،،رسول پسر با خدایی هست ،،، البته شاید کسایی بگویند باشه یا نباشه ،،، اما باشه نباشش فرق داره ،، صحبت خدا شناسی و معامله با خداونده،،
  • اکبر IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی قبل از اینکه شما اسم پهلوان رسول خادم را بیاوری بهتر کلامتو مزه مزه کنید، شما حتی زمانی که دوپینگ میکردی هم قادر به امتیاز گرفتن از پهلوان رسول خادم نبودی، ما هیچ وقت دوپینگ و پس گرفتن مدل جهانی تان را فراموش نمی کنیم. الان هم برای علیرضا دبیر و افرادی معلوم الحال داری خودشیرینی می کنی. برات متاسفم
  • الهیار IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی شما کشتی گیر خوبی بودید....اما احتمالا یادتون نرفته با دوپینگ خادارتسف روسی را بردی وهمراهش آبروی کشتی ایران را هم بردی!!! وسال بعد پهلوان رسول خادم که حداقل چهار پنج سال از شما جوانتر بود مردانه خاداتسف را شکست دادبدون کلک ودوپبنگ ...رسول از کشتی پهلوانی که شما لگد مالش کردی جانانه وبا منش مردانه دفاع کرد جدای تکنیک وفیزیک بدنی استثنایی که داشت .. این فرق پهلوان رسول خادم مرد کشتی ومرد اخلاق با شماست...
  • Cem IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    جناب آقای جدیدی من خودمم از جامعه گوش شکسته هام ،،،حالا گیریم که آن زمان این برنامه ها بوده پهلوان خودت آخرین تصمیم را گرفتی،می تونستی کنار بکشی،اصلا در شان یه پهلوان نیستش که بعد این همه سال بخواهد رفیق و دوست خودش که اونام از پهلوانان نامی جهان هستن تخریب شان کنه،،یا حق
  • میلاد آتش‌نشان بندر IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    نه همین لباس زیباست نشان آدمیت کشتی ورزش پهلوانیه در درجه اول در درجه دوم ورزش قهرمانیه متوجه شدی بزرگوار؟
  • ایلیای نبی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    آقای جدیدی اون سه سالی هم که بابت مثبت در اومدن دوپینگتون از میادین کنار گذاشته شدید رو هم فراموش نکنید ،لطفا
  • خودم IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    این اقای جدیدیدی از اولش یه جوری بود نمیدونم چرا انرژی منفیه
  • آژنگ IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    رسول خادم پهلوان واقعی و دوست داشتنی رو نمیشه با کسی مقایسه کرد ، اعتبار وشخصیت در طول سالیان طولانی بدست میاد
  • محمد مسعودی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    عباس تو میخوای با این حرف آقای خادم را خراب کنی اوپهلوان مردمه
  • حیدر کرمی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    دیگه شورانمیری ناراحتی
  • علی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی کشتی گیر با قابلیتی بودند ولی همان زمان هم که زسول خادم را بردند و رفکند قهرمان جهان شدند بعدا معلوم شد دوپینگ کرده بودند پس خدا جای حق نشسته و مشخصه که برد ۳ بر ۲ رسول هم ناجوانمردانه و با دوپینگ بوده
  • ایمان IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    این آدم سر تا پا دروغ هست تو کی کشتی گیر شدی ما ندیدیم
  • خسرو IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    جناب آقای جدیدی، گویا فراموش کردید که شما اگر در وزن رسول خادم کشتی میگرفتی به هیچ وجه نمیتوانستی از عهده کشتی گیران بزرگ روس و آمریکا بربیای...ضمن اینکه رسول خادم ثابت کرده است که هم قهرمان هست هم پهلوان. شما با شانتاژ خبری و مصاحبه های اینچنینی پس از سالها به نظر میاد که میخواهید نبش قبر نمائید. شما اگر مشکلی داشتی سالها پیش باید عنوان میکردید. نه اکنون که به فکر استفاده ابزاری هستید. شما اگر صحنه قهرمانی را با دوپینگ به اتمام نمیرساندید، شاید وجهه و اعتباری حداقل برای خود باقی میگذاشتید..!!
  • محمد IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    عباس جدیدی همیشه رک ومردانه حرف میزدودرروی تشک هم همینطوربود حالا بعدازسالها گفتن چنین مطالبی بی علت نیست، اونهایی که کشتی رودنبال می‌کنند میدوننددرزمان حضورجدیدی وبرادران خادم درتیم ملی مرحوم خادم پدرشان عضوهئیت رئیسه فدراسیون بود.
  • علی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اینکه اقای جدیدی چه حرفهابی زدند،،، زود بیاییم توهین کنیم ورسول خادم. را تعریف کنیم!!! این هیچ سودی ندارد. اگر ایشون میخواست واینکاره بود همون موقع این حرفها رامیزد،،، الان باید مربیان تیم ملی به این حرفها دقت کنند ومشورت کنند وبهترین تصمیم بگیرند. ما الان دوکشتی گیر تاپ دریه وزن داریم.. یزدانی وقاسمپور،، باید طوری تصمیم. گیری کنند که دروهله اول کشتی بیشترین سود راببره، بعد این دوعزیز،، هردو موفق بشند ومدالها بگیرن.. باتصمیم اشتباه،، یکیش یا احتمال زیاد هر دو ودرنهایت کشتی بدجورباید تاوان پس بده.
  • ابراهیم IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    همه زیر نظر مربی بودن وظیفشونو انجام دادن اون موقع چرا چیزی نگفتی لات بازی نیست که بگی اون موقع زورم نرسید الان مثلا به حقت رسیدی یا قصد خراب کردن پهلوانو داری
  • مریم IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای عباس جدیدی قهرمان ایران این ملت آن روزهایی که پرچمدار ایران عزیزمان در جهان بودی را فراموش نکرده اند و به وجودت افتخار می کنند همانطور که انسانهای فرهیخته و آگاه نظرشان را ابراز کردند شما یک قهرمان ملی هستی ولی رسول خادم هم قهرمان ملی است هم قهرمان دلهای ملت ایران این قهرمان از گرده پهلوانی خود برای منفعت طلبی خودش بالا نرفت بلکه از گرده پهلوانیش درخت عاشقی کاشت و در روزهای سخت مردمش یه خم ترس را به زیر آورد و شجاعانه محافظه کاری را فتیله پیچ کرد او مرد راستین ایران است
  • ناشناس IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    ملت ایران هم تورا خوب می‌شناسند هم جهان پهلوان خادم را پس زور الکی نزن خودتم به در و دیوار نکوب چون هنوز خیلی کوچکی
  • توپچی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    دقیقا درست میگه ...من پنجاه پنج سالمه ...یادم هست سر این بچه چه بلایی آوردن خانواده خادم
  • مجید IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    هیچ توهینی در کار نیست دقیقا من یادم هست چه اتفاقاتی برای کشتی عباس جدیدی اتفاق افتاد ایشان در وزن ۹۷ کیلوگرم قهرمان بلامنازع جهان بود
  • رضا JP ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    جدیدی دوپینگ شما یادمان نرفته که چند بار اتفاق افتاد ولی برادران خادم نه تنها دوپینگ در کارنامه نداشتند بلکه فنی تکنیکی کشتی می گرفتند همچنین رسول و امیر هردو تحصیلکرده ومدرکشون مثل مدرک تحصیلی تو قلابی نیست وبا توجه به تحصیلات عالی هیچ وقت ادعای دکتری مثل تونداشتنددرود برپهلوان رسول و امیر خادم
  • ناشناس IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی سال ۹۳ یکبار رسول خادم جوان رو بردی و رفتی قهرمان جهان شدی البته دوپینگت مثبت شد و قهرمانیتو گرفتن و دو سال محروم شدی.وقتی هم برگشتی دیگه مجبور بودی بهاطر افزایش وزن و رسول قهرمان جهان به صد کیلو‌بری که وزن زیادیم برات نبود.در قضیه حیدری هم خودش نخواست وزن کم کنه و به یک وزن بالاتر اومد ولی شما خودت نخواستی باهاش مبارزه کنی و رفتی یک وزن بالاتر.در نهایت اینو بدون آنچه رسول خادم را محبوب قلوب مردم کرده اخلاق پهلوونی و مردمی بودنشه،پس سعی نکن به خودت فشار بیاری
  • رضا IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی توبادوپینگ مدال گرفتی
  • ابراهیم IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    خوبه که آدم یه رنگ باشه آفتاب پرست نباشه
  • صمد آقا IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    نوبت تخریب رسول خادم شد؟
  • حمیدرضا IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    حرفهای آقای جدیدی همش واقعیت هستش و حرف حق تلخه.بخاطر همین بعضیها ناراحت میشن.عباس جدیدی تو وزن خودش اعجوبه زمان بود که حقشو به راحتی خوردن
  • محمد CH ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی تواضع حضرتعالی اونشبی بهم ثابت شد که در شرایط بارندگی با موتور بودم چنان با سرعت ازم رد شدی انگار که داخل استخر رفتم و برگشتم اعتراض کردم بهت ولی توهین شنیدم.... هیچ وقت نمیتونم حلالت کنم بخاطر توهینی که کردی !! تو قهرمان ما نیستی
  • حاجی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی این کار شما اصلا قشنگ نیست که یک پهلوان با اخلاق رو خراب کنی.. مطمعا باش که پهلوان خادم در دل مردم جا داره... سر تختی خدابیامرز هم همین بلا ها رو آوردن...
  • احمدم US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    زمانی خادم رئیس فدراسیون بود این اقا بش گفت منا مربی تیم ملی کن نکرد والان وانوقت تا حالا میسوزه توحتما بجاش کشتی گرفتی، کاش کمی جنبه داشتی عباس آقا
  • شهابی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    عیب نداره برادران خادم هم آدم بد . فقط براتون مهران رجبی و مهدی ترابی مونده ها
    • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      چه ربطی به سیاست داره در ضمن خیلی خوابی داداش عادت کردی ۱۰۰تا رو ایران ببینی و میلیونها رو صد ببینی
    • ماسال IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      جدیدی جان دوپینگ کردی دو سال محروم شدی و عکس گرفتن با پور حیدری در حال احتضارت را هم دیدیم ، آنها را هم بگو .
  • محمد IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    تو از همه بهتری ...خوبه؟؟؟؟؟ جلو اینه ی نگاه به خودت بنداز .فکر کنم کشتی بگیری اول بشی ...با این داستان‌ها چیزی جابجا نمیشه .ادب مرد به زدولت اوست
  • نادر US ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    رسول خادم حتی با یک دست و یک پای بسته هم تورو صدبار میبرد هوا و میکوبید زمین شما خودت توان فیکس شدن نداشتی اقای جدیدی.
  • شهروند IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اقای جدیدی این حرف ها خوبیت نداره برادر ، مردم اگاه تر از اونی هستند که فکر میکنی . هر کس خودش را در تاریخ ثابت میکند ، زمان گویای همه چیز است.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    رسول خادم قهرمان نیست پهلوانه، هر وقت تونستی اینو درک کنی اصلا در موردش حرف بزن
  • keshavarz IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    این روزها آدمهای حسود خوب دارن خودشونو نشون میدن آقای پروین و آقای جدیدی توهین به اسطوره ها اونهارو محبوب تر و شمارو مطرودتر خواهد کرد
  • هادی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    بچه بودیم فکر می کردیم دوران جهان پهلوان تختی شدن تمام شده اما امروز می بینم آقا رسول چه زیبا داره پهلوان تختی امروز ما میشه
  • احمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    کشتی گیر زمان شما فقط رسول خادم تو هیچی نبودی
  • شاهین IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    عباس جدیدی زمان خودش هم زیاد وراجی میکرد که سری تو سرا دربیاره وگرنه مالی نبود که الان بخواد به برادران خادم توهین کنه. این توهین و هتک حرمت ها فقط از حسادت و کینه هستش چون مردم زیاد بهش بها نمیدن عقدش ترکیده داره تراوش میکنه بدبخت
  • شاهین IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    عباس جدیدی زمان خودش هم زیاد وراجی میکرد که سری تو سرا دربیاره وگرنه مالی نبود که الان بخواد به برادران خادم توهین کنه. این توهین و هتک حرمت ها فقط از حسادت و کینه هستش چون مردم زیاد بهش بها نمیدن عقدش ترکیده داره تراوش میکنه بدبخت
  • سنگشکن IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    زنده باشی خادم
  • رمضانی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    راستش خیلی ها که اینجا مطلب مینویسند اصلا در حد و اندازه اون دوران نیستند ولی ما که سنم می‌رسه میدانیم که حرفهای آقای عباس جدیدی درسته یعنی با توجه به تغییر اوزان ایشون و اینکه چه باند بازی در فدراسیون کشتی بوده . این یه واقعیته
  • ایرانی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    متاسفم برای رسانه ای مثل شما که دارین پا روی همه ارزشها میزارین..این چه کاریه که میگردین مثلا یه ضعفی از یک ورزشکار ازیه هنرمند یا سیاسی سابق پیدا کنید..آخه یه ذره مرام و معرفت هم خوب چیزیه...اقای جدیدی لازم به ذکره که همین چند روز پیش تو رادیو داشتن بخاطر سلفی گرفتن رییس فیفا تو مراسم پله،مجری باشعور گفته که این هفته جایزه جدیدی به رییس فیفا میرسه..مرد جساب از هیکلت خجالت بکش که سوژه عام و خاص شدی..کاش این همه هیکل کمی مغز هم داشتی ..و اما رسانه شما جز اینکه مخاطب از دست بدی چیز دیگه ای عایدت نمیشه..رسانه باید انصاف داشته باشه ...
  • س IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    متاسفانه چند وقتی انگشت ها سمت اسطوره ها رفته از علی دایی شروع شد حالا به رسول خادم رسید نگذارید بدعت بشه اهانت به اسطوره های ملی مون
  • پارسا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    چرا در مورد دوپینگ کردنت و اینکه چرا دو سال محروم شدی حرفی نمیزنی
  • مهدی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    رسول خادم نور چشم مردم شریف ایران و بزرگ و با ایمان آقای جدیدی شما کشتی گیر خوب اما نه محبوب فرق امثال شما و رسول خادم مثل خورشید در مقابل شمع میباشد
  • سرباز بازنشسته IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    حقیقتا اقا رسول خادم یک پهلوان است همیشه بهترین بوده از نظر اخلاقی ممتاز وکشتی هم بهترین هیچ انگی بهش نمیخورد فقط رسول خادم را میگم کاری به برادرش ندارم چون حضوری دو روز در عاشورا تاسوعا زمان رییس فدراسیونی اقای طالقانی زیارتشون کردم همه بزرگان تیم ملی قدیمی وجدید ان زمان بودند رسول خادم واقعا اقاست بدون تعارف یک نظامی بازنشسته هستم از کرمانشاه
  • سید IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    سلام ، اقای جدیدی شکست وناکامی خودمون را گردن کسی دیگه انداختن نامردیه ، اگر شما را در همان وزن نگه می داشتند دور اول اوت می شدی چیزی از ارزش های برادران خادم کم نمیشه شما زیاد ادعا داری ومی خوای با خلط چنین مباحثی خودتون را مطرح کنید شما رفتی یه دکترای ابکی گرفتی وزمین وزمان را به هم می بافتی تا رییس فدراسیون بشه و...... در حوصله مردم نمی کنجد. مثل ان ضرب المثل است که "پسته ی بی مغز چون لب باز کند رسوا شود.
  • اکبرمقدم IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی همه شما رو میشناسندوشما برای خودتون جکی هستیدمابین ورزشکاران.لطفابیش از این خودت رو مضحکه قرار نده وکمی هم به فکرپهلوانی باش.
  • مهدی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    خب رسول خادم هم با اون کوبایی کشتی گرفت هم وزن نبودن که
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    برادر عزیز، ما که یادمون نرفته، ایشالا که شما هم یادت نرفته باشه. این حجم از دروغ و اغوا ولقعا برای چیه؟ شما مگه همونی نیستی که کلا یه مدال طلا گرفتی که اونم به دلیل دوپینگ ازت پس گرفتن؟ چرا پرت و پلا میگی مرد مومن؟ تو المپیک آتلانتا سال ۹۶ مگه تو وزن خودت کشتی نگرفتی؟ چیکار کردی تو فینال؟ یادت رفته؟ خدا انشاالله همه مارو آدم کنه
  • ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    امروز روز سالگرد پوریا وبی جهان پهلوان تختی هست روانش شاد ازو بیاموزید مردانگی را مردمی بود کشتی را خراب نکنید
  • ایدا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    درود بر تختی زمان رسول خادم
  • حمید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی در مورد تغییر وزن کامران قاسمپور درست می فرمایند و با تصمیم نسنجیده آینده بچه ها و کشتی خراب می شود. با تشکر
  • ایدا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    درود بر تختی زمان رسول خادم
  • بهروز IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    از آب گل آلوده ماهی نگیر..یادمان نمی‌رود به علیرضا رضایی باختی تشک را ترک نمی کردی .داد بی داد راه انداخته بودی..
  • حیدر IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    با سلام دوپینگی چطوری مگر اقا رسول چند کیلو بود در ۱۳۰ در جهانی کشتی گرفت وسوم شد سرعت وانعطاف و تکنیک رسول از شما بهتر بود شما فقط قدرتان بیشتر بود رسول در چند وزن مدال اورد المیپیک سیدنی حیدری اشتباه کرده بود به جای تمرین به وزنه رو اورده بود انعطاف از دست داده بود اسیای یادت رفته اون باخت افتصا رسول مرده تو مزدوری توکجا حیدری کجا حیدری فنی ترین کشی گیر جهان شد وشما دوپینگی رسول در ۹۰ کیلو دوبار پیاپی در جهانی والمپیک بر روس علبه کرد باخت خودت در مقابل رصایی را فراموش کردی انتخاب نشدی ولی شما را بردنند بدبخت فالانز تو کجا رسول وحیدری کجا
  • سیف IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    از لحاظ فنی و اخلاق و مردانگی هیچ وقت عباس جدیدی به پای برادران خادم نمیرسد .
  • یونس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    آقای جدیدی شما چون دوست داری دیده شی این حرف ها و وصله ها رو به آقای خادم بستی! خجالت داره تو که این همه ادعا داری نباید سعی کنی برای بزرگ کردن خودت دیگران را تخریب کنی !من جای آقای خادم باشم حتی جوابت رو نمی دادم
  • امیر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    خجالت اوره
  • احسان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    تاریخ همیشه تکرار میشه دیروز پهلوان تختی رو به زورخانه راه ندادن امروز پهلوان رسول خادم رو . من تمام حرفهای پهلوان خادم رو دنبال می کنم . از سر دلسوزی داره اشتباهات دولت و مجلس رو گوشزد می کرد بدون توهین ولی نمی دونم چرا بهش حمله کردند . پهلوان بودن سخته ولی قهرمان بودن آسون آقای دیدی شما محبوب نیستید با اینکه قهرمان خوبی بودید
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    سروران گرامی سخن گفتن در باره "کشتی ورزش ملی و پهلوانی ما "اراسته به حسن سلوک و نیک منشی باشد از"دایره حقیقت" خارج نشویم من خودم کشتی گیر بودم همدوره برادران تحصیلکرده و فرهبخته خادم و جناب آقای جدیدی ،تا حدودی با خم و چم کشتی این قهرمانان پرافتخار کشورمان آشنا هستم . اصل حرف آقای جدیدی مبنی بر "مصلحت سنجی بیهوده یا به زبان عامیانه گاوبندی و زدوبند "در ورزش کشور بویژه کشتی یک واقعیت است اخیرا کشتی گیر خوب کشورمان آقای ارسلان از شهر پهلوان خیز آمل در رشته فرنگی با تصمیم آقای بنا سرمربی تیم ملی فرنگی از تیم ملی کنار گذاشته شد و رفت تابعیت کشور کرواسی را پذیرفت.برای تیم ملی کرواسی کشتی گرفت و قهرمان شد "اشک و آه و حسرت ایشان در زمان دریافت مدال طلای جهان و به اهتزاز در نیاوردن پرچم کشور کرواسی ،دلیلی روشن و آشکار از مصلحت سنجی نادرست در ورزش ملی ماست . پر واضح است که برادران خادم بویژه "پهلوان رسول یک نابغه در کشتی "دنیاست .از نظر اخلاقی و منش پهلوانی کم نطیرست . نطر کارشناسی عباس جدیدی در باره ممانعتاز مصلحت سنجی بیهوده و پرهزینه در کشتی مملکت بویژه در باره پهلوان کامران قاسمپور
  • بچه محل IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    متاسفم با این طرز حرف زدنت . ادب اقا رسول کجا و ..... البته از این افراد نباید هم توقع بیشتری داشت . امثال خادم با ادب و تحصیلکرده و مودب هستند
  • ناشناس IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    من خودم با ادعای آقای جدیدی درباره پهلوان خادم کاری ندارم اما حرفشون در مورد تغییر وزن دو اسطوره ی کشی ایران یعنی حسن یزدانی و کامران قاسمپور درسته
  • @Rez IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    باسلام.بنده یکی دوبار با آقای جدیدی توی جمعی ازنزدیک برخوردداشتم.ازاینکه ایشون کشتی گیرخوبی بودن شکی نیست امامتاسفم برای ایشون بخاطراینگونه لفظ بیان واینکه بایدبگم آقای جدیدی شمادرحد قضاوت کردن بابت پهلوان رسول خادم نیستی.مابه پهلوانی ورزشکاری شمااحترام میزاریم ولی جایی که رسول خادم باشه صحبت از سلطان هستش.سلام ودرودبه قهرمان رسول خادم اسطوره پهلوانی جهان وزمان.
  • ﻋﻠﻲ IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    ﻋﺠﺐ.ﻋﺒﺎﺱ ﺟﺪﻳﺪﻱ اﻧﮕﺸﺖ ﻛﻮﭼﻚ ﺧﺎﺩﻡ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ.ﻛﺪﻭﻡ ﻣﺪاﻝ اﻟﻤﭙﻴﻚ ﺭﻭ ﺩاﺭﻩ ﻋﺒﺎﺱ ﺟﺪﻳﺪﻱ.
  • مادر داغدار IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اقای جدیدی دیدی اولین دومین بار زور گوی مژکنن کلک میزنن میرفتی پی نون دراوردن خودت زندگیت امی خادم نمیگم ولی خدایش اقارسول خادم با اون وزن هیکل خیلی بدن نرمی داشت من بارها کشتی این پسر خوب دیدم راحت زیر میگرفت وراحت میخزید حریف نمتونس نگرش دار بدن نرمی داش علی دبیر ببین فقط جایبوپول هس هسحق بچه منم خوردن کی جوا گو هسراستی تو ی مدالتم انداختی دریا پیداش کردی
  • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    کار مسولیین به کجا رسیده که از یه دوپینگی محروم شده تریبون میسازند آخه این اصلا عددی نیست که در مورد خادم فکر کنه چه برسه به اظهار نظر
  • بزرگمهر IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    در این مصاحبه، عباس جدیدی شکسته نفسی کرده و نخواسته جهان پهلوان تختی را بی آبرو کند. وگرنه دو تن از کسانی که نگذاشت عباس جدیدی مدال بگیرد، اولی پوریای ولی بود و دومی آقا تختی. از مرحومان سلیمانی و سوخته سرایی هیچ نگویید که 10مدال طلای عباس آقا را به مس و سپس به مفرغ تبدیل کردند.
    • نوید IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      ایشالله مصاحبه بعدی .خخخخخخ
  • سید مهدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    ایشان توهین آمیز حرف زده ولی توهین نکرده قسمتی از واقعیتهای اون زمان رو بیان فرمودند
  • وحید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اینکه عباس جدیدی چندین بار برادران خادم وحیدری را برده شکی نیست
  • وحید IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    اینکه عباس جدیدی چندین بار برادران خادم وحیدری برده شکی نیست
  • عای US ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    قلب ایرانی وایرانی دوست هستی جناب جدیدی قهرمان 😘😘😘😘
  • اسماعیل IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    نشون دادی که مثل همیشه یه آدم اشتباهی هستی و در حد جهان پهلوانی نیستی عباس
  • یاری IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    یادتون باشه نام رسول خادم با پهلوانی عجین شده با این حرفا از اعتبار این پهلوان کم نمیشه
  • یاری IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    یادتون باشه نام رسول خادم با پهلوانی عجین شده با این حرفا از اعتبار این پهلوان کم نمیشه
  • حداقل یکی از IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    خدا پور حیدری را بیامرزد اقای سلفی
  • رادمان IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    درود بر پهلوان جدیدی، به عنوان یک گوش شکسته همه صحبتهای آقای جدیدی را تایید می کنم
  • جمشید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    عباس اقا دنبال پست و مقام میگرده در این آشفته بازار
  • باصری IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    فلسفه،ای،کشتی،باسایر،ورزشهای،دیگر، فرق،دارد،اون،فردی،که،کشتی،میگیرد،ووارد گودزورخانه،میشود،دیگه،اون،یک،مردی، است،که،راهش،از،سایرین،جدا،میشود،وآن مردی،است،که،دیگر،منش،پهلوانی،دروجود ش،غلبه،میکند،ومانند،مولاعلی،یک،پهلوان به،یک،دوراهی،میرسد،که،بک،راهش، مادی،است،وراهٔ،دیگرش،که،اورا،به،مقصود میرساند،راهی،است،که،معنوی،نام،دارد،و درمعنویت،زیست،وزندگی،کردن،بطور،کلی از،دنیای،مادیات،دست،میکشد،وبه،دنیای معنویت،سیرمیکند،یک،پهلوان،هیچ، وقت،اسکناس،وروی،اسکناس،نمیگذارد،و، ازپول،وثروت،فاصله،میگیرهٔ،هیچ،وقت،یک پهلوان،واقعی،پول،جم،نمیکند،بل،عکس، آدم،جمع،میکنه،که،واردراهی،شودکه،پوریا های،ولی،رفتند،وتاریخ،ازایشان،همیشه،به نیکی،وپاکی،یادکرد،ولی،آقای،عباس،جدیدی متسفانه،از،همان،بدو،ورود،به،کشتی،نیت، غیرازپهلوانی،داشت،که،بعدها،باواردشدن، درراهٔ،مادیات،ایشانرا،بطورکل،از،راهٔ،ومنش، پهلوانی،دورکرد،آقای،عباس،جدیدی،وعلی، رضا،دبیر،متسفانه،اینها،سنت،پهلوانی،را، درکشور،لکه،دار،کردن، پس،این،افراد، راهشان،ورائ،کسانی،دیگر،که،خودشانرا، از،مادیات،و،تجملات،حفظ،کردن،فرقش، از،زمین،تا،آسمانست
  • بی نام IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    اکثر نظرات رو خوندم ولی هیچکس تجربه ای از کشتی و تیم ملی نداره و پشت گود وایسادن نظر میدن شکرخدا کاری ب اخلاقیات این بزرگواران از جمله آقای جدیدی و آقایان خادم عزیز ندارم ولی من بعنوان قهرمان سابق کشتی فرنگی در اواخر دهه هشتاد میگم لابی گری و زد و بند تو کشتی خیلی راحت انجام میشه تا نور چشمی ها برن تو وزن دلخواه آخرین مسابقه من با ۹۰/۶۰۰ گرم وزن ۱۲۰ کشتی گرفتم ولی ی نور چشمی ک پسر مربی و برادر یکی قهرمانا بود رو با وزن ۹۸ کیلو فرستادن ۹۶, بماند ک تو ۱۲۰ هم بزور و با آسیب قهرمان شدم ولی رفته رفته کشتی از چشمم افتاد و ب جایی رسید ک یکیو کلا سرجای من فرستادن واس آسیایی و کلا دیگ خدافظی کردم از کشتی آخرشم حق اون مربی رو گذاشتن کف دستش ولی این واس من موفقیت نشد کاش زمانی ک قطر درخواست فرستاده بود برام میرفتم تا این کثافت بازیا رو نمیدیدم
  • بازدیدکننده IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    منظورتون آقای علیرضا دبیره؟
  • علی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    درودبرپهلوانان واقعی‌ کسانی که به عناوین ومدال وقهرمانی ننازند دریابند که از تختی معروفتر ومشهور تر داریم ولی اسمشان فقط دربولتن فدراسیون ثبته مهم دردلها ویادهاوسرزبانها ست تا ابد شاید هرگزتختی تکرار نشه مدالها فرسودنیست جوانمردی نگین زرین تاریخ وجلای دل دوستداران مردانگیست یاد بگیریم . پهلوان کیست؟؟عاشقان کشتی هرگز تشنه مدال و شهرت پوچ نبودند درود به تمام راد مردان ولوطی صفتان کشتی راارج نهاده وعشق بورزیم پهلوانان همیشه گم نام بوده اند قدر خود نامتون باشید حق نگهدارتون
  • علی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    حرفهای عباس آقای جدیدی کاملا درسته
  • Km IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    درود بر خادم
  • نیما IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    آقای جدیدی فراموش کرده اون دوران با دوپینگ با جهان پهلوان رسول خادم کشتی می‌گرفت تازه یک یک میشد با اخطار می برد چند دوره آقا رسول مجبور شد یک وزن بالاتر بره، امثال عباس جدیدی یک تار موی برادران خادم و آقا حیدری نمیشه
  • ناشناس IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    بعد پهلوان تختی رسول خادم پهلوان است
  • محمد IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    جناب مثلا محترم جدیدی ..کلاس کشتی خادم خیلی از شما بالاتر بود خودت هم میدونی اینکه یه بار در انتخابی اونهم با دوپینگ ۱صفر بردی هنر نیست ...در باره برادران خادم با احترام صحبت کن ..ابروی کشتی ایران و تو با دوپینگت بردی مدال و ازت گرفتند ..خیلی رو داری ..برو همون بدج سازی تو بکن بیشتر خودتو خراب نکن ....ما یادمونه کشتی رو هم میفهمیم ..تیم ملی هم انالیزور لازم نداره ...یا حق
  • شایان IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    ما موندیم با این همه کارشناس خبره ک در کشتی در سیاست در سینما در فرهنگ در اقتصاد در زندگی در مرگ اظهار نظر میکنن و حضور فعال دارن چرا همیشه. لنگ میزنیم الله اعلم،،، متحیرم از این جماعت
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    خداوند متعال نگهدار جهان پهلوان خادم و خانوده محترمشان باشد . آمین امثال عباس جدیدی هیچ موقع نمیتونن خدشه ایی به مقام و منزلت اسطوره عزیز خادم بزنن .
  • ناشناس IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    عباس خصلت پهلوانی پیشه نمیکنی لااقل تخریبچی نباش چرا الان یادت افتاده چرااا؟؟
  • جعفر IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    اینکه تو مسابقات کی برنده شده کی بازنده گذشته جناب جدیدی نهم اینکه اخلاق رو نبازی متاسفانه شما فراموش کرده این قضیه دوپینگ خودتون رو یا عکس انداختن درهرجا وباهرکسی شده بود کار روزانه شما شما خودتان دنبال حاشیه سازی بودین وهمین حاشیه ها دنیای کشتی شما رو نابود کرد واینکه هرزمان شما برنده مسابقه با برادران خادم بودین شمارو می‌فرستادند وزن بالاتر بیشتر شبیه یک شوخیست
  • رضا IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    آقای جدیدی حرمت ورزشکار وهمکار از اصول اولیه یه کشتی گیر است .
  • Xccvgd IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    تو نبودی.کسی قدر عکس با یک مرده را نمیدانست.از صدهانفری بگوکه محرمشان کردی
  • ابوالفضل IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    با سلام و احترام خدمت همه دوستان عزیز به نظرم حرفها آقای جدیدی از لحاظ فنی انشالله که خيره
  • غریب IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    با نظر آقای جدیدی موافقم ایشان یک عمر نردبان ترقی دیگران بوده اند و همیشه نادیده گرفته شده اند .
  • فرخ رنجبر IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    همه چی عیان است پهلوان ازلحاظ فنی خوب بودی ولی نه به اندازه برادران خادم وبخصوص رسول ولی بادوپینگ وورودبه شورای شهر اخلاق راباختی وبدجورهم باختی
  • حامد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    یادمون نمیره که عباس جدیدی اولین بار با دوپینگ مطرح شد. با بازی کردن با آبروی قهرمانی خادارتسف
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    بهترینها برادران خادم والسلام
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    بهترینها برادران خادم والسلام
  • روستائ IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    برادران خادم زیرنظرپدراشان خیلی زحمت کشیدن وتمام کشتی گیران خراسانی شاهدبودن....اماازنظراکثرکشتی گیران ان زمان اقای حیدری انسان خوب وساده ای بودن ودرحقشان ظلم شدواقایان هیچ حرفی ندارن که جواب بدن به اسم منش پهلوانی وانسانیت وزورحق ایشان ضایع شد....لطفاروبروکنین اگرتوانشودارین تاریخ بعدامشخص میکنه پارتی بازان ضایع میشن
  • حمید IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    اقای جدیدی رزومه شما در محله زندگی قدیمی(پدری) مشخصه خدا از تقصیراتت بگذره انشالله
  • نیما IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    جدیدی دوپینگی بود و آبروی ایران را برد رسول خادم پهلوانی بود که آبروی ایران را حفظ کرد بزکشی های او هرگز یاد هم نسل های ما نمی رود
  • محمد US ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    اقای جدیدی یادته رسول خادم به خاطرشما درمسابقات ۱۹۹۳تورنتوکانادا ار۸۲کیلوبه ۱۰۰کیلورفت شمادر۹۰کیلوطلا گرفتی امادوپینگی ازکاردرامدی افتضاحترازاینکه مدال طلا روازتوگرفتن وبه ملوین داگلاس امریکایی دادن پیرو حرف اون دوستمون که گفت جدیدی چندباربرادران خادم روناکارشون کرد بگم پهلوان رسول خادم واقای جدیدی شمادرانتخابی تیم ملی یکباراونم درسالن ازادی باهم کشتی گرفتن که اقای جدیدی ۱بر۰ برنده شد درمسابقات جهانی تهران ۹۸ هم رسول دوباره به خاطراقای جدیدی با۹۶ کیلووزن تو۱۳۰ شرکت کردوبه گفته اقای خیدری اقای جدیدی ۱۱۳ کیلووزن اوردنش به ۹۷ حالا به نظرشماکی این وسط بیشترقربانی شده
  • محمد US ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    اقای جدیدی یادته رسول خادم به خاطرشما درمسابقات ۱۹۹۳تورنتوکانادا ار۸۲کیلوبه ۱۰۰کیلورفت شمادر۹۰کیلوطلا گرفتی امادوپینگی ازکاردرامدی افتضاحترازاینکه مدال طلا روازتوگرفتن وبه ملوین داگلاس امریکایی دادن پیرو حرف اون دوستمون که گفت جدیدی چندباربرادران خادم روناکارشون کرد بگم پهلوان رسول خادم واقای جدیدی شمادرانتخابی تیم ملی یکباراونم درسالن ازادی باهم کشتی گرفتن که اقای جدیدی ۱بر۰ برنده شد درمسابقات جهانی تهران ۹۸ هم رسول دوباره به خاطراقای جدیدی با۹۶ کیلووزن تو۱۳۰ شرکت کردوبه گفته اقای خیدری اقای جدیدی ۱۱۳ کیلووزن اوردنش به ۹۷ حالا به نظرشماکی این وسط بیشترقربانی شده
  • سیروس اسدپور رومزی DE ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    آقای عباس خان جدیدی وقتی که رسول در فینال ۱۳۰ کیلوی مسابقات جهانی تهران به کشتی گیر کوبایی که ۲۵ کیلو از رسول سنگین تر بود باخت و تو رسول را روی کول گذاشتی و از روی تشک بردی همان موقع به دوستان گفتم دشمن ترین دشمن رسول همین شخص است یعنی تو ، موضوع تو و رسول مثل شب و روز میمونه درست عکس همید رسول خادم تا اونجایی که من میدونم همیشه وزنش کمتر از وزنی بود که باید کشتی میگرفت و بخاطر همین هیچوقت وزن کم نکرد درست برعکس تو که بزور قرص و دارو وزن کم میکردی که بتونی وزن پایین تر کشتی بگیری تو حداقل دو وزن از رسول سنگینتر بودی ، کلا یک چیز را در مورد رسول بکن تو گوشت ، رسول خادم تنها کشتی گیر تمام ادوار کشتی جهان است که توی چهار وزن مدال جهانی دارد و این در حالی است ک در تمام این اوزان سبکتر از تمام حریفاش بود فقط به لطف تکنیک ناب کشتی ک در ژن رسول بود برنده میشد ، کمی اعتبارم که داشتی با این حرفات خرابش کردی ، خودتو با سلطان کشتی ایران مقایسه نکن ، والسلام ،
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    برادران خادم پهلوانان مردمی هستند و با مردم ماندند
  • صادق IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    کسی که خودش را ارزان بفروشد برادر خودش را هم ارزان می فروشد پهلوان رسول خادم در قلب مردم مثل خون جای گرفته جدیدی مثل اسمش جدیدا خودش را مثل دفعه قبل ارزان فروخته
  • داود IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    جناب جدیدی. پیشکسوت عزیز درکت میکنم. چرا که از جماعت گوش شکسته ها هستم. حق با شماست این مطالب شما نه بخاطر اینکه احقاق حق خود کنید بلکه. این تجربه تلخ برای ورزشکار حال اتفاق نیوفتد. خادم کشتی گیر خوبی بود اما اگر شما رو میبرد حق داشت به مسابقات جهانی یا المپیک برود نه اینکه برنده خادم یک وزن برود بالا که خادم کشتی بگیرد در این صورت کادر فنی در حق جدید جفا کرده هر کس که میخاهد باشد. موبییان و کادر فنی کشتی این تجربه غلط را نباید در خصوص پهلوون قاسم نژاد تکرار کنند نه قاسم نژاد هیچ قهرمان دیگری. بعضی ها میکویند این حرفها مال گذشته هست. نه متاسفانه آن رفتار و عملکرد غلط در حال هم دارد. انجام میگیرد آقایون مربی و کمیته فنی نکنید این کار غلط را
  • محمد کاظم IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    عزیزان دلی که سواد کشتی ندارند لطفا الکی نظر ندن.. جناب آقای عباس جدیدی بخاطر تصمیمات اشتباه فدراسیون و سرمربی اون موقع آقای برزگر و لابی بازی آقایون پشت پرده حق عباس آقا رو پایمال کردن. بی شک و بدون تردید ایشون تو وزن خودشون 97 تا یکی بهتر از عبدالرشیدسعدالله اف میشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی