آقای الهامی! کبابی محل ما هم دوست دارد سرمربی استقلال شود/ چطور یک پرسپولیسی با آبروی باشگاه ما بازی می‌کند؟/ آن‌ها باید به هواداران پاسخ بدهند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: باعث تاسف است با حضور پیشکسوتانی مثل پرویز مظلومی و محمد مومنی در هیئت مدیره استقلال ساکت الهامی باید گزینه سرمربیگری این تیم شود!

رضا رجبی، بازیکن قدیمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با اظهارات اخیر ساکت الهامی در برنامه تلویزیونی که مدعی شد با او برای سرمربیگری تیم استقلال صحبت شده بود، اظهار داشت: واقعا باعث تاسف است باشگاهی که زمانی امثال رایکوف، جکیچ، دانایی فرد و این مدل مربیان سرمربیگری آن را در دست داشته اند مربی که به خاطر بی اخلاقی ۶ ماه از حضور در فوتبال محروم شده بود خودش را کاندیدای هدایت این تیم معرفی کند.

وی ادامه داد: باشگاهی که امسال مرحوم رنجبر، اصغر شرفی، غلامحسین مظلومی، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، امیر قلعه نویی و بسیاری از بزرگان روی نیمکت مربیگری آن نشسته اند به چه روزی افتاده که چنین فردی خودش را کنار اسم استقلال می‌گذارد تا احتمالاً بخواهد بازارگرمی کند و رقم قراردادش برای تیم‌های دیگر را بالا ببرد. آقای الهامی شما حق ندارید اسم استقلال را وجه المصالحه امورات شغلی تان قرار بدهید تا یکی دو میلیارد روی دستمزدتان ببرید.

بازیکن قدیمی استقلال همچنین در ارتباط با محرومیت ساکت الهامی خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: مگر همین مربی شش ماه محروم نشده بود؟ سوال من این است چه اتفاقی افتاد که یک مرتبه محرومیتش از بین رفت و دوباره شاهد حضورش در فوتبال ! چه اتفاقاتی در پس پرده رخ داد که همه چیز از بین رفت؟

پیشکسوت استقلال افزود: کسی که در تلویزیون به خاطر فوتبال گریه می‌کند لیاقت رد شدن از جلوی در باشگاه استقلال را ندارد چه برسد به اینکه خودش را کاندیدای سرمربیگری اش معرفی کند. کاملا مشخص است دنبال چه چیزهایی است.

وی تصریح کرد: البته در این که او بخواهد خودش را کاندیدای هدایت تیم استقلال معرفی کند تعجبی نیست! شاید هر کسی در ایران یا خارج آرزوی نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال را داشته باشد تعجب آور سکوت فوتبالی‌های حاضر در هیأت مدیره باشگاه است.

فرهاد مجیدی و ساکت الهامی و سعید رمضانی

رجبی خاطرنشان کرد: این که الهامی می‌گوید من کاندیدای نشستن روی نیمکت استقلال به جای فرهاد مجیدی بودم عجیب نیست چون الان کبابی محل ما هم دوست دارد سرمربی استقلال شود. تعجب آنجاست که چرا مدیران باشگاه استقلال سراغ چنین فردی رفتند؟ فردی با کارنامه اخلاقی مشخص!

وی اضافه کرد: البته از سردار آجرلو که خیلی‌ها می‌دانند پرسپولیسی بوده توقعی بیش از این نیست. چون او برایش فرق چندانی نمی‌کند که چه کسی سرمربی استقلال باشد اما وقتی اسم محمد مومنی و پرویز مظلومی در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد آن وقت است که این حرفها مایه سرشکستگی خانواده استقلال میشود. دیگر اعضای هیأت مدیره هم که اصلا فوتبالی نیستند.

آقای الهامی! کبابی محل ما هم دوست دارد سرمربی استقلال شود/ چطور یک پرسپولیسی با آبروی باشگاه ما بازی می‌کند؟/ آن‌ها باید به هواداران پاسخ بدهند

رجبی افزود: آقای مظلومی! آقای مومنی! چه پاسخی به این سوالات دارید؟ چرا سکوت کرده اید؟ چرا وقتی الهامی خودش را در جایگاهی می‌بیند که جانشین منصور پورحیدری باشد هیچ حرفی نمیزنید؟ اگر واقعاً چنین پیشنهادی به او شده شما آن روز کجا بودید؟ پس دلیل حضور شما در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال چیست؟ چرا تا این اندازه منفعل هستید؟ چرا فقط به فکر حضور در جمع اعضای هیئت مدیره هستید؟ به چه قیمتی؟ به قیمت نابودی و از بین رفتن نام بزرگ استقلال؟ به این قیمت که هر کسی از هر جایی رسید، خودش را کاندیدای نشستن روی صندلی ناصر حجازی و امیر قلعه نویی معرفی کند؟

وی اضافه کرد: روی این صندلی امیر قلعه نویی نشسته است. این صندلیِ پرافتخارترین مربیان تاریخ لیگ برتر و تیم ملی ایران است. چرا چنین اجازه ای از طرف شما صادر شد؟ شما باید به هواداران استقلال پاسخ بدهید.

گفت‌وگوی خبرورزشی با حجت کریمی را از دست ندهید: سازمان خصوصی‌سازی حق تغییر مدیران سرخابی را ندارد/ به جای استقلال به پرونده ۹۳هزار میلیاردی ورود کنید/ مناظره آجورلو برای لطمه به تیم است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    اولا رو این نیمکت امثال فکری و نعلچگر و صالحی و بیژن ذوالفقار و نصرا.. عبدالهی و منصوریان و کریمی فیروز هم نشستن البته نمیدونم منظورش اعتبار مربیه یا کارنامش چون هر کدوم ازینا زمانی که نشستن کارنامه خاصی نداشتن و فقط بازیکن سابق بودن(بجز فیروز کریمی) که فکر نکنم شما با کارنامه کاری داشته باشی چون خودتم فقط همون لایسنس نمدونم چی‌چی رو داری،احتمالا منظورتان نداشتن سابقه بازیگری درخشان هست که با اینکه موافقم که الهامی در حد استقلال نیست ولی خیلی ها اصلا بازیکن حرفه ای نبودن و سرمربی بزرگترین تیمای دنیا شدن ،خوب میشد یه گزینه هم میدادی چون بعید میدونم با عنایتی و رحمتی و قربانی یا هرکسی جز خودت موافق باشی
    • غضنفر IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      ببخشید اون وقت بهترین مربیان ملی تون کیا میشن میشه بفرمایید رزومه سازی هم حدی داره با جون انگار زده بالا بهترین مربیان ملی و لیگ و پرافتخار ترین ترینها فوق فوق صمد بوقی رو داشتید که می رفت بوق میزد برای بازیکنان پرسپولیس که همیشه جور تیم ملی رو کشیدن بهترین گلزن بهترین بازیکن بهترین بازیکن بهترین دروازه بان همیشه پرسپولیسی‌ها بودن والا تا حالا کسی کیسه کش نبوده طرف درصدش زده بالا نمیفهمه چی میگه کیسه کش دوچرخه شکسته
    • حسن IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      اینهمه قلعه نویی قلعه نویی نکن قلعه نویی کیه چه گلی به سر فوتبال ایران زده بجز اینکه رئیس مافیا بوده چه کرده؟
  • حامی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    یعنی تو مصاحبه هاتون حرفی از سرورتون نیارید نمیشه دیگه نه؟ پارسال که باهاش با حرف و حدیث قهرمان شدید چرا از این حرفا نبود پیشکست غیر عزیز؟ یکم با فکر و منطق صحبت کنید بد نیستا
    • سلام IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      از حرفاش فقط کینه و عقده و حسادت میباره دمت گرم ساکت الهامی حسابی این پیشکسوت گمنام را سوزاندی البت نا خواسته ساکت الهامی هم با. نساجی هم با تراکتور استقلال را هم سوراخ هم حذفش کرد حالا اینا شده عقده کلفت مانده تو گلوی پیشکسوت گمنام که هیچ وقت سعادت نداشته‌ سرمربی بشه رجبی جون دیگه برای حسادت دیر شده خیلی دیره دور دور ساکت الهامی است برادر شاید تو جام حذفی الهامی با هوادار استقلال را حذف کنه
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    یه دوچرخه چی هر وقت خواسته خودشو بزرگ نشون بده تو صحبتهاش همیشه نام بزرگ پرسپولیس کبیر رو باید بیاره.یه تیم داریم تو آسیا.خار چشم آبیا❤🏆🏆🏆🏆🏆⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
    • اس اس اسقلالی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      نمی‌دونم چرا وقتی بحث بحث استقلاله این لنگیا چیکاره هستن که نظر میدن شما برین دنبال بابا مسعودتون وگرنه تا عمر دارین دیگه از این قهرمانی را فقط تو خواب می بینید .
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خوب به سلامتی آجرلو هم پرسپولیسی شد ! یعنی جون به جونتون کنند نمی تونید بدون اسم بردن از پرسپولیس حرفتون را بزنید . کلا همه آدم و عالم پرسپولیسی هستند و کمین کردن تا موفقیت‌های خیالی کیسه را بدزدند .
  • محمد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    چقدر استقلال رو گنده کردی عمو جان !
  • مهدی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    ساکت الهامی مربی خوبیه.تو جام حذفی هم قهرمان شده و تیم هاش همیشه تیم های خوبی بودن و نتیجه گرفتن.
  • محب IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    به اسب شاه گفتن یابووووووو !!!!!
  • شیش ۶ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    حالا که مطمئن هستید سردار پرسپولیسی هست برید خدا رو شکر کنید که همین یک جام رو هم بعداز یک دهه همین پرسپولیسی به شما کیسه کشا اهدا کرد.البته وقتی در بین تمام کیسه کشا یکی نبود که عرضه ی قهرمانی داشته باشه باز هم به اجرلو که شما را از خفت و خواری ده ساله نجات داد.اینکه مشهوره هر جا صحبت از قهرمانی هست نام مقدس پرسپولیس میدرخشد در همین اعترافات دشمنان عینیت پیدا میکند.زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی که حتی دشمنانش هم به بزرگی و عظمتش اقرار و اعتراف میکنند.
  • محسن IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    ساکت الهامی گفته میخواسته سرمربی دوچرخه سواران بشه. قتل که نکرده!؟! اگه الهامی میخواد با اسم دوچرخه سوار خودشو بزرگ کنه پس رجبعلی تو چرا اسم پرسپولیس کبیر را میاری؟ ای بحث دوچرخه سوار و الهامی چه ربطی به پرسپولیس داشته؟ ولی یادت باشه امثال تو کوچکتر و حقیرتر از اون چیزی هستین که با اسم پرسپولیس بخواین خودتونو بزرگ کنید!!!!
  • محسن IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    ساکت الهامی گفته میخواسته سرمربی دوچرخه سواران بشه. قتل که نکرده!؟! اگه الهامی میخواد با اسم دوچرخه سوار خودشو بزرگ کنه پس رجبعلی تو چرا اسم پرسپولیس کبیر را میاری؟ ای بحث دوچرخه سوار و الهامی چه ربطی به پرسپولیس داشته؟ ولی یادت باشه امثال تو کوچکتر و حقیرتر از اون چیزی هستین که با اسم پرسپولیس بخواین خودتونو بزرگ کنید!!!!
  • گابریل باتیستوتا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    فکر میکنم ساکت الهامی بدون حرف حدیث و داشتن رابطه ، موفق بوده و حتی اگر فصل قبل به جای مجیدی اون مربی بود میتونست قهرمانی بیاره . اون با تیمهایی مثل نساجی موفق بوده که یکصدم بعضی از تیمها هم خرج و بودجه و ... نداشته .
  • سلام IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    خوبه حالا بیچاره ساکت الهامی چندین ساله سرمربی تیم‌های مختلف بوده حالا چی شده تو که تو هیچ تیمی سرمربی نبودی داری ازش ایراد میگیری بعدشم جناب مثلا پیشکسوت پا به سن گذاشته درست نیست آدم عیبهای دیگران را جار بزند همه عیب دارن از جمله خود تو همین ساکت تو برنامه خودش گفت من قبلا ایرادهای زیادی داشتم ولی عوض شدم تغییر کردم بازم دمش گرم خودش قبول داشت که ایراد داشته البته مشکل این پیشکسوت گمنام استقلال با جناب الهامی بر میگرده به ۲ سال گذشته که الهامی استقلال را حذف کرد حالا بعد ۲ سال هنوزم سوزش داره پیشکسوت گمنام بازم پاش بیافته ساکت الهامی راحت استقلال را حذف میکنه بازم دمش گرم الهامی تو هر تیمی رفت اون تیم قوی شد هرچی باشه ساکت الهامی از این پیشکسوت عقده‌ای نان بر بهتره و معروف نکن آقا نان کسی را نبر خیلی کار کثیفیه
  • اعلا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    افای عزیز مردم همه یاد گرفته اند توهین زشت ودور از شان ادم ها وصاحبان مشاغل است.پایه های توهین نداشتن منطق وداشتن تعصب شدید است.اجازه بدهید هرکس داوطلب است بسم ال... واین پنجاه درصد کار است ولی اگر شایسته سالاری وخدمت به تیم وطرفداران مطرح باشد.بهترین گزینه که شایسته ترین وخدمتگزار ترین انتخاب میشود.وبقیه داوطلبین احترامشان بیشتر میشود.
  • ع ق QA ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    احسنت ۳م ( مظلومی ماجدی محصص) دارند فوتبال را به تباهی می برند کوپال امروز نسون داد خط گرفته
  • آبی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    دم شما گرم آقا رضا ، بالاخره یه پیشکسوت مردانگی کرد و جلوی حرافیها و رویاهای ساکت الهامی ایستاد این آقا یه بازی حذفی با استقلال انجام داد اونم با کثیفترین و چرکترین شیوه بازی رو برد (فینال حذفی ) فکر کرد مربی شده نصف وقت بازی رو داشتن زمین میخوردن فقط خودش رو نیمکت زمین نخورد !!
  • یوسف IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    آقای رجبی توخودت کی هستی که به یک مربی توهین میکنی مگه تیم استقلال چیه که اینقدربزرگش میکنی؟حرف دهنت رابفهم
    • احمد IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      استقلال سرور همتونه لنگیا اکثرآ بقول کی‌روش راست گفت تاج کبیر دارین میسوزین بیچاره ها
  • مجبد IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    من در عجبم که بعضی آدمها خیلی زود اتفاقات و حرفها و شعارهای چندی پیش را سریع فراموش میکنند تا دیروز که همه تون سردار سردار آجرلو آمد چنین میکند و چنان میکند این دیگه استقلالی ناب و دوآتیشه هست و.... الان که که آقای آجرلو نیستش حالا دیگه اون شد پرسپولیسی و خائن به استقلال . ؟! بنظر بنده آقای بازیکن سابق استقلال اگر جنابعالی و افرادی با طرز تفکر شما ساکت بنشینید و حرفی نزنید بهترین آرامش برای باشگاه استقلال هست . مطمئنا شما هم سنگ خودت به سینه میزنی که شاید روزی نیمکت سرمربیگری استقلال بشما برسد
  • مجید IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    من در عجبم که بعضی آدمها خیلی زود اتفاقات و حرفها و شعارهای چندی پیش را سریع فراموش میکنند تا دیروز که همه تون سردار سردار آجرلو آمد چنین میکند و چنان میکند این دیگه استقلالی ناب و دوآتیشه هست و.... الان که که آقای آجرلو نیستش حالا دیگه اون شد پرسپولیسی و خائن به استقلال . ؟! بنظر بنده آقای بازیکن سابق استقلال اگر جنابعالی و افرادی با طرز تفکر شما ساکت بنشینید و حرفی نزنید بهترین آرامش برای باشگاه استقلال هست . مطمئنا شما هم سنگ خودت به سینه میزنی که شاید روزی نیمکت سرمربیگری استقلال بشما برسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی