نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
معرفی یک آفریقایی سرشناس به سرمربی پرسپولیس/ جانشین لوکادیا مشخص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک ستاره سرشناس آفریقایی به یحیی گل محمدی معرفی شده است.

گفته می‌شود یک بازیکن آفریقایی سرشناس به سرمربی پرسپولیس معرفی شته است. طرفی که این خبر را در اختیارمان گذاشت مدعی شد: این بازیکن آفریقایی یک مهاجم است که سابقه درخشانی در اروپا دارد اما سن و سالش بالای ۳۵ سال است. بای این وجود آمار بسیار خوبی داشته و اسم بزرگش می‌تواند جدایی یورگن لوکادیا را به فراموشی بسپارد!

هرچقدر اصرار کردیم این فرد مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس راضی نشد اسم مهاجم مورد نظر را بگوید اما فقط کافی است یحیی گل محمدی به جمع بندی نهایی برسد.

در نقل و انتقالات تابستانی یحیی گل محمدی و آنالیزورهایش با دیدن فیلم بازی های تعداد زیادی مهاجم خارجی در نهایت دست روی یورگن لوکادیا گذاشتند که مهاجم گلزنی نشان داد. با این وجود این مهاجم هلندی پس از ۱۱ هفته و زدن ۶ گل، ایران را ترک کرد و پرسپولیس را تنها گذاشت. گل محمدی قصد دارد مهاجم جوان و دونده تری پیدا کند بنابراین ستاره پا به سن گذاشته آفریقایی را در آب نمک خوابانده است.

شنیدیم سرمربی پرسپولیس در تلاش است یک فروارد جوان تر پیدا کند اما اگر موفق به خرید چنین بازیکنی نشود آن گاه با این مهاجم آفریقایی قرارداد خواهد بست. این در حالی است که پرسپولیس در حال حاضر یک مهاجم پا به سن گذاشته آفریقایی در اختیار دارد! شیخ دیاباته در فصل جاری اغلب مصدوم بوده و فقط یک گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. شیخ دیاباته هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و دقیقا معلوم نیست چه زمانی می‌تواند برای تیم جدیدش به میدان برود.

بر کسی پوشیده نیست این مهاجم آفریقایی رزومه خوبی داشته و در ایتالیا بازی کرده است اما در حال حاضر پا به سن گذاشته است. اگر یک بازیکن جوان با مصدومیت شیخ دیاباته روبرو شده بود خیلی زودتر از او به بازی‌ها می‌رسید اما حالا معلوم نیست کی آماده مسابقه و بازی می‌شود.

یکی از دلایلی که یحیی گل محمدی با خرید این مهاجم سرشناس و معروف آفریقایی فعلا مخالفت کرده است داشتن مهاجمی پا به سن گذاشته به اسم شیخ دیاباته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    من فهمیدم کیه ایشون: ژورینیو، 35 ساله، اهل ساحل عاج با سابقه ی بازی برای آس رم و آرسنال و... با عملکرد گلزنی نسبتا خوب
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    من فهمیدم کیه ایشون: ژورینیو، 35 ساله، اهل ساحل عاج با سابقه ی بازی برای آس رم و آرسنال و... با عملکرد گلزنی نسبتا خوب
    • پرسپولیس IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      از کجا می دونی
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    ویلفرد بونی
  • کیا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    طرفی ک این اطلاعات را به من داد دیگه چ صیغه ای یه خوب مگه مجبوری خبر بدی
  • کریم نجفی. IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    نکنه مهاجم افریقایی هم بیاد.ودربی نیم فصل دوم رها مون کنه.ودستمون بذاره تو تشت حنا.مثل لوکادیا گوشبری کنه وبره.۱۱ بازی ۶ گل زد.وعمری ۲ بازی ۳گل زد.پرسپولیس همشون مهاجمن.صادقی ودانیال وعبدی وعمری وحنانوف همه اینا میتونن مهاجم باشن.حتی اسدبیگی مصدوم.افریقایی هم نکنه یوسف النصیری هستش.اون باشه خوبه ولی باید قبل بازی دربی.ببندیمش که نره
    • امیر IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      آخه یوسف النصیری بیاد پرسپولیس؟؟؟؟ مگه عقلشو از دست داده
  • کامران بهمنی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    با سلام واحترام از اقا یحتی گل محمد 1-مادییو مایگااز کشور مالی ۲-الف مانگا مهاجم برزیلی به جای این بازیکن افریقایی این دو نفر برای پرسپولیس شدن خواب ؟
  • ماجا IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    گومیس
  • استقلالی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    یا ابوبکر یا خضری
  • سعید IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    یوسف العربی شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی