نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گرت بیل
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گرت بیل ستاره ولزی پیشین رئال‌مادرید و تاتنهام با انتشار پستی در صفحه توییترش رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گرت بیل کاپیتان ۳۳ ساله تیم ملی ولز و ستاره پیشین رئال‌مادرید و تاتنهام با انتشار دو پست به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد.

بیل که در سال‌های اخیر حواشی زیادی به خصوص در مادرید داشت و بیشتر ترجیح می‌داد به ورزش گلف بپردازد تا این که فوتبال بازی کند، اعلام کرد هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی فوتبال را کنار گذاشته است.

در بیانیه خداحافظی گرت بیل آمده است: «پس از بررسی دقیق و متفکرانه، بازنشستگی فوری خود را از فوتبال باشگاهی و بین‌المللی اعلام می‌کنم. من بسیار خوش‌شانس هستم که رویایم در انجام ورزش مورد علاقه‌ام را محقق کردم. این ورزش واقعاً بهترین لحظات زندگی‌ام را به من بخشیده است. بالاترین رکوردها در ۱۷ فصل، تکرار آن غیرممکن خواهد بود، صرف نظر از اینکه فصل بعدی برای من چه چیزی در نظر گرفته است. از اولین تماسم با توپ در ساوتهمپتون تا آخرین تماسم با لس‌آنجلس اف‌سی و همه اتفاقات در این میان، دورانی شکل گرفت که نسبت به آن احساس افتخار و قدردانی دارم. ۱۱۱ بار بازی و کاپیتانی برای کشورم واقعاً یک رویا بوده است. ابراز قدردانی از همه کسانی که نقش خود را در این سفر ایفا کرده‌اند غیرممکن به نظر می‌رسد. من به بسیاری از افراد برای کمک به تغییر زندگی و شکل دادن به حرفه‌ام به گونه‌ای مدیون هستم که وقتی برای اولین بار در ۹ سالگی شروع به کار کردم نمی‌توانستم تصورش را هم بکنم. برای باشگاه‌های قبلی‌ام، ساوتهمپتون، تاتنهام، رئال مادرید و سرانجام لس‌آنجلس اف‌سی. تمام مربیانم، کارکنان پشت صحنه، هم‌تیمی‌هایم، تمام هواداران فداکار، ایجنت‌هایم، دوستان فوق‌العاده‌ام و خانواده‌ام، تاثیری که شما گذاشته‌اید قابل اندازه‌گیری نیست. والدینم و خواهرم، بدون فداکاری شماها در آن روزهای اولیه، بدون چنان پایه محکمی، نمی‌توانستم الان این بیانیه را بنویسم، پس ممنونم برای اینکه من را در این مسیر قرار دادید و برای حمایت‌های همیشگی شما. همسر و فرزندانم، عشق و حمایت شما من را در این راه پیش برد، در تمام پستی‌ها و بلندی‌ها در کنارم بودید و من را هوشیار نگه داشتید، شما الهام‌بخش من برای بهتر شدن و مفتخر کردنتان بودید. بنابراین، به مرحله بعدی زندگی‌ام می‌روم. زمان تغییر و گذار، فرصتی برای یک ماجراجویی جدید...»

بیل که زمانی با پیوستن به رئال‌مادرید با مبلغ ۹۱ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن جهان شد، همراه کهکشانی‌ها به همه افتخارات ممکن رسید. او در ۵۵۳ بازی در رده باشگاهی با پیراهن ساوتهمپتون، تاتنهام، رئال‌مادرید و لس‌آنجلس اف‌سی موفق شد ۱۸۵ گل بزند.

بیل که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروهی که انگلیس، آمریکا و ایران قرار داشت ناکام بود و تیمش با قرار گرفتن در رده آخر در مرحله گروهی حذف شد، با پیراهن ولز هم ۴۱ گل در ۱۱۱ بازی به ثمر رساند.

ستاره پرحاشیه ولزی قبل از جام‌جهانی همراه لس‌آنجلس اف‌سی قهرمان لیگ MLS آمریکا شد.

خداحافظی گرت بیل از فوتبال

خداحافظی گرت بیل از فوتبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی