نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آوانتاژ برای گل‌های پرسپولیس یا اعلام پنالتی؟/ پاسخ کارشناس داوری به ۲ سوال بزرگ پرسپولیسی‌ها مقابل ون‌پارس
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری رسانه طرفداری به سعاد وفاپیشه با ارفاق نمره قبولی داد.

سعاد وفاپیشه بازی حذفی تیم‌های پرسپولیس و ون پارس اصفهان را سوت زد که این بازی با پیروزی پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها تمام شد.

رضا کرمانشاهی داور سرشناس فوتبال ایران که به عنوان کارشناس داوری در نقد عملکرد داور بازی پرسپولیس و ون پارس به نکته‌های جالبی اشاره کرد.

رضا کرمانشاهی در خصوص قضاوت سعاد وفاپیشه گفت: این داور برای اولین بار یک بازی پخش زنده را سوت می زد و در مجموع عملکرد خوبی داشت. هرچند اشتباهاتی هم از او دیدیم ولی به هرحال داور جوان و آینده داری است و می توان از اشتباهاتش گذشت. فقط برخی رفتارهایش مثل حرکت دادن هر دو دست را نپسندیدم و سعاد وفاپیشه باید برای بازی های پخش زنده، استایل بهتری داشته باشد.

کرمانشاهی تاکید کرد: پنالتی دقیقه ۸ به سود ون پارس به اشتباه اعلام شد چرا که ابتدا مهاجم ون پارس روی مدافع پرسپولیس خطا کرد. در صحنه گل اول پرسپولیس هم داور باید آوانتاژ می داد تا بازیکن صاحب توپ پرسپولیس، ضربه اش را بزند. این درست که می گویند در محوطه جریمه بهترین آوانتاژ اعلام ضربه پنالتی است اما وقتی توپ به یار خودی می رسد، داور باید مکث کند سرنوشت توپ مشخص شود. روی پنالتی دقیقه ۱۱۶ پرسپولیس هم داور دوباره همین اشتباه را تکرار کرد در حالی که می توانست اجازه بدهد بعد از خطا روی مهاجم پرسپولیس توپ به یار خودی برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • !!! IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    پناه بر خدا!! ! آقای کرمانشاهی تودتون پا اگراف دوم رو بخونید به اضافه گل مشکوک دوم ون شاید این دفعه داور رو رفوزه کردین.
  • الله داد آقایی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    اشتباهاتش کنار بذاریم داوریش خوب بود .برای اولین بار
  • Gaber IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    اشتباهاتش را کنار بگذاریم داور نبود خیلی الکی بود اصلا در حد این بازی نبود شاید خودش را کولینا میدید .در جام جهانی کار داوران مکث پنج الی ده ثانیه ای بعد از هر خطا بود گویا جام جهانی را ندیده یا شاید در صف نون بوده .نباید شوخی گرفت کمیته داوران هم بیخیال اینکارها .خدا بازی بعدی را رحم کنه این داور فقط خوب میدوید و قشنگ سوت میزد عاشق سوت زدن .نه تاملی نه تحملی نه مکثی نه تحلیلی نه آرامشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی