۱۳۱
عباس جدیدی به جای انتقاد مراسم یادبود بگیرد/ رسول خادم خط قرمز مردم است، نباید سمتش برود
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: حرف‌های عباس جدیدی، زخمی است که نباید دوباره تازه شود و از نو به آن بپردازند. شاید اگر ۲۰ سال پیش این‌ها را می‌گفت خریدار داشت، نه حالا.

صحبت‌های حاشیه‌ساز عباس جدیدی قهرمان سابق جهان و دارنده مدال نقره المپیک علیه منصور برزگر، برادران خادم و علیرضا حیدری، بازتاب وسیعی در جامه کشتی داشت. سرمربی وقت تیم ملی در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و حیدری پاسخ او را دادند اما جدیدی کوتاه نیامد و با طعنه به برزگر، شیوه او را مشابه شگرد محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق ایران دانست.

جدیدی در صحبت‌هایی مدعی تبعیض میان کشتی‌گیران شد و اظهار داشت: من فنا شدم. خیلی ها در این کشتی مدیون من هستند. آن زمان زورم نمی‌رسید و چیزی نمی‌توانستم بگویم. هر چه من برادران خادم را می‌بردم، باز من را به وزن بالاتر می‌فرستادند. برای انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن‌کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. سر همین کارها بود که مدال‌های من نقره و برنز شد.

حالا اکبر فلاح، دیگر قهرمان جهان به صحبت‌های جدیدی واکنش نشان داده است.

اکبر فلاح درباره صحبت‌های جنجالی عباس جدیدی در خصوص منصور برزگر و چند تن از قهرمانان کشتی اظهار داشت: عباس جدیدی هم مدال المپیک گرفته و هم قهرمان جهان شده، او چندین مدال جهانی و آسیایی دارد. در واقع هرچه مدال قشنگ و ارزشمند بوده، در کارنامه‌اش دارد. حقیقت هم این است که باید دو برابر این تعداد هم مدال می‌گرفت چون واقعا قهرمان خوب و بزرگی بوده و هست اما مسئله این است که حالا وقت گفتن این حرف‌ها نیست. اینکه امروز یک نفر به منصور برزگر، برادران خادم و... حرفی بزند، مورد قبول نیست. مردم این‌ها را دوست دارند و جدیدی نباید سمت خط قرمز مردم برود.

وی در ادامه گفت: عباس جدیدی واقعا قهرمان خوبی بود، لیاقت و استحقاقش هم بیشتر از آنچه بود که به آن رسید. این حرف‌ها اما زخمی است که نباید دوباره تازه شود و از نو به آن بپردازند. شاید اگر ۲۰ سال پیش این‌ها را می‌گفت خریدار داشت، نه حالا. امروز این حرف‌ها دیگر خریدار ندارد.

سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد جوانان تاکید کرد: به عنوان همدوره این آقایان، از آنها می‌خواهم دیگر حرف گذشته را نزنند، از دوستی و رفاقت‌ها بگویند و از آن مربی‌ که برایش زحمت کشیده، تقدیر کند. هر چه بوده مربوط به قدیم است و همه چیز گذشته. ضمن اینکه هر کسی هر ماجرایی را به نفع خودش داوری می‌کند و می‌گوید از فلان اتفاق لطمه خورده است، در حالی که مردم و پیشکسوتان باید قضاوت کنند چه اتفاقی افتاده است. من هم شاید بگویم فلان‌جا در حق من کم لطفی شد، ولی این حرف من است و امروز هم وقت گفتن این‌ها نیست. از جدیدی توقع می‌رود به خاطر سابقه درخشان ورزشی‌اش این‌ها را دیگر نگوید.

فلاح که در تیم ملی کشتی شاگرد منصور برزگر بوده، خاطرنشان کرد: در دوران سرمربیگری منصور برزگر همه قشنگ‌ترین و بهترین مدال‎‌های‌شان را گرفتند. برزگر با تیم ملی ایران همه مدال‌ها و سکوها را فتح کرد، حقش هم خیلی بیشتر از این‌ها بوده، ما که کشتی‌گیرش بودیم، مدال‌های‌مان را هم در دوره او گرفتیم، همه باید ممنون برزگر باشیم و همیشه به نیکی از او یاد کنیم. من برای منصور برزگر در باشگاهم یک جام گذاشتم، خوب بود عباس جدیدی هم که از نظر اقتصادی شرایط خوبی دارد، به جای انتقاد از مربی‌اش، برای او یک مراسم یادبود می‌گرفت و از بزرگان کشتی‌مان به نیکی یاد می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹۷
  • علی دایی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    زنده باد قهرمانان و جوانمردان همچون خادم ها و علی دایی ها
    • ابوطالب IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      آدما همیشه اونی رو که نشون میدن نیستن شاید حق با جدیدی باشه
    • اوجاقعلی قنبری US ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      شایدحق با جدیدی هست یا بوده اونموقع هم ما فکر می‌کردیم چرا جدیدی بیشتر مدال نگرفت ولی بعدا وارد سیاست و پول شد..نکته بنظر شما نمیاد عجیب باشه چون موافقی که برخی تخریب بشن ولی نمیشن ودلیلش چیه حالا گفته ؟ خصوصا رسول خادم را ..بنظر میاد هرکسی را یکجوری می‌خوان بی آبرو کنن .دستور که بیاد حالا دیدن رسول خادم نقطه ضعفی نداره جز این.
  • قاسم IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    اکبر جون یاسین رو جای بخون که افاقه کنه آخه خر چه داند قیمت نقل ونبات.
  • بینا SY ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    دم عباس آقا گرم پرچمش بالاست
    • مهسا IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      عباس آقای شما امتحانشو تو شورای شهر پس داد .نمیخواد پرچم ،پرچم کنی ،این آقا پرچمشو بگند کشوند .جایی تو مردم نداره،به خادم حسادت میکنه.
  • داود رستمی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    اکبر اقا اگر این هم مثل شما برای مربی خودش مرایم یاد بود می گرفت پس چه فرقی بین شما با این ادم کوچولو( عباس جدبدی) است؟
  • بیژن IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    بابا چه... شما، می گوید برای من بد شد، برای حسن یزدانی بد نشود، تجربه بدی دارم نگذارید برای یک نفر دیگر هم تجربه تلخ تکرار بشود. تجربه تلخ این آقا به بعضی ها برخورد!!! من نه به عباس آقا ارادت دارم نه به آقا رسول، خط قرمز و بنفش هم ندارم، حرف را گوش بدهید اگر حق بود باریکلا بگویید و اگر ناحق بود دعوا کنید.
    • مهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      من هم با شما موافقم ، متاسفانه کسانی که میخواهند اصل کلام شنیده نشود ، فرع مطلب رو بزرگ میکنند و داد و غال که این چی بود که گفتی؟ عباس جدیدی حرف کاملا دقیق و نکته سنجی داشت ، وقتی فهمید داره تجربه تلخ حضورش در تیم ملی داره برای حسن یزدانی تکرار میشه ، تذکر داد. این نشان از نکته بینی و دقت و صداقت یک کشتی گیر هست. نه چهارتا کشتیگیر نما که اگر عدالت رعایت میشد شاید الان اصلا جدیدی اسطوره کشتی بودند.
  • ورزش دوست IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    اونوقت مملکت خط قرمز مردم نیست که خادم ورود می‌کند و دشمن شاد می شود؟
  • حق IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خط قرمز کیلو چند؟
  • متین IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خط قرمز ما وطنمان است نه علی دایی نه علی کریمی و ...... خط قرمز فقط وطن است
  • رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خدا حفظت کنه حاج فلاح923
  • محمودباقری IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    سلام واقعا برادرانمان واستاد اخلاق ومعرفی پهلوان اکبرفلاح که خیلی دوستش دارم بجا وسنجیده حرف زد وباید همه طوریکه بیان داشتن از پیش کسوتان چون استاد منصور برزگر وبرادران با فرهنگ ودلسوزخادم قدر دانی کنیم استاد عباس جدیدی هم درزمان خودشون یادم هست حقشون ضایع شد ولی الان در شرایط دامداری جوانان مردم به حاشیه بردن رفتار شهدا میباشد ودرست نیست آقای جدیدی باید بره پهلوانی خودشو با ادبش نشون بده واز دل استاد برزگر وبخصوص استاد پهلوان رسول خادم دربیاره دست همگی شما پهلوانان وبویژه اکبرفلاح عزیزمو میبوسم بامید روزهای خوب برای ملت ایران وپهلوانان وقهرمانان ورزش کشورم سربلند وموفق باشید .
    • محسن IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      درود به شرفت ایرانی
  • عبدالله IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    اکبر جان زیاد دور و بر این رسول خان دم دمی مزاج نگرد که یهو بالا می یاری داداش افرین پسر خوب
    • زبل IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      دور و بر آقا رسول گشتن لیاقت میخاد که اکبر جان شما نداره شما هم شعور فهمیدنش نداری عزیز جون
  • سیروس شمالی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خدایا شکرت خط قرمز مردم شهدا و کشور شون است چون جدیدی حرف حق را زد تلخه
  • بهزاد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    استاد آقا رسول خادم
  • محسن IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    ورزشکار و بازیگر و خواننده چه سهمی از توسعه دارند . قهرمانان واقعی که عامل توسعه اشتغال و عزت واقعی ایران هستند نخبگان علمی هستند.
  • مهدی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    آقا رسول خادم استاد بسیار عالی هتن
  • آرش IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    من هم در آن زمان کشتی میگرفتم با اینکه از دوستان برادران خادم بزرگوار هستم، در مورد این حرف آقای جدیدی موافقم ، اگر کشتی انتخابی می گذاشتد در هر وزنی هیچ کس حریف عباس جدیدی نمی شد وحتما ۲ مدال طلای المپیک عباس آقا می گرفتند ولی .....
  • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    متوجه نمیشم چطور افرادی به نظر "خط قرمز مملکت و شهدا هستند "رای منفی میدن ؟؟واقعا جمله را متوجه میشن یا نه ؟خط قرمز شماها مملکت نیست ؟یه کشتی گیر یا یه فوتبالیسته ؟
    • راه راست IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      چون داری از خون شهدا استفاده ابزاری می کنی فهمیدنش سخت نیست
  • عشق کشتی. IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    وقتی تیم کشتی مربی مثل اقای منصور برزگر داشته باشه قطعا تیم موفقی هست.سابقه اقا منصور چه در زمان کشتی گیریشون وچه در زمان مربیگری نشوندهنده سالم بودن ایشون هست .بنده خودم از نزدیک شاهد بودم که بعد از مربیگریشون پیشنهادات زیادی برای تصدی مدیریت دولتی وورزشی به ایشون شد ولی بدلیل اینکه دنبال میز ومقام نبودند قبول نکردند وواقعا میتونم قسم بخورم که یکی از دلسوزان ورزش کشور اقای منصور برزگر هستند وبرادران خادم وخیلی از عزیزان کشتی گیر در مکتب ایشون درس گرفته اند.
  • غلامرضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    حق با عباس جدیدیه توو مسابقه انتخابی خادمو می برد
  • مصطفی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    حق با عباس جدیدی هست .حرف حق تلخ هست برادران خادم به همراه پدرش در زمان خود مافیا بودن و مثل آب خوردن حق جدیدی و ایوب نصرتی را پایمال کردن .الان هرکس از مخالف نظام بگیره خریدار داره
    • ناشناس IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      اصلا گیرم آقای جدیدی راست میگه اولا توی این ۲۰ سال کجا بودی ،دوما الان آقای جدیدی در دل مردم کجا هستن برادران خادم کجا هستن ، مشهور و‌پهلوان شدن کار سختی است ولی محبوب شدن و محبوب موندن هزاران بار سخت و سخت تر . آقای خادم با حرفاش، حداقل دل مردم آروم کرد حالا توی این شرایط که برادران خادم حرف دل مردم زدن یک کمی انسان باید فکر کنه که حالا جدیدی یاد ۲۰‌سال پیش کرده . مگر به قصد تخریب ، که صد البته اشتباه میکنن چون برداران خادم محبوب تر میشن .‌
  • بهرام IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    حق و فقط خدا میدونه خودتونو اتیش نزنید هرکی واسه خدا و مردم کاری کرده انسان و پهلون هست هرکیم نکرده محبوب دل نمیشه زنده باد شهیدی که در راه خدا شهید شد زنده باد علی کریمی و دایی زنده باد پهلون فلاح و خادم ها زنده باد مردی و مردونگی(از اب گل الود فقط بی شرف ها ماهی میگیرن)
  • ابولفضل IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    ببینید شما جی مربی نیستید م نمی‌دانید انتخاب تیم از بین افراد چه‌کار مشکلی هست حالا احتمال داره یک جا هم حقی ضایع شده باشه یعنی صلاح مربی درست از کار در نیامده مربی که دوست داره افراد تیم بیشتر مدال بیارن نه اینکه کمتر اما از استاد باید به نیکی یاد کرد زمان برزگر کشتی گیران ایران خوب نتیجه می‌گرفتند نسبت به قبل.
  • مهرام IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    سلام.عباس جدیدی فقط فرصت طلب تشریف داره مفت‌بر دنبال مال و مقام شورای شهر چکار مفیدی انجام داد برای مردم بارانت کارهاش رو پیش برد این پولها رو از کجاش درآورده بیاد بکه
  • حبیب IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    من کاری با خوب وبدبودن افراد ندارم. این یک وظیفه است که آدم خوب باشد. چرا خوب وبدبودن افرادرا تعمیم به نظرهمه مردم می دهید مگرشماوکیل وصی وسخن گوی مردم هستید. رسول خادم یاورزشکاردیگر تازمانی برای من ارزشمندهستندکه اندازه وارزش خودراحفظ کنند. مگرورزش همه چیز آدم هااست؟ مردمی هستند که جیبشان خالی است اما اینها ازسیری به خیر سرشان آروق می زنند
  • ۴۶۲۳۲۸۰۳۳۰ IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    سلام دست یک‌به یک‌ کشتی گیران ایران را میبوسم چه مربی چه کشتی گیری که بعدا جای مربی را خواهد گرفت فقط دوستی و رقابت اونم به سبک پهلوانی .ولی تمام تلاش شما عزیزان اون زمانی دیده میشه که یک ایرانی بصورت نیم خیز به کشتی یه ایرانی نگاه میکنه و قلبش با نهایت قدرت میزنه تا پیروز از تشک بیاد بیرون و طعم پیروزی را با دل و جون بچشه . همه ایران باید بدونه پرچم یکی است .ما نباید بخاطر پیشرفت و سربلندی کشتی ایران در مقابل این کار بایستیم وقتی کامران قاسم پور در وزن ۹۷ مقابل امریکا قلبش بخاطر ایران و ایرانی گرفت آمریکایی ها فهمیدن کشتی را کی برده بخاطر همین همه جوونای آمریکایی با کامران عکس گرفتن .ایران و ایرانی نباید تو کشتی شکست بخوره همه باید کمک کنن کشتی مال ایرانه
  • امیر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    عباس جدیدی یه دوپینگی فرصت طلبه که برای خودشیرینی پیش مسئولین میخواد به زعم خودش برادران خادم رو بکوبه.عکسش با مرحوم پورحیدری یادتونه در حالیکه اون مرحوم نفس هاش به شماره افتاده بود عباس جدیدی با ژست مخصوصی رو به دوربین لبخند زده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی