اسمی از کی‌روش برای تیم ملی مطرح نشده است/ گزینه تاج را باید بررسی کنیم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تاکنون سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم گفت: در این چند سال از ۹۵۰۰ بازیکن به ۳۰ بازیکن رسیدیم. خواهش می‌کنم به این تیم انرژی مضاعف بدهید. در سال ۲۰۲۶ نزدیک به ۶۰-۷۰ درصد این بازیکنان در تیم بزرگسالان خواهند بود. هم تیم جوانان و هم نوجوانان این قدرت را دارند که در جام جهانی حضور یابند.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم جوانان تاکید کرد: در ادامه دو بازی در اردن و سه بازی در ترکیه خواهیم داشت. هدف ما بازی است و از مسئولان برگزاری بازی‌ها خواهش می‌کنم تیم‌های درجه اول را برای تیم ما آماده کنند.

رئیس کمیته جوانان تصریح کرد: امکانات خیلی خوبی در اختیار تیم جوانان گذاشتیم. مهمترین چیز که ما را از تیم‌های دیگر جدا می‌کند، نیروی انسانی است. آنچه در توان فدراسیون بوده انجام شده است.

ماجدی همچنین تاکید کرد که شرایط آماده سازی برای تیم نوجوانان هم مناسب بوده است. وی افزود: شاید اولین سالی است که ارتباط خوبی بین تیم جوانان و نوجوانان برقرار شده است.

رئیس کمیته جوانان تعامل باشگاه‌ها از جمله فولاد خوزستان را با تیم جوانان مناسب دانست و ادامه داد: امروز با جواد نکونام سرمربی فولاد تماس گرفتم. او گفت "حق با شماست و بازیکنم را به اردوی تیم جوانان می‌فرستم". باید تعامل باشد. به نظرم بهترین دوره تعامل بین باشگاه‌ها و تیم جوانان است. از این اردو همه بازیکنان هستند.

ماجدی در واکنش به گلایه صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان از عدم همکاری باشگاه فجر سپاسی گفت: همه چیز انجام می‌شود. نباید از هم گلایه کنیم. ما همه فوتبالی هستیم. گلایه مرفاوی را می‌شنویم. خودم تلاش می‌کنم مشکلات را رفع کنم.

ماجدی که یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: طبق اساسنامه، پیشنهاد سرمربی با رئیس فدراسیون و تصویب یا رد آن با هیات رئیسه است. تاکنون دو یا سه جلسه داشته‌ایم اما این بحث در دستور کار هیات رئیسه نبوده است. هر موقع بیاید راجع به آن صحبت می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در هیات رئیسه برای ادامه کار با کارلوس کی روش اختلاف نظر وجود دارد، یادآور شد: هنوز اسمی نیامده است. این چیزها را می‌گویند. من نشنیده‌ام.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به عدم انتخاب سرمربی تیم امید هم گفت: تیم المپیک مظلوم واقع می‌شود. بازیکنان امید بهترین بازیکنان خودشان در لیگ هستند. باید زودتر این تیم تشکیل بشود ولی باید توجه داشته باشیم که تمریناتش فقط در فیفادی است. اگر کمک بخواهند به این تیم هم کمک می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اینقدر که این رو استعداد یابی که کرده مانور میده شک نکنین اگه ۲۰۲۶فوتبال ما کوچکترین موفقیتی بدست بیاره این میگه من کردم ، البته مثبته کارش ولی اینکه مهدوی کیا و کلا هرکی که رییس حسابش نکنه رو فراری میده اینجور ادم بنظرش میاد که یجور مافیا برا خودش تو رده پایه درست کرده و یکی مثل مرفاوی که همه میدونیم شخصیتش تابعه و یکی مثل عبدی که اونم داستانای خاص خودشو تو اکادمی پرسپولیس یادمونه فقط تونستن با این کار کنن ، اصلا خادمو برا همین کله کرد که رفت دنبال مهدوی کیا و اینو بازی نداد که بعدش اگه یادتون باشه مصاحبه کرد ک مهدوی کیا باید با هماهنگی من بیاد فلان ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی