عکس| استقلالی‌ها جلوی سرمربی‌شان سرخم کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین جلسه تمرینی استقلال پس از صعود به دور یک هشتم نهایی جام حذفی با سخنرانی سرمربی این تیم آغاز شد.

سرمربی پرتغالی استقلال که در نشست خبری پس از بازی این تیم به تمجید و تعریف از شاگردانش پرداخت بود امروز در شروع تمرین بار دیگر با آنها صحبت کرد.

ساپینتو در نشست خبری پایان بازی مقابل تراکتور گفت: «عملکرد بازیکنانم عالی بود. این هم نتیجه کار سخت و ذهنیت پیروزی بازیکنان من است که باید همیشه این ذهنیت را داشته باشند».

تمرین استقلال - قایدی - ساپینتو

ساپینتو در ادامه صحبتهای دیروزش این بار در جمع شاگردانش باز هم شروع به تعریف و تمجید از عملکرد آنها پرداخت. این صحبت‌ها باعث شد بازیکنان استقلال مقابل او دست به سینه و با حالت شرمندگی به صحبت‌های سرمربی تیم شان گوشی بدهند. آنها سرشان را پایین انداخته بودند و تعدادی دیگر هم عمیقاً به صحبت‌های سرمربی ۵۰ ساله پرتغالی شان گوش می‌کردند.

نکته جالب حضور بازیکنان رده امید استقلال بود که آنها هم دورتر از مرکز این تجمع به صحبت‌های سرمربی تیم بزرگسالان استقلال گوش می کردند.

یادآور می شود؛ تیم استقلال در مصاف یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک و در پایان وقت های اضافه صعود ارزشمندی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    استقلال‌امسال‌هیچی‌نمیشه‌دیروزهم‌حق.تراکتوربودشانسی‌بردن‌مرحله‌بعدحذف‌میشن‌پارسال‌هم‌قهرمان‌شدن‌مدیرعاملشون‌بیچارشون‌کرده
    • پیمان IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      چرت نگو‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی