نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ژوزه مورینیو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رُم خبرها مبنی بر تلاش فدراسیون فوتبال پرتغال برای سپردن سکان تیم ملی این کشور به او پیش از استخدام مارتینس را تأیید کرد.

ژوزه مورینیو اعلام کرد که فدراسیون فوتبال پرتغال او را در صدر فهرست گزینه‌های جانشینی فرناندو سانتوس قرار داده بود. سانتوس پس از ناکامی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، از کادر فنی این تیم خارج شد و بلافاصله پس از این اتفاق از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه جانشینی او نام برده شد که البته در نهایت هم این اتفاق رخ نداد و روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی پیشین تیم ملی بلژیک به عنوان سرمربی ارغوانی‌پوشان شبه جزیره ایبریا معرفی شد.

مورینیو که ظاهراً هنوز آمادگی ترک فوتبال باشگاهی و کار در رده ملی را ندارد، به خبرنگاران گفت: «من می‌خواهم از رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال تشکر کنم. او به من گفت که اولین گزینه هدایت تیم ملی نیستم، بلکه تنها گزینه هستم. با این حال پاسخ من منفی بود، چون اینجا در رُم راحت هستم.»

در همین حال نشریه مساجروی ایتالیا خبری درباره مورینیو منتشر کرده مبنی بر احتمال جدایی او از رم به دلیل نارضایتی از عملکرد باشگاه در حوزه نقل و انتقالات و کم‌کاری برای خرید بازیکنان مدنظر او جهت تقویت تیم. گویا مورینیو از تیاگو پینتو خواسته که تیم را با خرید بازیکنان جدید در ماه ژانویه تقویت کند وگرنه انتظار کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشد و مدیرورزشی باشگاه هم به او گفته با توجه به محدودیت‌های ناشی از قانون بازی جوانمردانه مالی نمی‌تواند به خواسته‌های او جامه عمل بپوشاند.

در همین ارتباط: مورینیو، زیدان و انریکه؛ کاندید هدایت تیم ملی پرتغال/ پاسخ غیرمنتظره یکی از گزینه‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    واقعا پرتغال خودش یه دو جین مربی کار درست مثل ژاردیم ،بنتو،روی ویتوریا ،کونسی سائو و اسپریتو و....داره عجیبه دادن تیم ملیشونو به یه اسپانیایی ، اونم این ،حداقل میدادن انریکه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی