نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
نساجی، سکوی پرتاب قاتل استقلال!/ یک مصاحبه صادقانه؛ عامل محبوبیت این بازیکن نزد هواداران پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گولسیانی فصل فوق العاده ای را در نساجی مازندران سپری کرد و به عنوان یک مدافع ۵ گل زد تا توجه تیم سپاهان اصفهان را به خود جلب کند.

نساجی مازندران یکی از تیم‌های بازیکن ساز فوتبال ایران بوده که ستاره‌های زیادی به تیم ملی و سطح اول فوتبال کشور معرفی کرده است. با این وجود یک مدافع خارجی و گُرجی که به دلیل زدن ۲ گل در دربی حسابی مشهور شده نیز معتقد است که نساجی به او کمک کرده است.

گئورگی گولسیانی در برنامه شب‌های فوتبالی به این موضوع اشاره کرده و می‌گوید: «من اهل رویاپردازی نیستم و سعی می‌کنم بازی کنم و واقع گرایانه نگاه کنم. هر روز تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم هر روز بهترین باشم. زیاد در مورد آینده فکر نمی‌کنم و دست خدا و سرنوشت است. بعد از ذوب آهن، هیچی تیمی در ایران و گرجستان نبود که من بخواهم انتخاب کنم و بلیت‌هایم آماده بود که به لبنان بروم. علی همام به لبنان رفت و از من هم درخواست کرد که بروم و برایم بلیت فرستاد. در حال رفتن بودم و روز جمعه مسئول باشگاه نساجی، آقای حدادیان، با من تماس گرفت و از من خواست که به تهران بروم و به او صحبت کنم. او می‌توانست به زبان روسی صحبت کند و من هم همینطور؛ روسی با هم صحبت کردیم و من را متقاعد کرد که تیم خوبی دارم و می‌توانی با تیم موفق شوی. فصل فوق‌العاده‌ای در نساجی داشتم و بعد از آن سپاهان رفتم و در حال حاضر هم در خدمت پرسپولیس هستم.»

گولسیانی فصل فوق العاده ای را در نساجی مازندران سپری کرد و به عنوان یک مدافع ۵ گل زد تا توجه تیم سپاهان اصفهان را به خود جلب کند. او پس از درخشش در ترکیب سپاهان اصفهان حالا به بازیکنی محبوب و مهم در پرسپولیس تبدیل شده است. مدافعی که هم در امور دفاعی عالی کار می‌کند، هم خوب گل می‌زند و در زدن ضربات پنالتی نیز استاد است. گولسیانی علاوه بر توانایی‌های فنی در این برنامه تلویزیونی خیلی صادقانه و بی ریا حرف زد تا ثابت کند یک انسان راستگوست و دوست ندارد دروغ بگوید.

شاید به جرأت بتوان گفت مصاحبه صادقانه گئورگی گولسیانی باعث شد طرفداران او در ایران بیشتر هم شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی