نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تایید همه تصمیمات داور در دیدار استقلال – تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در یک بازی بحث بر انگیز و با دو پنالتی از سد تیم تراکتور گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

رضا کرمانشاهی یکی از داوران برجسته لیگ برتر که به تازگی با داوری خداحافظی کرده است؛ همه تصمیمات کوپال ناظمی را در این بازی تایید کرد.

او در خصوص پنالتی اول برای استقلال گفت: پنالتی روی مهدی قایدی درست بود و باید به هادی محمدی اخطار هم داده می‌شد.

رضا کرمانشاهی در مورد پنالتی دومی که برای استقلال گرفته شد؛ این چنین توضیح داد: مدافع تراکتور با پای خود با مهدی قایدی برخورد داشت و بعد از اینکه توپ، از قایدی جدا شد، او را زد.

« اما آیا تکرار پنالتی کوین یامگا از سوی کوپال ناظمی درست بود؟» رضا کرمانشاهی در پاسخ به این سوال می‌گوید: قبل از اینکه پنالتی زده شود، داور و کمک داور باید از خطاهای پنالتی پیش‌گیری کنند. وقتی شما دیدید پای دروازه‌بان جلوتر است، باید سوت می‌زدی و نمی‌گذاشتی که ضربه زده شود. این توصیه به داور است. اما محمدرضا اخباری دقیقا دو گام از خط جلوتر بود و تکرار پنالتی درست بود.

و این داور ایضا تکرار دوم پنالتی را هم درست دانست و در این باره گفت: این تکرار هم صحیح بود چون بازیکنان هم‌دسته (استقلال) وارد محوطه جریمه شدند.

این در حالی است که بیشتر اعضای تیم تراکتور معتقدند پنالتی‌های اعلام شده برای استقلال درست نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    مطمئن باشید پنالتی اول اصلا صحیح نبود. چون داور باید نگاهش به پای مهاجم باشه که اول توپو میزنه یا پای مدافع رو که در اینجا اول توپو زد و در ادامه به پای مدافع هم برخورد کرد. متاسفانه کارشناسای داوری هم بعضا طرفدارانه نظر میدن. بالاخره باید بازی رو در میاوردن که سوگلی وارد بحران نشه
    • لنگ و ترتر IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      بله بله شما درست می فرمائید جناب کارشناس ارشد داوری😏
  • استقلال IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    این استقلالی که من دیدم تو بازی امروز فوق العاده خطرناکه مطمئن باشید این تیم مثل تیم استراماچونی یقه تیم های بزرگ رو می گیره خیلی خیلی خطرناکه باور کنید. بابایی، ارسلان، کوین، قائدی، محبی واقعاً عالیند شک نکنید تاکتیکشو به حریفا دیکته می کنه. پرس از جلو. دمتون گرم واقعاً تو بازی امروز گل کاشتین.
  • محمد IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    آقای کرمانشاهی پیش وجدانت با خودت چند چندی؟ برادر بازی تمام شده و برد حتی به این شکل، مبارک استقلالی ها. ما نمی خواهیم نتیجه بازی رو برگردونیم، اما انتظار داریم یه کارشناس که می خواد نظر بده وجدان خودش رو قاضی کنه. پنالتی اول، مدافع ابتدا توپ رو زد... تو پنالتی دوم هم، همه حتی از کره ماه هم دیدن مدافع ایستاد و قایدی خودش رو زد به پای اون و افتاد. آخه از بعد پنالتی اول، به نتیجه اون کار زشتی که می کرد مطمئن شده بود!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی