نیلوفر حجتی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیلوفر حجتی سرمربی تیم سریک گنبد اعتقاد دارد داور دیدار تیمش با سایپا پر حاشیه بود.

تیم والیبال بانوان سریک گنبد در سالن المپیک این شهر میزبان سایپای تهران بود و همانند دور رفت ۳-صفر حریف خود را شکست داد تا به یازدهمین برد خود برسد و با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر باقی بماند. البته در این بازی ماندانا مطیعی و نسرین حق‌شناس داوران اول و دوم سه کارت زرد و قرمز به بازیکنان زهرا بخشی(سایپا)، کارت زرد به مهسا صابری (سریک گنبد) و کارت قرمز به نیلوفر حجتی سرمربی سریک دادند. در این دیدار طولانی اختلاف در رأی داوران خط و اول باعث شد سروصدای بازیکنان و سرمربی سریک درآید.

نیلوفر حجتی، سرمربی تیم سریک گنبد درخصوص دریافت کارت قرمزش می‌گوید: «داوری پرحاشیه‌ای بود و نتوانست بازی را مدیریت کند. وقتی تیم من ۱۰ پوئن از حریف عقب است و خود را می‌رساند، در امتیاز برابر ۲۳، داور خط، اوت تیم سایپا را اعلام می‌کند، آن‌وقت داور اول تاچ می‌گیرد و این مسئله من را عصبانی کرد و کارت قرمز گرفتم. به هر حال وقتی هیجان بازی بالا می‌رود و این‌گونه اشتباهات ناخودآگاه کادر فنی را به‌هم می‌ریزد.»

اما او بعد از برد سایپا به روند خوب تیم سریک اشاره می‌کند: «با توجه به تمرینات منظمی که داریم تیم در سطح آمادگی جسمانی بالایی قرار دارد. بازیکنان تاکتیک‌پذیری دارم که دست من مربی را باز می‌گذارند تا بتوانم در هر بازی تاکتیک خاص خود را اجرا کنم. سایپا هم در این مسابقه خیلی خوب عمل کرد و نسبت به دور رفت پیشرفت زیادی کرده بود.»

سرمربی تیم سریک گنبد حریفان مدعی خود را نیز چنین توصیف می‌کند: «ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و پرمهره است که با افزودن قادری و عنایت توانسته مدعی‌تر شود و یکی از رقبای اصلی ماست. پیکانی‌ها نیز بازیکنان باتجربه‌ای دارند و می‌توانند به‌راحتی نتیجه را به نفع خود رقم بزنند اما من امیدوارم باخت دور رفت را جبران کنیم.»

سریک گنبد

نیلوفر حجتی از مربیان جوان لیگ برتر است که این روزها نتایج خوبی هم می‌گیرد. خودش درباره تقابل مربیان جوان حاضر در لیگ می‌گوید: «مربیان باسابقه اثر خود را گذاشته‌اند و ما مربیان جوان دست‌پرورده همان‌ها هستیم. تنها تفاوت بین دو نسل‌؛ انگیزه و هیجان بالاست. جوان‌ترها تغییرپذیر هم هستند و به‌روزتر.»

این مربی که چندی پیش در کنار بازیکنانش نظیر سودابه باقرپور، مهسا صابری و شبنم علیخانی توپ زده است، هدایت آنها را سخت نمی‌داند: «سال اولی است که به عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم. تنها باقرپور در این تیم از من بزرگتر است، پس هدایت هم‌تیمی‌های قدیم سخت است اما از قبل چون ارتباط دوستانه‌ای داشتیم، به‌راحتی می‌توانم تیم را مدیریت کنم. با تمرین و انتقال تجربیات و آموزش‌هایم آنها به من اعتماد کرده‌اند و من را به عنوان مربی پذیرفته‌اند. خوشبختانه جو خوبی بین ما حاکم است.»

وی در ادامه از رابطه خوبش با خانواده آزمون نیز اشاره می‌کند: «جو صمیمانه‌ای وجود دارد و چون خودش والیبالی بوده و حرفه‌ای هستند کار را برای من آسان‌تر می‌کند. خوشحالم که با آنها همکاری می‌کنم.»

فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای حضور تماشاگران را قدغن کرده است. نیلوفر حجتی در این‌باره نیز می‌گوید: «ما در بازی مقابل سایپا برای اولین بار از حضور تماشاگران بهره‌مند شدیم. این مسئله به جذابیت بازی اضافه کرد. حتی می‌توانم بگویم سایپایی‌ها نیز برابر ما بهتر ظاهر شدند. از آنجا که گنبد مهد والیبال است خیلی علاقه‌مند دارد و استقبال خوبی هم می‌شود ولی متأسفانه دوباره شیوع کرونا حضور آنها را لغو کرد.»

سرمربی سریک در پایان صحبت‌هایش به مسئله مهمی اشاره می‌کند: «هر چند در تمام مدتی که والیبال بازی کردم، به من یاد ندادند ولی من از شاگردانم خواستم از کاری که می‌کنند، لذت ببرند و در کنار آن هم مسئولیت‌پذیر باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی