نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
مهاجم پرسپولیسی، مجسمه شرارت شد/ سقوط آزاد استعدادی که فقط پول را می‌شناسد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونی استوکس در ۳ باشگاه آخرش شامل پرسپولیس، آدنا دمیراسپور و همین لیوینگستون جمعا فقط ۷بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

تقریبا همه ناظران عقیده دارند آنتونی استوکس، یک مهاجم درجه‌یک و توانا بود که اگر از حواشی پرهیز می‌کرد و فقط به فوتبالش می‌چسبید، دوران بسیار پرباری را در اروپا تجربه می‌کرد. با این حال استوکس به‌شدت و به شکلی بیمارگونه دنبال خوش‌گذرانی بود و همین ویژگی، جایگاه او را پله‌پله تنزل داد. بدون تعارف با توجه به بضاعت مالی باشگاه‌های ایرانی، در شرایط طبیعی شاید هرگز بخت استفاده از مهاجم ایرلندی به تیم‌هایی مثل تراکتور و پرسپولیس نمی‌رسید اما مهاجم سابق سلتیک و ساندرلند با رفتارهای غیرحرفه‌ای‌اش روزبه‌روز از سطح اول فوتبال اروپا فاصله گرفت و البته در ایران هم نشان داد از فوتبال فقط بخش قرارداد بستن و پول گرفتن را دوست دارد!

اتفاقی که بار دیگر اسم استوکس را سر زبان‌ها انداخته، مربوط می‌شود به خبر دستگیری او، درحالی‌که چیزی حدود ۲کیلوگرم کوکایین حمل می‌کرده و در دوبلین در حال فرار از دست پلیس بوده است! او حتی حین حمل کوکایین هم رانندگی غیرعادی داشته که گویا باعث جلب‌توجه پلیس شده است. نهایتا هم این بازیکن در پی یک تعقیب و گریز پیاده بازداشت شده است. استوکس پیش‌تر در دادگاه ایرلند به جرم آزار و اذیت نامزدش محکوم شده بود و یک فقره حبس تعلیقی در پرونده‌اش دارد. این بازیکن پس از ترک پرسپولیس به تیمی به نام لیوینگستون در اسکاتلند پیوست، اما مدیران باشگاه به سرعت پی بردند تمرکز او روی فوتبال نیست و عذرش را خواستند. این، آخرین تیم فوروارد اسکاتلندی بود.

نکته جالب در مورد استوکس این است که او در ۳باشگاه آخرش شامل پرسپولیس، آدنا دمیراسپور و همین لیوینگستون جمعا فقط ۷بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. استوکس بابت کمتر از ۱۰۰دقیقه بازی برای پرسپولیس، از این باشگاه چیزی حدود ۱۵۰هزار دلار دریافت کرد و با وجود ترک غیرقانونی تیم، توانست سرخپوشان را از سوی فیفا محکوم کند؛ برگ زرینی دیگر در کارنامه درخشان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد! قصه استوکس، قصه یک استعداد سقوط‌کرده است؛ مهاجمی که در دربی تهران حتی در بدترین فرمش هم طی چند دقیقه بازی حسابی درخشید، اما افسوس که دل به‌کار نمی‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Fashu Poshteh IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    اگر به موقع پولش رو میدادند لزومی نداشت پرسپولیس محکوم بشه ، اما وقتی تحریم هستیم نمی‌تونیم به وقتش حقوق بازیکن رو پرداخت کنیم ، بازیکن هم از همین بند قرارداد می‌تونه اسمش رو ترک کنه و تمام قراردادش رو بگیره
  • !!! IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    منظورتون چیه از اینکه هر بار که از استوکس خبری دارید کنارش یک پرسپولیسی میذارید. استوکس موسس پرسپولیسه یا پیشکسوتش؟ اسطوره پرسپولیسه یا محصول اکادمی؟ اون فقط یه بازیکن بود که انصاریفر علیرغم میل تیم و هشدار همه از تراکتور خرید و چند ساعت بازی گرد. چه اصراری دارید به پرسپولیس ربطش دهید؟!!
  • امین DE ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    خودتون میگید تو بدترین فرمش در دربی درخشید ،یعنی ببینید که سطح فوتبال ما چقدر پایین هستش و هنوز توهم داریم که لیگ های عربی سطحشون پایین تر از ماست .
    • حامد سرخ IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      سطح لیگ ایران از عربا خیلی پایین تره ولی سطح بازی کردن ایرانیها بالاتر از اسیاست ایران فوتبال ضعیف ولی بازیکن فوقالعاده قوی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی