تب کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی/ پیراهن CR7 در فروشگاه النصر موجود نیست!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمدن کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر تمام انتظارات باشگاه را تغییر داده است.

النصر هرگز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده، آنها حتی موفق‌ترین باشگاه ریاض هم نیستند، اما با جذب کریستیانو رونالدو همه را در عربستان سعودی و خارج از کشور از سد راه برداشتند و شور و شیدایی بی‌نظیری در شهر ایجاد کرده‌اند.

ورود ستاره پرتغالی باشگاه النصر را متحول کرده است. در حالی که همه منتظر اولین بازی او هستند، فروشگاه تیم و شهر ورزشی شاهد تحولات بزرگی بوده‌اند. مدیر فروشگاه النصر توضیح می‌دهد: «چند روز دیوانه‌وار گذشت. مردم کل فروشگاه را پر کرده بودند و بیرون فروشگاه صف بسته بودند. ما مجبور شدیم با اعضای حراست باشگاه تماس بگیریم تا بیایند و به ما در سر و سامان دادن به اوضاع کمک کنند. در روزهای اول بعد از امضای قرارداد نمی‌توانستم به کارمان ادامه دهیم و همه محصولات و پیراهن‌های شماره هفت ما رو به اتمام بود و مجبور شدیم درخواست محصول کنیم.»

هر فردی که وارد فروشگاه می‌شود برای خرید پیراهن رونالدو می‌آید. از پیراهن‌های تیم اول دیگر خبری نیست و فقط مانکن‌ها در فروشگاه باقی مانده‌اند.

پیراهن کریستیانو رونالدو در النصر عربستان

شهر ورزشی نیز به طور شبانه‌روزی برای تمرینات مهاجم پرتغالی آماده می‌شود. همه چیز باید در حد و اندازه‌های رونالدو باشد. در حالی که تنها سه رسانه در هفته در نشست‌های خبری مربی و بازیکنان شرکت می‌کردند، اکنون بیش از ۳۰ رسانه از سراسر عربستان و بسیاری از کشورهای خارجی در این کنفرانس‌ها حضور دارند. و به یاد داشته باشیم که او هنوز اولین بازی خود را انجام نداده است.

تجهیزات جدید، اتاق‌های کاملاً بازسازی شده... همه چیز در النصر در حال تغییر است. اعضای ارتباطی و سازمانی باشگاه از فرصت بزرگی که در دست دارند به خوبی آگاه هستند.

این مطلب را هم بخوانید: کریستیانو رونالدو؛ نمادی از حرص و آز انسانی/ عشق همیشگی به شهرت و پول!

کریستیانو رونالدو در النصر عربستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • علیرضا ابراهیمی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    رونالدو می خواهد پول درآورد باید همسرش راپرتغال نگه دارد با خودش چند کارشناس فوتبال بیاورد
  • Mohammad IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    ای بدبختا یه پیرمرد آوردید باشگاه که چی اگه بازیکن بود یه تیم اروپایی جذبش می کرد داشت خودش التماس می کرد ولی کسی قبولش نمی کرد
  • سعید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    اینجا هم لوکادیا از ایران فرار کرد دم رهبران عربستان گرم
  • علی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    با یه بازیکن کار به جایی نمی‌رسد .گفتم
  • حسین IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    عربستان قطب فوتبال جهان میشه بزودی اینا سیاست دارن اول خرج میکنن بعد صدبرابرشو درمیارن بعلاوه کشیدن فوتبال از اروپا به آسیا این بنفع کل اسیا هست حتی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی