سامان فلاح
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سامان فلاح یکی از بازیکنانی است که مشتریان زیادی دارد و به زودی راهی یک تیم بزرگ خواهد شد.

سامان فلاح مدافع میانی زیر ۲۳ سال پیکان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در یکی دو فصل اخیر بوده و عملکرد بسیار خوب او در این فصل باعث شد تا کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند.

سامان که تنها دهه‌هشتادی حاضر در کمپ تیم ملی بود، قبل از اعضام تیم ملی به جام جهانی توسط کی‌روش خط خورد و کارلوس ترجیح داد کاپیتان تیم ملی امید را با خود به قطر نبرد و از مدافعان باتجربه خود استفاده کند.

سامان در تابستان مشتریان زیادی داشت و پرسپولیس و استقلال را خواهان خود می‌دید. او حتی مذاکراتی را با این دو تیم هم انجام داد ولی باشگاه پیکان برای فروش ستاره تیم خود خواهان مبلغ بالایی شد. همین موضوع باعث شد تا فلاح در این فصل هم در پیکان بماند.

با توجه به درخشش این بازیکن در فصل جاری صحبت‌های زیادی مبنی بر آینده این بازیکن و احتمال جدایی او از پیکان به گوش می‌رسد و حتی گفته شد مثل نقل و انتقالات تابستانی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب این بازیکن با استعداد هستند. استقلال در خط دفاعی خود ترافیک شدیدی دارد و شاید آبی‌ها در حال حاضر اولویت‌شان خرید مدافع نباشد، اما اگر ساپینتو بخواهد برای خط دفاعی تیمش آینده‌نگری کند و به سراغ جوان‌گرایی برود و یا یکی از مدافعان میانی اش را مازاد اعلام کند، بدون‌شک گزینه نخست استقلالی‌ها، سامان فلاح خواهد بود.

پرسپولیس هم در شرایطی تقریباً مشابه استقلال قرار دارد، اما شاید فقدان جانشین مناسب برای گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی باعث شده تا سرخ‌پوشان پایتخت بیشتر نیاز به جذب مدافع میانی داشته باشند و همین مسئله شانس پرسپولیس را برای جذب سامان فلاح بیشتر می‌کند.ضمن اینکه اطرافیان این مدافع ملی پوش مدعی هستند این بازیکن به شدت پرسپولیسی است و به استقلال نخواهد رفت.

حتی فلاح در بازی مقابل پرسپولیس و بعد از یک نمایش درخشان، پیراهنش را با مرتضی پورعلی‌گنجی عوض کرد که همین موضوع به شایعات مربوط به پرسپولیسی بودن این بازیکن اضافه کرد. هرچند در نهایت خود سامان اعلام کرد به دلیل رابطه خوبش با مرتضی این کار را انجام داد. هرچند فلاح مشتریان زیادی دارد ولی مدیران پیکان به راحتی راضی به فروش این بازیکن نخواهند شد و برای دادن رضایتنامه فلاح مبلغ زیادی را می‌خواهند داد.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که پیکانی‌ها برای صدور رضایتنامه این بازیکن مستعد، ۲۰ میلیارد تومان می‌خواهند که پرداخت این پول در ایران کار هر تیمی نخواهد بود. حتی طبق شنیده‌های ما در تابستان امسال باشگاه پاختاکور ازبکستان حاضر بود تا ۱۸ میلیارد برای رضایتنامه فلاح پرداخت کند ولی مدیران پیکان راضی به فروش ستاره تیمشان نشدند.

همچنین به گفته یکی از مدیران پیکان تا به امروز نه پرسپولیس و نه استقلال مذاکره رسمی با این باشگاه برای جذب سامان انجام ندادند و هیچ درخواستی هم از طرف دو غول بزرگ پایتخت برای پیکانی‌ها ارسال نشده است.

در همین ارتباط: پرسپولیس رقیب استقلال نیست/ مهم‌ترین گزینه نقل‌وانتقالات را آبی‌ها صید می‌کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    این بازیکن خوب و آینده داری هست ولی نباید تو پیکان بمونه،باید جایی باشه که دیده بشه،البته باشگاه های ماهم باید یاد بگیرن حرفه ای برخورد کنن و درخواست خودشون رو رسمی اعلام کنن به باشگاه طرف،ولی اکثرا با بازیکن و دلالش میبندن و میگن رضایت نامه با خودت،اینجوری طرف هم با حاشیه درست کردن و تمرین نکردن و مصاحبه فشار میاره تا رضایت نامه بگیره و به مبالغی از جیبش میده که دو برابرشو خودشو دلالش از تیم مقصد میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی