هشدار یحیی گل محمدی به شاگردانش: قشقایی را فراموش نکنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس برای جا افتادن این هشدار خود حذف این تیم به دست تیم دسته دومی قشقایی را مثال زده است!

خبرهای واصله حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی پیش از دیدار حذفی برابر ون پارس اصفهان مرتب به شاگردانش هشدار داده حریف را دست کم نگیرند.

جالب آن که شنیدیم سرمربی پرسپولیس برای جا افتادن این هشدار خود حذف این تیم به دست تیم دسته دومی قشقایی را مثال زده است! حدود ۶ سال پیش پرسپولیس با هدایت برانکو در جام حذفی مرتکب اشتباه بزرگی شد و حریف دسته دومی را دست کم گرفت. آن روز تیم فوتبال دسته دومی قشقایی شیراز در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس به برتری رسید تا شاگردان برانکو از جام حذفی کنار روند.

آن بازی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار و با تساوی یک - یک در ۹۰ دقیقه به وقت اضافه کشیده شد. محمدجواد زارعی دقیقه ۱۰ برای میزبان و پریمیوف در دقیقه ۶۰ برای پرسپولیس گل زدند.

در دو نیمه وقت‌های اضافی، پرسپولیس فشار زیادی روز دروازه میزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم قشقایی نیز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تیم با همان نتیجه تساوی یک - یک به کارشان در ۱۲۰ دقیقه پایان دهند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد که در نهایت قشقایی با برتری ۶ بر ۵ در ضربات پنالتی (در مجموع ۷ بر ۶) به برتری رسید و حریف آینده‌سازان برق شیراز در مرحله بعد شد.

پرسپولیس در حالی با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع (۶۹- شهاب زاهدی)، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، امید عالیشاه (۴۶- فرشاد احمدزاده)، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور (۸۴- احسان علوان‌زاده) برابر قشقایی به میدان رفت که برانکو می‌توانست به دلیل تعداد زیاد ملی پوشان خود در اردوی تیم ملی، آن دیدار حذفی را به تعویق بیندازد اما با غرور احساس کرد تیم دومش نیز حریف قشقایی خواهد شد غافل از آن که ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی