نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شرط استقلال برای سازمان لیگ/ بازی باید بدون تماشاگر باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند باید بازی روز پنج شنبه با سپاهان بدون تماشاگر باشد.

مسابقه پنجشنبه استقلال با سپاهان در اصفهان فوق العاده مهم است و برای هر دو تیم در کورس قهرمانی نقش بسیار پررنگی ایفا می‌کند به همین خاطر طبیعی است که از هر امکانی برای بهتر کردن شرایط خود استفاده کنند. در چنین وضعیتی شایعه شده بود مسئولان باشگاه سپاهان دنبال فراهم کردن آن هستند تا مجوز جهت حضور گروهی از تماشاگران خود در ورزشگاه را بگیرند و این بازی با تماشاچی برگزار شود ولی استقلالی‌ها قاطعانه با شایعه مذکور مخالف هستند. استقلالی‌ها دیروز تاکید داشتند قبل از سفر به اصفهان حتماً با سازمان لیگ این شرط را مطرح می‌کنند که برای رعایت عدالت ، بازی پنجشنبه حتماً بدون تماشاچی باشد.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند هیچ مشکلی با هواداران اصفهانی ندارند و اتفاقاً خودشان هم در اصفهان تیم پرهواداری محسوب می‌شوند اما چون بازی هفته اول استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی با تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ بدون حضور تماشاچی برگزار شد، برای رعایت عدالت مسابقه هفته شانزدهم دو تیم در اصفهان نیز دقیقاً باید به همین شکل انجام شود و حتی به صورت محدود هم نباید بلیت‌فروشی صورت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شیش ۶ IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    یعنی کیثه میخاد برای سازمان لیگ تصمیم بگیره!اون بازی چه ربطی به این بازی داره.اگه ان زمان تصمیم سازمان لیگ این بوده که بازی بدون تماشاگر باشه و حالا نظرش به با تماشاگر بودن این بازی باشه کیثه چکاره است که برای سازمان لیگ تکلیف تعیین میکند.اتفاقا سپاهان باید جلوی این رندی کیثه کشا بایستد و نگذارد انها هر کاری دلشان میخواهد بکنند.هرچند که چه با تماشاگر و چه بی تماشاگر سپاهان کیثه را میبرد همانطور که در ازادی اینکار را انجام داد اونم با دو گل .سپاهان تیمی نیست که کیثه کشا بتونن همان کار ناجوانمردانه ای که با تراکتور کردند و با کمک داوران و پنالتیهای اهدایی مثلا بازی را بردند!را با سپاهان کنند.
    • ا.شهرضا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      اونموقع که لابیگری آجرلووزدوبندهای پشت پرده،ازامتیازمعیشتی گرفته تا پنالتی های هفتگی جیره بندی و سنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی برای قهرمان کردن تیمشون انجام گرفت ویک قهرمانی کادوپیچ توحلقشون کردند،بایدفکرامروز رامیکردندکه برای دربی شرط بگذارندوبیانیه بدند،برای یک تیم شهرستانی که شورای تأمین استانداری بایدتصمیم بگیره،خط ونشون میکشند(البته که آجورلو باگندی که زده بایدتاوان این حق کشی رابده،)اما... آقای ساکت،بازم ساکت بمون
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    چرا تیم استقلال همیشه دنبال بهانه است !!! فارغ از بازی های قبل در فصول گذشته !!! آیا تا اکنون در این فصل استقلال مسابقه ی انجام داده که در قبل یا بعد از آن بهانه ی نیاورده باشد !!؟ استقلال و مدیران استقلال نمونه بارزی از مغز های کوچک زنگ زده هستند که تعاریف آماتور در مورد آنها صدق می کند ، لطفاً بقیه تیم ها و مدیران لیگ برتر از این بهانه ها درس بگیرند و به آن عمل نکنند ، در مورد خود استقلال و مدیران آن نگرفتن بهانه عملی است ناممکن ، بازهم تاکید می کنم بدون در نظر گرفتن فصول قبل ، وگرنه طومار بهانه استقلال برای نوشتن نیاز به هزاران ورق و هزاران کیلو جوهر دارد ، و باز لطفاً تیم های دیگر از این کار آنها ناراحت نشوند ، زیرا بهانه و استقلال جدا ناشدنی هستند ، تراکتور، سپاهان ، مس ، ذوب آهن ، فولاد ، .... پرسپولیس، چه کسی آخرین بازی بدون بهانه آنها را بیاد دارد ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سپاهانی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    حق با استقلال است وباید بدون تماشاگر باشد
  • رسول IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    اولاً خاک بر سرِ سازمان لیگ این کشور کنند که سرخابی ها بخواند براش تعیین تکلیف کنند و شرط و شروط بذاره دوماً از کِی تا حالا " اجرایِ عدالت " برای آقایونِ سرخابی ایقدر مهم شده و برای " عدالت " گریبان چاک میدند .!!!!!
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    از من هوادار پرسپولیس به بازیکنان تیم استقلال برادرانه هشدار میدهم که هر چه که لازم دارید چه خوردنی وپوشیدنی و غیره را از تهران باخود به اصفهان ببرید درضمن سعی کنبد ازبیراه به استادیم نقش جهان بروید چون این اصفهانیها سابقه حمله به اتوبوس وآلوده کردن آب معدنی و هرگونه خوارکی وحتی وسایل بازیکنان تیم مقابل را دارند واز همه هدیه دادن به داوران مسابقه به صورت گز سکه دار و عیره خدا رحم کند به تیم استقلال تا پایان بازی. من مانده ام چگونه پارسال سپاهان مجوز حرفه‌ای گرفت مخصوصا الان که یک اصفهانی رئیس فدراسیون است
    • ارتش سرخ IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      دلت نسوزه واسه این استقلال ، سپاهان هرچی که باشه نامرد نیست ، یک عده تماشاگرنما داره اما فوتبالش سالم هست و دنبال بهانه نیست .
    • اولاً کیسه کشی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      دوماً درسته مشکلاتی برای پرسپولیس ازطرف عده ی کمی ازتماشاگران منتسب به سپاهان بوجوداومداما مطمئن باش اونا هواداران کیسه بودنددرپوشش سپاهانی،یالااقل هوادارهردوتیم اما بخاطرقهرمان کردن کیسه(قهرمان کردن)امتیازمعیشتی وپنالتی های جیره بندی هفتگی وسنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی توذات کثیف امثال آجرلوبازدوبندانجام شد که تکرارش محتمل هست و ضربه میزنه به تیمها،نه بی اخلاقی چندتاهوادار سوما تصمیم گیرنده درموردحضورتماشاگر شورای تأمین استان هست نه سازمان لیگ واین راتا حالا مسئولان لابیگرونابلدکیسه نفهمیدند
  • سلمان عیسی خانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    خوب استقلال قدرت داوری داره و یا 14نفربازی می‌کنه الان سازمان لیگ هم طرف دار اونه بیایید جام رو بدین به استقلال یا پیروزی ختم کلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی