۳
زور پرسپولیس به دلارهای عربی نمی‌رسد/ تیم رویایی گل محمدی با این ستاره کامل می‌شود اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از بازیکنانی که یحیی گل محمدی همواره از بازگشتش استقبال می‌کند، احمد نوراللهی است.

بدون شک مهم ترین بازیکنی که در چند  فصل اخیر از پرسپولیس جدا شد، احمد نوراللهی بود. ستاره خط میانی و  بازیکن فیکس تیم ملی در چند سال اخیر کاملا سیر صعودی داشت و حالا به یک هافبک کامل تبدیل شده و یکی از نفرات تیم ملی  در جام جهانی بود که در هر ۳ دیدار ایران به صورت فیکس به میدان رفت.

احمد نور مهره ثابت پرسپولیس  در میانه میدان بود و محبوبیت زیادی هم بین پرسپولیسی‌ها داشت. یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این بازیکن به شدت به دنبال نگه داشتن نوراللهی بود ولی  با این حال مدیران وقت پرسپولیس نتوانستند این بازیکن را در تیمشان نگه دارند و احمد از پرسپولیس جدا شد. باشگاه الاهلی امارات  مبلغ بسیار خوبی  به احمد پرداخت پیشنهاد داد و توانست ستاره پرسپولیس را به امارات ببرد.

جدایی نوراللهی به هواداران پرسپولیس شوک عجیبی وارد کرد. احمد با وجود فیکس بودن در تیم ملی و داشتن عملکرد بسیار خوب، سال گذشته در الاهلی فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و با وجود هزینه سنگین این باشگاه برای ستاره ایرانی خود، در چند بازی هم نیمکت نشین بود و در اکثر بازی‌های الاهلی درفصل قبل  لیگ قهرمانان آسیا جایی در لیست این تیم نداشت و سکونشین بود.

زور پرسپولیس به دلارهای عربی نمی رسد/ تیم رویایی گل محمدی با این ستاره کامل می شود اما...

 از طرفی  در نقل و انتقالات امسال بحث بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس مطرح شد و بعضی‌ها عنوان کردند که این بازیکن قصد بازگشت به ایران را  دارد. اتفاقی که رخ نداد و نوراللهی در شباب الاهلی ماندنی شد. این بازیکن در این تیم دستمزد بالایی می‌گیرد و باید به این بازیکن حق داد که فعلا به فکر بازگشت به پرسپولیس نباشد. با این حال نوراللهی با توجه شخصیت و محبوبیتی که بین هواداران و حتی در باشگاه پرسپولیس دارد، هر زمانی که بخواهد می‌تواند به تیم سابقش برگردد. در واقع هواداران پرسپولیس برخلاف چند بازیکن، حس بدی به نوراللهی ندارند و همیشه از بازگشت او هم استقبال کردند.

با این حال احمد فعلا تصمیمی‌برای بازگشت ندارد و می‌خواهد فوتبالش را در امارات ادامه دهد. خیلی‌ها معتقدند نوراللهی گمشده پرسپولیس در میانه میدان است و حضور او در این تیم بسیار مفید است. خود گل محمدی علاقه زیادی به احمد نور و سبک بازی اش دارد و شاید تیم رویایی یحیی در ذهنش با نوراللهی تکمیل می‌شود.

قرارداد احمد با شباب الاهلی در پایان فصل تمام می‌شود ولی با توجه به عملکرد این فصل نوراللهی و اینکه او یکی از بازیکنان ثابت و مثمرثمر تیمش است، احتمالا با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه خواهد شد و دستمزدش هم بالاتر خواهد رفت. در واقع به لحاظ مالی پرسپولیس توانایی رقابت با تیم‌های حاشیه خلیج فارس را ندارد و قطعا پیشنهاد شباب الاهلی به مراتب بیشتر از پرسپولیس خواهد بود. با این حال احمد نوراللهی یکی از بازیکنانی است که همیشه جا برای او در پرسپولیس هست و شماره ۸ سابق قرمزها هر وقت که بخواهد می‌تواند به پرسپولیس بازگردد.

این مطلب را هم بخوانید: پرسپولیس چگونه به قهرمانی نیم‌فصل رسید؟/ وقتی گل‌محمدی زنگ خطرها را جدی گرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    نورالهی بازیکن خوبی است ، اما دو نکته را نباید فراموش کنیم اولا پرسپولیس بود که نورالهی را ساخت و می‌تواند سینا اسدبیگی و... را پرورش داده و جایگزین نورالهی کند . دوما نورالهی رفته ، خدا به همراش . بهتره دیگه بهش فکر نکنیم و به فکر تیم خودمون باشیم .
  • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    اسد بیگی واقعا عالیه شوتی که منجر به گل شد یاد کریم باقری افتادم متاسفانه هنوز تو ایران هیچکس نه باقری میشه نه علی کریمی نه مهدوی کیا نه دایی مثلن استارتهای مهدوی کیا دریبل های کریمی و پاس دادن ملیمتری ایشان گلزن بودن ذاتی دایی
  • مجید IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    احمد شاه گلستان ایشالا هرجا هست موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی