با توجه به اتفاقات اخیر؛ مدافع استقلال تنبیه و جریمه می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات غافلگیر کننده دیدار تیم استقلال مقابل تراکتور پاس اشتباه مدافع این تیم به و به ثمر رسیدن گل تراکتور بود.

صالح حردانی مدافع تیم استقلال که در بازی مقابل تراکتور از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفت در مصاف مقابل حریف تبریزی مرتکب اشتباهی شد که به گفته برخی کارشناسان نابخشودنی است. تعدادی از پیشکسوتان نیز این اشتباه را طبیعی عنوان کردند. حردانی در دقیقه ۳۶ بازی مقابل تراکتور و در یک رفت و برگشت درون محوطه ۱۸ قدم، توپ را به اشتباه به سمت دروازه خودی پاس داد که این توپ زیر پای محمد قنبری بیافتد و این بازیکن گل اول تیم میزبان را به ثمر برساند. گلی که ابتدا به نظر رسید در موقعیت آفساید زده شده است اما داور بازی که صحنه پاس رو به عقب بازیکن استقلال را دیده بود رای کمکش را شکست و دستور به شروع دوباره بازی از نقطه وسط زمین داد. همین موضوع باعث شد تا صالح حردانی در ادامه و با از دست دادن تمکزش، بازی همیشگی اش را انجام ندهد و در دقیقه ۵۸ جای خود را به رضا میرزایی بدهد تا ضمن افزایش توان هجومی تیم استقلال حردانی هم از ترکیب خارج شود.

حالا در شرایطی که استقلال بار دیگر باید این هفته با تراکتور بازی کند، شنیده میشود کادر فنی برای تنبیه و جریمه این بازیکن قصد دارد حردانی را نیمکت نشین کند. اتفاقی که البته برایش چندان جدید نیست و حردانی در خیلی از هفته های قبل نیمکت نشین بوده است.

گرچه ترکیب اصلی استقلال فردا (چهارشنبه) و در تمرین ماقبل بازی مشخص می‌شود اما در روزهای اخیر حردانی کمابیش متوجه این موضوع شده که شاید در بازی حساس جام حذفی فرصت به او نرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    طرف اصلا پستش اونجا نیست حق داره شیری دوتا جام از پرسپولیس گرفت ما اینکارارو نکردیم دیگه جام سوم رو که گرفت بیرونش کردیم،اصلا دفاع کناری که سوتی نده ایرانی نیست،یادمون هست زارع و بداوی و اون بنده خدا سرباز فراری ،کلا تو دی ان ای دفاع کناری ها (مخصوصا راست)هست که سوتی بدن یا اخراج بشن یا هند پنالت بدن ،اینم میخاد ملی پوش بشه باید تمرین کنه از الان دیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی