نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ارتباط غیرمستقیم رونالدو و طارمی/ چرا پروژه حضور ستاره ایرانی در لیگ برتر به بن‌بست خورد؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال بشیکتاش در حالی به منچستریونایتد می رود که جانشین او بازیکنی است که کریستانو رونالدو جای او را در باشگاه النصر عربستان گرفت!

کریستیانو رونالدو پیش از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ از باشگاه منچستریونایتد جدا شد و با عقد قراردادی به ارزش سالانه ۱۰۰ میلیون یورو راهی النصر عربستان شد.

از آنجا که سهمیه هشت بازیکن خارجی النصر پر بود، این باشگاه عربستانی در نهایت نام «وینسنت ابوبکر» مهاجم کامرونی را از لیست خارج کرد تا رونالدو جای او را بگیرد.

ابوبکر که در جام جهانی همراه با تیم ملی کامرون عملکرد قابل توجهی داشت اما خیلی زود مورد توجه باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار گرفت و به زودی راهی این تیم خواهد شد.

به نوشته «یاگیز صابونچواوغلو» خبرنگار نقل و انتقالات ترکیه، ابوبکر درخواست قرارداد ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یورویی از بشیکتاش داشته است و احتمالاً به زودی جانشین «ووت وخورست» مهاجم تیم ملی هلند می‌شود.

نکته جالب توجه این است که وخورست از منچستریونایتد پیشنهاد جدی دارد و باوجود داشتن قرارداد با بشیکتاش، عزم خود را برای حضور در لیگ برتر انگلیس جزم کرده است.

یاگیز درباره این بازیکن هلندی هم مدعی شد که وخورست پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را قبول کرده است و احتمالاً فردا سه شنبه بشیکتاش را ترک می‌کند تا در نهایت جانشین کریستیانو رونالدو در منچستر بشود.

مهدی طارمی

یونایتد در شرایطی برای پر کردن جای رونالدو سراغ مهاجم تیم ملی هلند رفت که در جریان مسابقات جام جهانی نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در ارتباط با این باشگاه انگلیسی به گوش می‌رسید.

این موضوع بعد از گلزنی طارمی مقابل تیم ملی انگلیس به یکی از سوژه‌های خبری رسانه‌های انگلیسی و پرتغالی تبدیل شد. حتی روزنامه «ابولا» پرتغال خبر داد مدیر برنامه طارمی ارتباطی را با «ریو فردیناند» مدافع سابق یونایتد برقرار کرده است و فردیناند تلاش می‌کند مهاجم ایرانی باشگاه پورتو را به لیگ برتر انگلیس ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی SG ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    واقعا چی میشه گفت؟ وخورست هم 30 سالشه، قرضی از برنلی رفته بشیکتاش. فقط بخاطر دوتا گلش توی جام جهانی یعنی دارن میبرنش؟ هیچ افتخاری نداشته این بازیکن، تنها افتخارش اینکه توی آلکمار با کمک جهانبخش شد اقای گل وبعدش رفت ولفسبورگ. درصورتی که طارمی دوسال پیاپی هست بیشترین گل زده در پرتغال رو داره، جزو 5 بازیکن برتر دنیا، دوتا به انگلیس زده در جام جهانی، نامزد پوشکاش شده و هزار مطلب دیگه. تف به روزگار
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    بنظرم این اخبار فقط برا ماست،الان دوسال هست که هرروز طارمی میره میلان،ارسنال،منچستر و ... کلا هر تیمی مهاجمش مصدوم شد یا یه جا اون جلو خالی شد فرداش ما خبر جایگزینی طارمی رو خوندیم ،در حالی که با توجه به سنش و صد البته ملیتش سخته بخاد ترانسفر بزرگی رو تجربه کنه ،فوقش یکسال دیگ پورتو نگهش میداره بعدم سیرنزولی که بقیه طی کردن براش شروع میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی