نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پیش‌بازی اتلتیکومادرید – بارسلونا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به شکست رئال‌مادرید مقابل ویارئال، نبرد اتلتیکومادرید و بارسلونا بیش از پیش هم حساس شده و بارسا می‌تواند فاصله ۳ امتیازی با نزدیک‌ترین رقیبش ایجاد کند.

امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه واندامتروپولیتانو، اتلتیکومادرید در حساس‌ترین دیدار از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا به مصاف بارسلونای صدرنشین خواهد رفت.

اتلتیکومادرید؛ راه نجات

۳ بازی و فقط یک امتیاز قبل از جام‌جهانی کاملاً اتلتیکو را از کورس قهرمانی دور کرد. به نظر می‌رسد تیم دیگو سیمئونه دیگر شانسی برای حضور در کورس قهرمانی نخواهد داشت، چرا که فاصله امتیازی‌شان با بارسای صدرنشین ۱۳ امتیاز شده. اگر امشب در متروپولیتانو پیروز شوند، شاید برای خودشان شانسی قائل باشند که البته این شانس هم کم خواهد بود. برخلاف گذشته خط دفاعی نقطه قوت اتلتیکو نیست و به همین دلیل هم به دردسر افتاده‌اند. تیم دوم مادرید می‌خواهد دست‌کم به جایگاهی برسد که حضورش در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد تضمین شود. اتلتیکو دربی مادرید را باخته و نمی‌خواهد در بازی حساس با بارسلونا هم بازنده باشد. شاید این بازی مسیر نجات را به روخی‌بلانکوس نشان دهد.

بارسلونا؛ مادرید را فتح کن!

یک شکست در ال‌کلاسیکو! تنها مشکل بارسلونا در فصل جاری در دیدار بزرگ مقابل رئال‌مادرید بود و پس از آن دوباره جان گرفتند تا صدر جدول را هم بگیرند. البته که فقط تفاضل گل باعث شده حالا صدرنشین باشند و کوچک‌ترین لغزشی این جایگاه را از شاگردان ژاوی خواهد گرفت. بارسلونا که ۳ سال و یک ماه است در متروپولیتانو برنده نشده در پی کسب ۳ امتیاز و فتح مادرید است تا دست دیگر تیم مادریدی به آن‌ها نرسد. در واقع ژاوی نمی‌خواهد مشکل نتیجه نگرفتن در بازی‌های بزرگ گریبانش را بگیرد و این به منزله از دست رفتن جام خواهد بود؛ جامی که بارسا ۴ سال است در حسرت آن مانده. کاتالان‌ها می‌خواهد در پایتخت اسب‌شان را برای قهرمانی زین کنند.

آخرین جدال
فوریه ۲۰۲۲ در دیدار برگشت فصل قبل لالیگای اسپانیا، بارسلونا در نوکمپ مقابل اتلتیکو به برتری پرگل ۴-۲ رسید. آلبا، گاوی، آرائوخو و آلوس برای بارسا و کاراسکو و سوارس برای اتلتیکو گل زدند.

آمار بازی
۶) در ۶ دیدار آخر بین اتلتیکو و بارسلونا در لالیگا آمار بین دو تیم مساوی تقسیم شده است. هر تیم ۲ بازی را برده و ۲ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.
۲) اتلتیکومادرید ۲ بازی آخرش در لالیگا مقابل بارسلونا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین برد بارسا در زمین حریف مادریدی به دسامبر ۲۰۱۹ برمی‌گردد.
۲) بارسلونا از دسامبر ۲۰۱۹ موفق نشده‌اند ۲ بازی متوالی را از اتلتیکو ببرند. با توجه به برد ۴-۲ بازی قبلی می‌توانند این طلسم را بشکنند.
۲) به اندازه بازی‌های خارج‌ازخانه، اتلتیکو این فصل در خانه شکست خورده است. تیم سیمئونه ۲ بازی را مقابل رئال‌مادرید و ویارئال باخته.
۶) بارسلونا این فصل فقط ۶ گل دریافت کرده که یک گل در خانه و ۶ گل بیرون از خانه بوده. کاتالان‌ها فقط ۳ گل در مادرید از رئال خوردند.
۱۴) بارسلونا بعد از تساوی بدون گل در هفته نخست مقابل رایووایکانو در تمامی ۱۴ بازی بعدی دروازه رقبای لالیگایی را باز کرد.
۱۳) غیبت روبرت لواندوفسکی ضربه بزرگی به بارسلونا خواهد بود. او با ۱۳ گل صدرنشین جدول گلزنان لالیگا است، در حالی که بهترین گلزن بعدی ۸ گل زده.
۵) عثمان دمبله و آنتوان گریزمن دو ستاره فرانسوی بارسلونا و اتلتیکو با ۵ پاس‌گل بعد از میکل مرینو بهترین گلسازهای فصل بوده‌اند.

مصدومان و محرومان
استفان ساویچ و رودریگو دی‌پائول مصدومان اتلتیکومادرید برای این دیدار حساس هستند. جوردی آلبا و روبرت لواندوفسکی هم هردو به‌دلیل محرومیت این بازی بزرگ را از دست داده‌اند.

ترکیب احتمالی دو تیم
اتلتیکومادرید:
اوبلاک، ارموسو، ویتسل، خیمنس، یورنته، کندوگبیا، بوریوس، کوکه، کاراسکو، گریزمن و موراتا
بارسلونا: تراشتگن، روبرتو، کریستنسن، کونده، بالده، گاوی، دی‌یونگ، پدری، رافینیا، دمبله و تورس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی