مبلغ دقیق بدهی‌های داخلی و خارجی استقلال/ وضعیت بحرانی برای آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به شدت مشکلات مالی دارد و همین موضوع به دغدغه اصلی مدیران این باشگاه تبدیل شده است.

استقلال غرق در حواشی است و عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. بزرگترین مشکل آبی‌ها به مسائل مالی برمی‌گردد. این تیم بدهی‌های زیادی دارد و درصورتیکه این بدهی‌ها را پرداخت نکند نمی‌تواند وارد بازار نقل و انتقالات شود و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم همچنان بسته خواهد ماند.

استقلال باید چیزی حدود ۶۷ میلیارد به استراماچونی ، ۱۰ میلیارد به میلیچ ، ۴ میلیارد به پادوانی و ۲ میلیارد تومان به گابریل پین بپردازد و ۳۷ میلیارد هم بدهی داخلی دارد. همچنین این باشگاه علاوه بر ۱۲۰ میلیارد فوق باید ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه شباب الاهلی بابت رضایتنامه مهدی قایدی و ۹ میلیارد تومان هم به باشگاه سانتاکلارا برای رضایتنامه محبی بپردازد. به غیر از این ارقام مخارج جاری باشگاه و همچنین پول بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم هم باید پرداخت شود.

چیزی که مشخص است جور کردن این پول در شرایط فعلی کار بسیار سختی است و همین موضوع باعث شده تا فتح‌الله‌زاده به فکر گرفتن یک وام ۲۰۰ میلیاردی  بیفتد تا بتواند این بدهی‌ها را پرداخت کند. حال باید دید سرانجام این مشکلات چه خواهد شد و مدیران استقلال چه فکری برای خروج از بحران خواهند کرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار فوتبال ایران IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    برفرض اینکه دویست میلیارد تومان وام گرفت وهمه بدهی‌های باشگاه تسویه شد نقطه سرخط تیمی که اسپانسر و درامد ندارد ازکجا میخواهد اقساط وام فعلی و قبلی رابدهد تازه تااین مشکلات حل شود فصل شروع شده وروز از نو وروزی از نو بعتر است فوتبال در ایران تعطیل شود. تازمانی که صدا و سیما حق پخش فوتبال را ندهد این مشکلات حل نخواهد شد
  • حامی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    مگه تازه وام ۱۰۰ میلیاردی نگرفته بود؟ اینسری دیگه فتل ترقه به تنهایی باشگاه کیسه رو منحلش میکنه
  • محمد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    این تیم برای اینکه همیشه بیشتر از حد و حدود خودش برای خرید بازیکن هزینه می کند، همیشه خدا وضعش همین است. تازه با این همه ولخرجی طرفداراش اکثرا از عالم و آدم طلب کارند و دارای یک صفت بدی هستند که توضیحش اینست که: در حالی که بالاترین رانت و حمایت رو داری، به همه اتهام بزن شلوغ کاری کن!همیشه از همه طلب کار باش!و...تا بتونی امتیاز بگیری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی