نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| باشگاه استقلال علیه تراکتور سند رو کرد/ رد پای ضربه وحشتناک رو بدن ستاره آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای اینکه ثابت کند از داوری بازی با تراکتور متضرر شده سند رو کرد.

بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی با حواشی داوری زیادی همراه بود. بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تراکتور به شدت نسبت به قضاوت کوپال ناظمی معترض بودند.

این موضوع اما واکنش استقلالی‌ها را به دنبال داشته و این باشگاه در کانال رسمی خود تصاویر مختلفی از اتفاقات بازی امروز منتشر کرده است.

کانال رسمی باشگاه استقلال تصویری از حسین حسینی را قرار داد و در توضیح آن نوشت: «آثار ضربه بازیکن تراکتور با کف کفش به پهلوی سید حسین حسینی، که داور مسابقه این صحنه را خطا نگرفت.»

عکس| باشگاه استقلال علیه تراکتور سند رو کرد/ رد پای ضربه وحشتناک رو بدن ستاره آبی ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رایان IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    خجالت اوره شما به این میگید برخورد...با انگشت دستت میشه این خط رو ایجاد کرد.مثل همه داوری کمک استقلال بود.
  • کامل IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    این کجاش یعنی حسین حسینی هست و مال این بازی ؟ و اصلا این عکس کجاش نشون میده که این فرد بازیکن استقلال هست ؟ عجب سندی محکم و مستند و بی حرف و حدیثی
  • هوادار استقلال IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    به عنوان یک استقلالی می گویم که اولا این سند محسوب نمی شود،دوم اینکه تا وی ای آر به فوتبال ایران نیاید وضع بر همین منوال خواهد بود و هر دو طرف خود را قربانی داوری می دانند،سوم اینکه همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود برده اند،اما مطمئنا تیمهای دیگری هستند که بیش از استقلال از اشتباهات داوری سود برده و می برند،سوم اینکه ذات فوتبال اینگونه است پس تیمی که مدعی است باید به گونه ای بازی کند که کارش با تصمیم داور و اشتباهات زیر سوال نرود و خودش را درگیر اما و اگر ها نکند.
    • کامل IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      کاملا منطقی و درست داستان فوتبال توی مملکت ما درست همانند تمام امور و مسائل دیگر هست هر چیزی که روی اصول و قاعده اصلی خودش نباشه چیزی فراتر از این نمیشه ازش انتظار داشت هیچکس شکست و کم کاری خودش رو نمی پذیرد و با هر وسیله ای دنبال لاپوشانی ضعفهای خود و تقصیر را به گردن دیگران انداختن هست و موفقیت حریف را مخدوش و بی ارزش کردن البته موقع برد همه چیز عالی و بی عیب و نقص بیان میشود
  • عباس علیپور IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    حاج فتل بعد از گل دوم چک کوپال رو امضا کرد و به رابط داد تا تو رختکن عرقشون خشک نشده به تیم داوری بده . 5
  • کیثه ی کثیف. IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    وای چه سند مهمی!شدیدا اوخ شده!😂😂😂یعنی ای کیو در این حد فقط مختص کیسه جاته.😆😆😆۴تا بچه زیر ۷سال هم با هم توپ بازی کنند در این حد اوخ شدن طبیعیه اونوقت کل یوم باشگاه کیسه عقلهاشون رو گذاشتند رو هم تا مثلا مدرک رو کنند نتیجه ش شده این سند مهم.فعلا برید حال این برد اهدایی رو ببرید تا بعد .اما اگه فدراسیون فوتبال ایران به این سند و مدرک توجه نکرد حتما این عکس رو برای فیفا بفرسید احتمالا یه چند امتیاز دیگه از تراکتور کم میکنند و به امتیاز کیسه اضافه میشه تا شاید از چهارمی لیگ به سومی برسید.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    استقلالیها تیم تراکتور و هواداراشون رو دوست دارن و براشون احترام قائلن چرا دارید یه ریز به داور و دیگران تهمت می زنید بازی تموم شد خدا کنه varرو بیارن تا به این شکل اینهمه سو تفاهمات بوجود نیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی