نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
ستاره پرسپولیس با اختلاف بهترین بازیکن نیم‌فصل شد/ گزینه استقلالی به مقام دوم هم نرسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخاطبان خبرورزشی با شرکت در یک نظرسنجی، بهترین بازیکن نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران را انتخاب کردند.

نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ درحالی به پایان رسید که این پرسپولیسی‌ها بودند که توانستند با صدرنشینی، نیمی از مسابقات را به پایان برسانند. در کنار عملکرد تیمی برخی از باشگاه‌ها، بازیکنانی نیز بودند که بیش از همه با درخشش خود باعث موفقیت تیم‌هایشان شدند.

به همین بهانه خبرورزشی از مخاطبان خود خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی، بهترین بازیکن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را انتخاب کنند. بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از آرای بیش از ۱۱۵ هزار نفر، این علیرضا بیرانوند بود که بیش از نیمی از رای‌های ثبت‌شده را به خود اختصاص داده است. به این ترتیب گلر پرسپولیس از نظر مخاطبان خبرورزشی با اختلاف بهترین بازیکن نیم‌فصل اول بوده است.

ریکاردو آلوز نیز با عملکرد درخشان خود در باشگاه تراکتور، هرچند با اختلاف زیاد و کسب ۱۷ درصد آرا، مقام دوم را به دست آورده؛ این هافبک پرتغالی با ثبت ۸ پاس گل یکی از خارجی‌های خوب این فصل لیگ برتر ایران بوده است.

اما آرتور کوین یامگا با کسب ۱۶ درصد آرا در رتبه سوم بهترین بازیکن نیم‌فصل اول قرار گرفته است. یامگا در کنار محمد محبی یکی از بهترین گلزنان استقلال بود.

ستاره پرسپولیس با اختلاف بهترین بازیکن نیم‌فصل شد/ گزینه استقلالی به مقام دوم هم نرسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی مقدم IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    به نظرم با توجه به شیش گلی که عباس زاده زده حقش بیشتر بود ولی خوب هوادار و اینکه کجا بازی می‌کنی تو این رای گیری ها مهمه،تراختوری ها هم به این خارجی رای دادن ظاهرا
  • مهدی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    تو نظرسنجی بعد بیرانوند، آلوز نفر دوم شده و یامگا از استقلال سوم. قدیما تو همه نظرسنجی‌ها اول بازیکن پرسپولیس میشد و بعد استقلال و بعد سایر تیمها. محبوبیت کیسه روز به روز رو به افوله. آسمان فوتبال ایران قرمز تر از همیشه شده با دو تیم پرسپولیس و تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی