نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
۵ |
۰
مربی خصوصی و مشاور ستاره پرسپولیس کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدیده این فصل پرسپولیس در بازی مقابل ون پارس هم جزو خوب‌های تیمش بود.

محمد عمری وینگر ۲۲ ساله پرسپولیس که محصول آکادمی‌این باشگاه است، در این فصل حسابی درخشیده و پدیده امسال پرسپولیس لقب گرفته است. عمری  در فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت با این حال هر زمان که به بازی می‌آمد نشان می‌داد بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد. گل‌محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرد و حتی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان هم به او از ابتدا بازی داد.

بعد از آن عمری بیشتر به عنوان یک مهره جانشین به بازی می‌آمد ولی چند اتفاق پشت سر هم باعث شد تا همه‌چیز برای این ستاره جوان عوض شود و به نوعی ورق برگردد. رفتن لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عالیشاه و همچنین نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا دوباره فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس به عمری جوان برسد. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و به ستاره این روزهای پرسپولیس تبدیل شد.

عمری در دیدار مقابل گل گهر گلِ اول تیمش را زد ولی اوج کارش در بازی مقابل نساجی شد. بازیکن اهل ارومیه پرسپولیس در جریان برتری پنج بر یک تیمش مقابل نساجی موفق شد بریس کند و نمایش بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. نمایشی که باعث شد تا همه اعم از کادرفنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این بازیکن آینده‌دار تعریف کنند.

عمری در بازی جام حذفی مقابل ون پارس هم از ابتدا به میدان رفت و جزو خوب‌های تیمش بود. این جوان آینده دار در این بازی با وجود اینکه گلی نزد، اما یک پنالتی گرفت و بارها با حرکات تکنیکی خودش مدافعان حریف را اذیت کرد. نکته جالب توجه در خصوص عمری اما به ارتباط بسیار خوبش با سروش رفیعی برمی‌گردد.

سروش که جزو باتجربه‌های پرسپولیس به حساب می‌آید، قبل از شروع بازی‌ها و حتی موقع گرم کردن همواره کنار عمری حضور دارد و نکات لازم را به او گوشزد می‌کند. رفتار قشنگ رفیعی با این بازیکن جوان نشان دهنده این است که عمری در کنار خود یک مشاور خوب و حتی به نوعی یک مربی خصوصی خوب دارد و می‌تواند از تجربیات بازیکنی مثل سروش رفیعی استفاده لازم را ببرد و پیشرفت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی ادیب DE ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    هزاران آفرین بر سروش
  • Gaber IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    بخدا ول کنید مرده شور این چشم های ناپاک را ببرند .
    • داش رضا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      وات؟
  • بهمن حسین پور IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    درود به جناب سروش خان باغیرت که داشته هاشو دراختیار این مسی آینده دار پرسپولیس قرارمیدهد ... با آرزوی موفقیت برای همه پرسپولیسی های محبوب
  • Javad IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    دراین تصویرمدافع جوان و مستحکم ون پارس محمدرضاشیرزادی جوان شایسته وگیلانغربی دیده میشه که۱۲۰دقیقه محکم وبدون اشتباه درمقابل تیم تابن دندان مسلح پیروزی درخشیدامیداوریم که این جوان شایسته سال دیگه در تیم های لیگ برتری توپ بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی