نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کاوه رضایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاکو خمس خواستار روشن شدن وضعیت کاوه رضایی برای نیم فصل دوم شده است.

کاوه رضایی در دیدار مقابل استقلال برای اولین بار در ترکیب تیم پاکو خمس به میدان رفت و در خط حمله سرخپوشان تبریزی فرصت بازی پیدا کرد. این در حالی است که او هفته‌های گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و در روزهای پیش از بازی استقلال نیز از ناحیه مچ پا احساس درد داشت.

با این حال، پاکو خمس خواستار روشن شدن وضعیت مهاجم سابق استقلال شده و به باشگاه اعلام کرده که باید هر چه زودتر شرایط او برای نیم فصل دوم مشخص شود. در صورت جدایی رضایی، تراکتور برای جذب دو مهاجم اقدام خواهد کرد.

در این بین، شایعات زیادی هم پیرامون جدایی کاوه از تراکتور به مقصد استقلال وجود دارد، اما او این روزها در تمرینات تراکتور شرکت کرده و راهی تهران نیز خواهد شد.

مدیران باشگاه تراکتور خواستار ادامه حضور رضایی در این تیم تا پایان فصل هستند، اما کاوه رضایی طبق قراردادش می‌تواند از این تیم جدا شود و به تیم موردنظر خود بپیوندد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطانیه تراختورچی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    خدا کنه کاوه رضایی از تراکتور جدا بشه از پایه های تراکتور بازیکن بیاریم بهتر از کاوه رضایی است
  • ایران IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    اگه میخواد بمونه بمونه مشکلی نیست به شرطی که مثل نیم فصل اول خودش به اون راه نزنه و تلاش کنه نیم فصل اول خواست نشون بده تراکتور بهش احتیاج داره ولی مهاجمای دیگه کاری کردن که نتونه تراکتور هم قطعا اصراری به موندنش نداره خودشم اگه غرور داشت سمت استقلال نمی رفت چون کاری کردن باهاش که آخرین امیدش برای جام جهانی از دست بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی