نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
بازگشت به استقلال؟ جایی برنمی‌گردم که اذیت شدم/ مثل روز روشن بود نمی‌گذارند استقلال شکست بخورد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدافع سابق استقلال می‌گوید تصمیمش را گرفته و در تراکتور ماندنی خواهد بود.

تیم فوتبال تراکتور در دیداری که تبریزی‌ها اعتقاد داشتند ناداوری در آن اتفاق افتاده است در مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی مقابل استقلال در تهران مغلوب این تیم در وقت‌های اضافی شد تا از دور این رقابت‌ها کنار بروند. این درحالی است که مدافع این تیم اعتقاد دارد برای خیلی‌ها سخت بود که تراکتور بخواهد در یک هفته استقلال را دبل کند. با سید محمد حسینی که هفته گذشته از جدایی از تبریز و بازگشت به جمع آبی‌پوشان خبر داده بود درخصوص این دیدار و آخرین وضعیتش گفت و گوییانجام داده ایم.

صحبت را از احتمال جدایی‌ات از تراکتور و پیوستن به استقلال آغاز کنیم. بعد از بازی هفته گذشته از آمادگی‌ات برای بازگشت به تهران خبر داده بودی. 

درحال حاضر تمام تمرکزم این است که در تبریز و در تراکتور بمانم. 

نظرت عوض شد؟

بله این‌طور است. به‌قدری شرایطم اینجا خوب است و همه‌جوره همه‌چیز اوکی است که دیگر اصلا به جدایی فکر نمی‌کنم. بنابراین اصلا دوست ندارم دیگر از تراکتور جدا شوم. 

چطور شد که در عرض حدود یک هفته نظرت عوض شد؟

در هر صورت الان شرایط خوب است و وقتی شرایط مساعد است چرا باید جدا شد؟ فقط می‌توانم در همین حد صحبت کنم. البته با خانواده و دوستان مشورت کردم به این نتیجه رسیدم که وقتی اینجا آرامش و آسایش دارم چرا بخواهم آرامش خودم را با جایی عوض کنم که سرنوشتم مشخص نیست و از سوی دیگری سختی زیادی را در آنجا کشیده‌ام. بنابراین تصمیم گرفتم در شرایط آرامش بمانم. 

تا حدودی استقلال در فاز دفاعی در این مدت اخیر مثل فصل گذشته شرایط مساعدی ندارد و این گمان می‌رفت که تو می‌توانی در نیم‌فصل دوم به این تیم کمک کنی. 

این حرف‌ها مطرح نیست. در هر صورت الان تصمیم گرفته‌ام بمانم چون دیدم صلاح نیست بخواهم این شرایط را به هم زده و به تیم دیگری بروم. 

خمس، سرمربی تراکتور چقدر در این تصمیمی که گرفتی نقش داشت؟

او جزء اولین نفراتی بود که با این جدایی مخالفت کرده و خداراشکر هم فنی و هم اخلاقی به بنده اطمینان کاملی دارند. 

با این تفاصیل چرا در ترکیب اصلی بازی با استقلال در دیدار جام حذفی از تو مثل دیدار هفته پیش در لیگ برتر استفاده نکرد؟ گفته می‌شد چون قرار است از تراکتور جدا شوی او این تصمیم را گرفت تا ترکیب جدیدی را در خط دفاعی امتحان کند؟

این‌طور نیست و این مسائل اصلا صحت ندارد. من به خاطر سرماخوردگی بازی نکردم و از صدایم هم مشخص است که سرما خورده‌ام و در این چند روز آمادگی صددرصدی نداشتم. من سرماخوردگی داشتم و ایشان تصمیم گرفت به این دلیل به من بازی ندهد، این درحالی است که به این علت اصلا قصد بازی دادن به من را نداشتند و به زور و با سختی برای گرم کردن بلند شدم. با این حال در ادامه و وقتی که گل زدیم خودم فهمیدم باید برای کمک به تیم به زمین بروم و این احتمال را دادم که الان از من می‌خواهد تا برای دفاع کردن به بازی بروم. به همین دلیل بیشتر خودم را گرم کردم و جالب اینکه بعد از چند دقیقه من را صدا زد تا به زمین بروم و بتوانم به حفظ نتیجه کمک کنم که این هم متاسفانه رخ نداد. در هر صورت برخی مواقع یا نمی‌شود یا نمی‌خواهند که بشود. 

بازی چطور بود؟ تراکتوری‌ها به داوری این دیدار به‌شدت اعتراض داشتند!

کلا ما قبل از بازی به این دیدار اصلا خوشبین نبودیم و مثل روز برایمان روشن بود که ممکن است برخی اتفاقات بیفتد که اجازه ندهند دو دیدار پیاپی تیمی مثل استقلال را شکست بدهیم. برای همین اصلا به این دیدار نگاه خوبی نداشتیم. برای خیلی‌ها دیدن چنین صحنه‌هایی سخت است که تیمی در یک هفته بتواند استقلال را دبل کند. برای همین هر کاری می‌کنند که چنین اتفاقی نیفتد دیگر و دیدید درحالی‌که شایسته پیروزی بودیم اجازه ندادند بازی جام حذفی را هم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. 

اما عمده کارشناسان داوری روی تصمیمات داوری صحه گذاشتند و تصمیمات او را تایید کردند. 

خداوکیلی تابه‌حال دیده‌اید که یک کارشناس داوری برخلاف اقدامات یک داور صحبت کند؟ هیچ‌وقت این اتفاق نیفتاده است. در هر صورت آنها همه از یک خانواده هستند و علیه هم صحبت نمی‌کنند. 

پس به این بازی بدبین بودید؟

واقعا همه ما می‌دانستیم و کل تیم در این خصوص صحبتش را کرده بودیم که به بازی امروز خوشبین نیستیم. گفتیم به زمین می‌رویم و فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم و بقیه‌اش دیگر با خدا. در یک لحظه هم داستان عوض شد. 

خودت نظرت درباره اتفاقات داوری این دیدار چیست؟

در تکل اول اصلا برخوردی نبود اما فرض می‌گیریم که خطا بود و در ایران این برخوردها را خطا می‌گیرند اما مگر غیر از این بود که قایدی را بیرون از محوطه جریمه زدند؟ عکس و فیلم‌هایش هم موجود است. این درحالی است که هنوز تکل ننشسته بود، کمک‌داور پرچم زده و درحال آمدن به سمت دیگر زمین بود تا پنالتی اعلام کند. شیرازه یک تیم دیگر چگونه از هم می‌پاشد؟ این هم به کنار! کجا شما دیدید در ایران یک داور یک پنالتی را تکرار بدهد؟ آن هم دقیقه ۱۱۸ بازی؟ واقعا اینها نشدنی هستند و هیچ داوری در فوتبال ایران این کارها را نمی‌کند. باید کمک‌داور ویدئویی بیاید تا این تکرارها را بدهند. چطور کمک‌داور با چشم غیرمسلح تکرار می‌دهد؟ به خدا اگر ده تا پنالتی آن سمت این‌طوری می‌زدند و گلر توپ را با این شرایط می‌گرفت، یک بار هم تکرار نمی‌دادند. 

حرف آخر؟

شرایط همه چیز اوکی هست و در تبریز ماندنی شده‌ام و امیدوارم نیم‌فصل خوبی را در تبریز داشته باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • ناشناس IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    بازیکنی که با عشق پیراهن استقلال رو به تن نکنه اومدنش هم فایده ای نداره
    • شهرام IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      بیخیال لطفا! کدوم بازیکن الان با عشق کار میکنه؟ مرادمند با ندای دل یا سیاوش که علنا به زبون خودش گفت خیانت کرده به استقلال و ملوان؟ قائدی یا سیلوا و یامگا که فقط پولشو ن را میشناسند؟
  • سعیدی سوق IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    عجب استقلالی مجاب نشو و عقده ای با حرف های بچگانه و بسیار بدبینانه!!!! داوران از یک خانواده اند و علیه هم صحبت نمی کنند و نظر نمیدن!! میگه ازقبل می دونستیم برنده نیستیم و... میگه: کل تیم ازقبل صحبتش را کرده بودیم که امروز برنده نیستیم و... میگه چرا پنالتی تکرار شد میگه میگه اگه گلر استقلال بود ،داورتکرار نمی داد و...... وااااااااای مگه به گواه کل برنامه های فوتبالی شبکه سه ،ورزش، دو و.... بیشترین ضربه را نیم فصل اول با اختلاف نسبت به سایر تیم ها نکرده بود؟ تازه ناظمی تمام خطاهای ۵۰ -۵۰را به ضر استقلال سوت زد
    • سعید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      نمیگه برنده نمیشدیم میگه بدبین بودیم طوری که کل اذری ها بدبین بودن استقلال تو هر دو بازی چیزی برا گفتن نداشت
    • سیدکرامت موسوی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      پا ی دروازبان روخط نبود تکرار پناتی صحیح بود
    • حسن IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      بچه هم ببیند می‌فهمد که پیناتی اول اصلان نبو د چون اول توپ را زده در اون موقع اگر اگر بکنید که وزیر پشتتان نباشد مثل تراختور از جیب خودش خرج کند نه از جیب مردم
  • بی غم IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    عزیزم باختت را توجیه نکن بپذیر
    • علیرضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      عزیزم باخت در زمین اتفاق می افتد !نه با دوتا پنالتی که کادو گرفته میشود.حتی اگه کیثه یه نیمچه گل هم زده میگفتیم اره.اما تیمی که چند روز قبل با دو گل مغلوب شده و در زمین خودش هم با یک گل عقب افتاده و دوتا پنالتی برایش میگیرند تا باختش دوبل نشود و الم شنگه ای جدید راه نیفتد این دیگه برد نیست !همانطور که خودبازیکنانه حال و گذشته ی کیثه هم اقرار و اعتراف کردند که فقط با این طریق خاص!میشد از این تیم گذر کرد.اینقدر اش باباگری شور شده که بازیکنان خود کیثه که در تراکتور هستند صدایشان درامده.حالا هی خودتون رو به .....بزنید.
    • ع ق QA ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      این باخت ربطی بفوتبال نداشت و کاملا غیر فوتبالی بود حالا خجالت بکشید هم خوبه ها
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    بنظر منم بهترین تصمیم رو گرفتی چون با امدنت هم ارامش خودت رو بهم میریزی هم ارامش بازیکنهای دفاعی استقلال رو در کل تیم در حال حاضر هیچ نیازی به مدافع نداره
  • بابک IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    والاایرانی جماعت قانع ناپذیره قراردادهای اروپای میبندن ووووووو
  • استقلال کبیر IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    یارو چه قسمی میخوره آره خدا وکیلی صد بار دیدیم که کارشناسان داوری اشتباهات داوران رو گفتن‌ هم در برنامه فوتبال برتر هم در برنامه شبهای فوتبالی. همه دیدن که تصمیمات کوپال نظمی درست بودن به جای این حرفها برین ضعف های تیمتون رو برطرف کنین
    • محمدرضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      اگر منصفانه بخواهیم قضاوت کنیم هر دو پنالتی استقلال اشتباه گرفته شد همه ما اون قدر فوتبال دیده ایم که فرق پنالتی و تمارض رو میتونیم تشخیص بدیم خداییش هیچ کدوم پنالتی نبود بیاییم به خاطر تعصب قضاوت نکنیم
    • محمدرضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      اگر منصفانه بخواهیم قضاوت کنیم هر دو پنالتی استقلال اشتباه گرفته شد همه ما اون قدر فوتبال دیده ایم که فرق پنالتی و تمارض رو میتونیم تشخیص بدیم خداییش هیچ کدوم پنالتی نبود بیاییم به خاطر تعصب قضاوت نکنیم
    • S.j.h IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      دوست من ،حقیقت تلخ است داور سر تراکتور رو برید به نفعتون،دیگه چرا سر وصدا میکنین، خطای اول بیرون از محوطه بود اگه پنالتی اول رو نمی‌گرفت پنالتی دومی هم در کار نبود چون جریان بازی عوض میشد.
    • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      محمد رضا آخه تو انصاف داری که بعد از دیدن صحنه های کارشناسی داوری بازم میگی پنالتی ها اشتباه بودن؟؟ با بودن امثال تو کولینا چکاره س برو جاش رو بگیر!
    • حسن IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      ما تیم خودمان را برنده دیدار دونستیم دوتا برای دولت وزیر هدیه دادیم که پول ملت زعجر کشیده به بادنرود تهرانیها عرضه تیمداری ندارند باید اینطوری امتیاز بگیرند بچه هم میدونست داور را به طرف استقلال هول دادند وگر نه بازی بردندش تراختوره😂😂😂😂😂😂😂
  • استقلالی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    زوری نیس😎😎😹😹ت عزیزم نخواستی نیا
  • تراختور IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    داور 2 تراختور 1
    • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      آره دل خودتون رو به این حرفها خوش کنین منطق شماها در همین حده که میگین تراکتورسازی بعد از منچستر یونایتد اولین تیم پرطرفدار دنیاست😏🤭
  • یوسف IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اگه VARبودهردوپنالتی استقلال مردوداعلام میشداولی که بیرون ازمحوطه جریمه بود آقای قایدبازرنگی هرچه تمام ترخودشوانداخت تومحوطه.بگذریم ماعادت کردیم.
    • هادی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      اگر varبود پرسپولیس همیشه بازنده بود و دولت به خاطر ترس از شکست پرسپولیس هیچ وقت وار نخواهد آورد این خط این نشان
  • مارشال IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    خودت میگی باخدا. پس چرا کار خدا رو قبول نداری؟ پس حق با استقلاله. توهم نخاستی نیا،ناراحتی نداره که.
  • مارشال IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    خودت میگی باخدا. پس چرا کار خدا رو قبول نداری؟ پس حق با استقلاله. توهم نخاستی نیا،ناراحتی نداره که.
  • داریوش بزرگ🇦🇪 AE ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    یکی ترکتور یکی سپاهان اگه ببازن دعوا راه میندازن استقلال قهرمان بدون باخت خوب معلومه که باهاش دشمنی میکنن درود بر استقلالی و مجیدی
    • کورش IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      دورود
  • وحید IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    پنالتی استقلال رو داور به اشتباه اعلام کرد..نبود..کوری اینو میدید
  • لنگ سوراخ IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اگرلنگ هم بوداین حرفهارا میزدی
    • کیسه IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      بی ادب بی نزاکت
  • پاکزاد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اکثر طرفداران تراکتورسازی اصلا دغدغه شون فوتبال نیست حتی بعضی هاشون اصلا نمیدونن فوتبال چیه فقط به هر قیمتی که شده میخوان حرف خودشون رو به کرسی بنشونن تا در برابر غیر ترکها کم نیارن و بگن ما از همه برتریم!
    • ali IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      نه بابا فقط تو میدونی فوتبال چیه ... در برابر نخبه هایی همچون تو فقط باید سکوت کرد امثال تو حتی نمیدونن تبریز و آذربایجان قطب فوتبال و بازیکن سازی کشورند ... واقعا تاسف خورد باید بحال بیسوادانی همچون تو
    • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      حداقل از فامیلیت خجالت بکش، رو چه حسابی این حرفارو میزنی!!!
  • حرف حق IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    ببین یکی از طرفداران تراکتورسازی شجاعتش رو داره بیاد بگه پنالتی های استقلال درست بودن! در صحنه های کارشناسی داوری برنامه شبهای های فوتبالی مثل روز روشن بود که همه تصمیمات کوپال ناظمی درست بودن اما دریغ از ذره ای انصاف و شهامت بعضی ها😏
    • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      آره حتما فیلمها وعکسها رو کور نباشین نگاه کنین یک متر به خط جریمه مونده تکل زده میشه
    • در جواب علی US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      والا شماها خودتون رو زدین به کوری و هی میگین پنالتی نبود. تا دیروز که می گفتین خطا نبوده الان میگین خطا بوده اما پشت محوطه جریمه!
  • استقلالی اصیل IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    قبلا تو فینال جام حذفی دقیقا بخاطر این که پای حسینی روی خط نبود قهرمانی رو از استقلال گرفتن بعدم تمام کارشناسان داوری گفتن پنالتی استقلال درست بوده.
  • ali IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    برد با داوری و فدراسیون چیزی جز ذلت و خواری نیست و فقط به درد خودشان میخوره ... تراکتور سال هاست بخاطر تیمای وزارتی مورد ظلم قرار میگیره ولی بدانیم این ناعدالتی ها یه جایی خودش نشون میده و خواهد داد
  • ناشناس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    بمون همونجا بابا خودمون کلی دفاع داریم اگه بزارن عارف بازی کنه و بقیه بیان رو فرم دیگه جرأت نداری اینطوری کلاس بزاری
  • رصا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اصلن این یارو کی هست.؟بخدامن تازه اسمشو شنیدم.بابا به استقلال نمیخورید.شانس آوردید روز خوب اخباری بود وگرنه حداقل۶تا خورده بودید.
    • سام IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      خیلی بالایی کاکو
  • بهروز IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    تراکتور انگار عادت کرده استقلال همیشه توی تبریز چهارتا چهارتا بهش گل بزنه و با اختلاف ازش ببره وگرنه قبول نداره
  • علی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    قبول باخت شجاعت می خواد از بازی کنان عرب تور بر نمیاد
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    عجب مصاحبه ای عجب دل و جراتی پولی که میگیری حلالت پسر
  • سینا روح الامینی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    سلام من یه استقلالی تمام عیار هستم و ب تمامی تیمها احترام خاصی قائلم تیمهای چون استقلال و پرسپولیس آنقدر بزرگ هستند که هر بازیکنی آرزوی بازی کردن در یکی از این دو تیم پرطرفدار کشورمان است
  • مجید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    یه جان داره میسوزه از اینکه از استقلال با تی پا انداختند بیرون
  • خائن شناس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    با نیرنگ و اراجیف می خواهی توجیه باخت رو بکنی
  • رضا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    با سلام ... دو پنالتی درست گرفته شد و تکرارها هم درست بود.چرا به اشتباه احتمالی داور این همه تاخت میشه ولی به اشتباه تاکتیکی سرمربی تیم تراکتور تاخت نمیشه تراکتور یک گل جلو بود چرا آقای سرمربی و آقای نصرتی تاکتیک تیم رو عوض نکردند و اشتباه خود را به داوری سوق دادند.رفتارتعدادی از بازیکن تراکتور نیز با داور وسط و کنار خیلی خیلی بد بود‌. هیچکس با هر تفکری شخصیت خودش را زیر سوال نمیبرد و آقای مالک و سایر افراد بجای فرافکنی روی تغییر رفتار بازیکنان خود تمرکز کنند.
  • تاج کبیر غول اسیا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    شکر خدا که با استفاده از نام غول اسیا یک صد هزارتومانی به قرارداد افزودی ،،،لامصب اگر مالی بودی که سلطان ساپی به عنوان اولین اخراجی دست روی تو نمی گذاشت ،،،،حالا چکار کنیم احتمالا غول اسیا به خاطر نبود تو تعطیل خواهدشد،،،،نرو نرو مدافع سرشار از سوتی نرو برگردو برای خودت نوشابه بازکن نرو ای سرشار از سوتی نرو ای بی مصرف نرو
  • وح IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    سلام. خیانت آشکار داورا به تراکتور.. چیزی بهتر اازاین نمیتونم بگم والسلام. استقلال هم بازی درلیگ هم بازی در حذفی اسیر تاکتیک تراکتور شدند، ولی این دفعه داورا گفتند غیرممکن است بزاریم استقلال بازنده بشه.
  • محسن IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    غلط اضافی استقلال تو این بازی، تراکتور رو گذاشته بود تو قوطی
  • پیمان IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    وقتی در گرفتن پنالتی ،اخباری حداقل دو گام از خط جلو اومده و تصاویر هم به وضوح نشون میدن تراکتوریها،تکرار رو قبول نمیکنند و میخوان داور رو بزنن ،دیگه چه انتظاری هست که پنالتی ها رو قبول کنند هر چند نیازی به قبول کردن اونها هم اصلا نیست.بگذارید در توهم بمونن.
    • علی US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      جدا از توهم اینا عمدا خودشون رو به جهالت زدن تا کم نیارن و باخت رو توجیه کنن
  • تراكتور IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    Var هم بيايد همين خواهد بود اشتباه با عمد و سياست كثيف فرق ميكند اين سياست فقط قسمت كمى در بازى فوتبال نمايان است قسمت اصلى مثل كوه يخ زير آب در خفا و در جامعه در جريان هست
  • مهدی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اصلاکاری به این ندارم که تمام تصمیمات داورمسابقه درست بودفقط تنهااشتباهش اخراج نکردن صفاهادی بود!تواین چندسالی که تراکتوراومده لیگ برتر،ازمالک بگیرتامربی بازیکن وهواداراشون تاحالاندیدم یک بارمنطقی حرف بزنن نوددرصدهواداراشونم اصلافوتبالی نیستن مگه میشه پنالتی جزع بازی نباشه!یامثل حرفشون که میگفتن بعدمنچستر اولن حخخخ
    • حسن IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      ما نمیگیم یه سایت معتبر که اسمش را شما نمیشناسید همه دنیا قبول دارند ۷۰ درصد ایران ترک زبان هستند اگه لیاقت داشتید یه تیم ملتی داشتید نه دولتی اون موقع میفهمیدی حق خوری یعنی چی خخخخخخخخخخخخخ
    • سینا DK ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      داداش کجا ۷۰ درصد ایران ترکه . اول یکم برو تحقیق کن بعد حرف بزن. نصف بیشتر ایران لر هستن از استان فارس بوشهر کرمان خوزستان اصفهان چهارمحال بختیاری . کهگیلویه بویر احمد. بندرعباس ایلام . لرستان . همدان . یه مقداری از اراک از اونسر زاگرس تا ایسر زاگرس لر هستن حتی کردها هم از قدیم جز اقوام لر بودنه شما چجوری میگین ۷۰ درصد ایران ترکه؟ لر اصالت ایران زمینه . لرها آریایی های اصیل هستن .
  • سید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    واقعا برای این فوتبال باید تاسف خورد ناداوری تا کی این تیم را پارسال به همین شکل بالا کشیدند امسال هم که داریم میبینیم من که دیگه هیچ علاقه ای به تماشای این فوتبال ندارم متاسفم وزیر شما خودتو ورزشی میدانید😏؟
  • امیر IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    هربازیکنی که میخادتوتبریزدوام بیاره وبتونه دل هواداراشون به دست بیاره کافی فقط برعلیه سرخابیهاصحبت کنه دیگه نیازی به گل یاپاس گل یابازی خوب ندارن،حسینی هم فهمیده وبنده خداگیرکرده این وسط
  • حسین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    ببینیددوستان،خیلی به تلویزیون وکارشناسیهایش اعتمادنکنید.چه تعریفی میکردتوتونی ازکارشناس.درموردپنالتی اول نمیتوان بدونvarنظرقطعی داد.اماپنالتی دوم خودمهدی قائدی پایش رابه پای بازیکن تراکتورگیرمیدهدوپشتک میزندوضریه ای درکارنیست.درضمن برویدوصحنه ی انتخاب شده ی داوری بازی پرسپولیس سپاهان راببینید،بازیکن سپاهان استپ سینه میکندوتوتونی به آقای فنایی میگویداین صحنه هندبود؟وآقای فنایی هم باتعجب میگویدمگراتفاقی افتاد؟درصورتی که بازی صحنه های زیاددیگری هم داشت،کامیابی نیاسه خطای بدانجام دادوفقط درخطای سوم کارت گرفت.بنابراین تلویزیون درجهت منافع عده ای حرکت میکندنه کارشناسی صادقانه.🤫🤔
  • کاوه ضحاک کشا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    بریدببینید صحنه هارو هردوصحنه کاملا خطا بودن بااحترام به تراکتوریها خداروگواه میگیرم که هردوصحنه وتکرارپنالتی کاملا درست بود من استقلالی نیستم وعادلانه باید فکروعمل کرد
  • پرسپولیس IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    من ی پرسپولیسیم بنظرم استقلال خوش شانس بود اما این خوش شانسی از بی فکری مدافعان و خطوط میانی تراکتور بود ک وا داد پنالتی هام کاملا درس بود صحنه تکرار پنالتی هم درس بود حتی تکرار دوم اشتباه بود لطف ب تراکتور بود ک بازم ضربه سوم ب گل تبدیل شد همیشه یاد بگیریم بزرگتراز توجیه هاتمون باشیم
  • افشین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    مگه نمیگی فیلمش هست پس خجالت بکش برو نگاه فیلمش کن دیگه حرف چرت نزن
  • اسماعیل IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    میخواهی در تراکتور بمان حرفی نزست ولی عقد ه ای نباش وخدا را به دروغ وکیل نگیر تین حرفها شما از کجا می اورید
  • .... IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    حیف استقلال نیست امثال حسینی که هیچ از فوتبال نمی دند مجدا به استقلال بیاید ایشان به درددست ۲ هم نمی خورد چه برسد به استقلال
  • حق IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    برای آرام کردن بایدقربانی شد
  • پرسپولیس IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    من نگرانم اگ داور نباشه استقلالی ها میخوان چکار کنن همه بازی هاشونو میبازن😔
  • farzad farhoodi US ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    ظرفیت باخت داشته باش عزیز
  • سحرخیز DE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    آنروز تراکتور یازده نفره در مقابل استقلال ۱۴ نفره بازی کرد
  • عقاب تیز بین IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    همه ای فوتبالیها همه ای داورا همه ای کارشناسای فوتبال میدونن که هیچ کدوم پنالتی نبود ولی خب چیکار کنن مجبورن بگن بود تیم کیسه از اول تاسیس همین بوده فقط با پنالتی های بیشرمانه توسط داوران پولکی تونسته بره بالا ولی خب اینم بدونید که امسال دیگه سال قبل نیست امسال دعا کنید زودتر حذف بشید و با سرورتون نرید ب فینال که شیشتای دوباره تداعی میشه واستون
  • سهیل IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    اونهایی که سالهای قبل بازی های استقلال وتراکتور رودیدن فکر کنم یادشون نرفته چندبار بازی استقلال وتراکتور درتبریز چه فحشهایی که به مربیان استقلال میدادن تماشاچیان تراکتور چطور داور اقای فعانی ا.ستقلال روبیچاره کرد ازاخراج بازیکن گرفته تا مسائل دیگه ماکه یادمون نرفته حالا که نوبت استقلال رسید که برنده شد پنالتی الکی بود داور سر تراکتور روبرید چی شد یادتون رفته سالهای قبل بازیهای پرسپولیس وتراکتور تا همین پارسال چطوری داور توروز روشن سه برصفر بازنده شدن جریمیادتون رفته صداتون درنیومد امیدوارم کمک داور ویدیویی بیادحق هیچ تیمی پایمال نشه
  • پیمان رضازاده IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    فارغ از این بازی خاص، تراکتور به تیم فوق العاده ای تبدیل شده و اگر خمز در این تیم بمونه با دو سه تا خرید خوب سال آینده مدعی اول قهرمانیه.
  • کیسه IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    فقط متاسفم باید قبلش میگفتن تراکتورتهران نیاد که چی استقلال بازی رابرد خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی