نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گزینه‌های جانشینی گراهام پاتر در چلسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عملکرد ضعیف گراهام پاتر باعث شده تا رسانه‌های نام‌های مختلفی را برای جانشینی سرمربی چلسی مطرح کنند.

فشار روی گراهام پاتر سرمربی چلسی دوچندان شده، چرا که سرمربی سابق برایتون نتایج ضعیفی در هفته‌های اخیر گرفته است.

در دوران سخت آبی‌ها، این تیم پس از شکست ۴-۰ مقابل منچسترسیتی از دومین جام داخلی هم محروم شد و بعد از جام اتحادیه از جام حذفی هم کنار رفت. پاتر همچنین بدترین شروع را در ۱۱ بازی نخست لیگ برتر انگلیس در میان سرمربیان چلسی در ۳۰ سال گذشته داشته است.

فرانک لبوف ستاره پیشین چلسی پس از بازی شرم‌آور مقابل منچسترسیتی گفت «دیگر بس است» و خواستار رفتن پاتر شد. در حالی که هواداران در حوالی استمفوردبریج تام سرمربی سابق‌شان توماس توخل را فریاد می‌زدند.

با این حال پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از مدیران چلسی خواست که به گراهام پاتر زمان بدهند. با این وجود کرکس‌هایی در اطراف این مرد ۴۷ ساله می‌چرخند. نگاهی می‌اندازیم به ۵ سرمربی‌ای که جانشینان احتمالی سرمربی چلسی خواهند بود.

مائوریسیو پوچتینو

سرمربی سابق تاتنهام فرد مورد علاقه برای جانشینی پاتر است، برای این که از زمان ترک پاری‌سن‌ژرمن در فصل گذشته بیکار بوده است. پوچتینو ۵۰ ساله در طور دوران حضورش در اسپرز رویارویی‌های شدیدی با آبی‌ها داشته و ملحق شدن به تیم استمفوردبریج می‌تواند برای طرفداران هردو تیم تاتنهام و چلسی ناراحت‌کننده باشد.

برندان راجرز

سرمربی پیشین لسترسیتی سابقه روشنی با آبی‌ها دارد و تیم ذخیره‌های چلسی را بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ هدایت کرد. ارزش او بعد از شروع ضعیف در فصل جاری با لسترسیتی کمی کاهش یافته، اما همچنان سرمربی اهل ایرلندشمالی در لیگ برتر انگلیس قابل احترام است.

دیگو سیمئونه

سرمربی اتلتیکومادرید از سال ۲۰۱۱ هدایت این تیم اسپانیایی را برعهده داشته و طبق گزارش‌ها در حال حاضر با ۳۶٫۲ میلیون پوند در سال پردرآمدترین سرمربی جهان است. سیمئونه ۵۲ ساله رزومه چشمگیری دارد، اما ممکن است او برای تیم جوان چلسی گزینه مناسبی نباشد.

زین‌الدین زیدان

به نظر می‌رسید زین‌الدین زیدان منتظر استخدام برای هدایت فرانسه بوده، اما فدراسیون فوتبال کشورش او را نادیده گرفت و تصمیم گرفت قرارداد دیدیه دشان را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کند. این می‌تواند راه را برای بازگشت زیدان به سرمربیگری در یک تیم باشگاهی باز کند، برای این که زیزو از زمانی که در پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ رئال‌مادرید را ترک کرده بیکار بوده است.

توماس توخل

می‌گویند هرگز به عقب برنگردید... اما هواداران چلسی در دیدار خارج‌ازخانه مقابل منچسترسیتی به نظر می‌رسید مشتاق بازگشت توماس توخل به نیمکت تیم‌شان هستند. این سرمربی آلمانی از ویرانی‌اش بعد از اخراج در ماه سپتامبر از باشگاه لندنی صحبت کرد، اما آیا واقعاً تاد بولی مالک آمریکایی باشگاه غرورش را نادیده می‌گیرد تا دوباره او را بازگرداند؟ و آیا حتی این یک حرکت هوشمندانه خواهد بود؟ زمان همه‌چیز را مشخص خواهد کرد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی