نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بیانیه انجمن ورزشی نویسان در حمایت از احسان پیربرناش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با انتشار بیانیه‌ای نوشت: انتشار حکم محکومیت «احسان پیربرناش» سردبیر «بانک ورزش» و طنز نویس ورزشی به ۱۰ سال حبس، از سوی دادگاه انقلاب ساری، خبری تلخ و تأسف آور برای خبرنگاران ورزشی ایران است. 

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از احسان پیربرناش خبرنگار زندانی که به ۱۸ سال حبس محکوم شده بیانیه ای صادر کرده که به شرح زیر است:

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، به عنوان یک تشکل رسمی روزنامه نگاری ورزشی ،در جهت انجام وظیفه صنفی و حرفه ای خود،  از همان روزهای نخست بازداشت همکاران ورزشی نویس، تمامی مساعی و تلاش خود را برای اطلاع از وضعیت و دلایل دستگیری آنان از سوی مراجع ذیربط به کار  گرفت و از طریق گفتگو و مکاتبه و مراجعه به مسئولین نهادهای ذیربط قضایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری های لازم را برای آزادی این همکاران انجام داد که متاسفانه، هیچ پاسخ روشن و نتیجه مثبتی به همراه نداشت و تاکنون نیز دلایل آن برای انجمن، که بارها  از سوی اعضای خود و خانواده بازداشت شدگان و انجمن جهانی ورزشی نویسان، مورد سؤال قرار گرفته مشخص نشده است.

اینک پس از گذشت قریب به سه ماه از بازداشت ها، اعلام محکومیت احسان پیر برناش ،به زندان طولانی مدت در دادگاه بدوی، بسیار دور از انتظار بود تا شرایط را برای این همکارمان و همسرشان خانم بهناز میرمطهریان ،که ایشان نیز از همکاران ورزشی نویس عضو انجمن می باشند و فرزند خردسالشان، بسیار سخت و ناگوارتر کند. 

انجمن ورزشی نویسان ایران انتظار دارد مراجع قضایی ذیربط نسبت به اعلام وضعیت و دلایل محکومیت احسان پیربرناش، و سایر خبرنگاران ورزشی بازداشتی اقدام کرده و ضمن تجدید نظر در احکام و آراء صادره، زمینه آزادی این همکاران را  فراهم ‌نمایند.

در این مورد بیشتر بخوانید: ۱۸ سال زندان در حکم احسان پیربرناش/ توییت همسر خبرنگار ورزشی درباره جزئیات محکومیت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    کجای دنیا خبرنگار رو برا مطالبش بازداشت میکنن ؟ مگه خلاف واقع گفته یا شاکی خصوصی داشته؟ در نهایت هم توبیخ کتبی و ازاده نه چندین سااااال حبس ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی