نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
ابراهیم قاسمپور
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.

روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگوی کوتاه خود با خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی اعلام کرد که عجله‌ای در این کار وجود ندارد. در این باره ابراهیم قاسمپور عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*به نظرم هیات رئیسه در فدراسیون فقط حضور فیزیکی دارد. اراده و قدرتی برای تصمیم گیری در هیات رئیسه وجود ندارد. آنها نمی‌توانند فشاری برای تصمیم گیری بیاورند. مصداق این حرفم هم زمانی است که کمیته فنی اسکوچیچ را از تیم ملی برکنار کرد و هیات رئیسه حکم به ابقای این مربی داد. با این حال بعد از سر کار آمدن مهدی تاج، هم اسکوچیچ برکنار شد و هم کی‌روش به نیمکت تیم ملی رسید؛ گزینه‌ای که هیات رئیسه مخالفش بود.

*برداشت شخصی من از حرف تاج این است که سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب و با او توافق شده است. ظاهراً ایشان دنبال کی روش است و بقیه چیزها «سیاه‌کاری» است. مثل همه اتفاقات، اول شایعه کی روش مطرح شده تا افکار عمومی را بسنجند.

توضیحات عجیب عضو کمیته فنی فدراسیون؛ سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد!/ انگار می خواهند فرمول بمب اتم را کشف کنند

*برای انتخاب سرمربی یک تعداد گزینه مشخص وجود دارد که بعد از همفکری و مشورت، یک نفر انتخاب می‌شود. دیگر چه چیزی را می‌خواهند بررسی کنند؟ مگر فرمول بمب اتم است؟ مگر وقتی اسکوچیچ را برکنار کردند، به سرعت کی روش به تیم ملی نیامد؟

*زمانی که می‌خواستند کی روش را بیاورند، سه عضو کمیته فنی که به نوعی به ما خنجر زدند را به فدراسیون بردند و در ظاهر با آنها مشورت کردند در حالی که سندیت کمیته فنی، امضای هفت عضو آن است نه سه نفر. ممکن است الان هم با همان سه نفر مشورت کنند. من در جریان نیستم.

بیشتر بخوانید: برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران وقت هست اما فرصت نیست/ خداحافظ آقای کی‌روش! هم خوش گذشت؛ هم بد گذشت...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    سرمربی های داخلی قلعه نوعی ، گلمحمدی و...خیلی از کی روش بهترن
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    بقول علی پروین کمیته فنی و مدیر فنی تو ایران یعنی کشک ، ماشالله ازبی سواد و ندیده گرفته تا اون بالا همه خودشون علامه هستن و پای حرف هرکسی بشینی میخاد به چیزی بهت یاد بده دیگه از رییس رؤسا توقع مشورت داری که حکم ریاست گرفتن؟
  • تاج کبیر IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    تاج فقط با مرگش باعث نجات فوتبال ایران میشه
  • زنده باد ایران IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1-یک هزارم فحشهایی که توسط برخی مربیان و ورزشی نویسان به اسکوچیچ بابت صعود از جهنم بحرین و بعد کسب بیشترین امتیازات داده شد؛بعد فاجعه جام جهانی به کیروش داده نشد2-کمیته فنی به سرکردگی این فرد دنبال آوردن دوستانشان بجای اسکوچیچ بود3-عوامل دخیل در اعاده کیروش شامل کمیته فنی و ورزشی نویسان و مربیان مخالف اسکوچیچ و مدیران فوتبال باید خجالت بکشند و از مردم عذرخواهی کنند4-همه کینه توزی ها و عقده ای بازیها و دروغگویی ها و بخل و تنگ نظریها علیه اسکوچیچ به دلیل نتایج خوب او بود5-اگر اسکوچیچ می ماند و شکستهای بدی میخورد ما قانع میشدیم او لیاقت نداشت.وگرنه باخت با اشتباه عابدزاده به کره و باخت عمدی به الجزایر ملاک سنجش نیست6-دلیل علاقه قسمت قابل توجه مردم به اسکوچیچ فقط نتایج خوبی بود که گرفت و اخراج وی از نظر این دسته عادلانه نبود
    • فقط تیم ملی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      حرفهای شما درست ،جام جهانی تمام شد بازیهای گروه ایران و کیفیت خودمان و آنها رو همه دیدیم اما خداوکیلی اگر با اسکوچیچ به جام جهانی رفته بودیم همون ۳ امتیاز هم جلوی ولز نمیگرفتیم
    • M IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      پس اگه این اسکوچیچ انقد خوبه چرا 6 7 ماهه بیکاره؟! حتی یه تیم درپیت بهش پیشنهاد نمیده مثل اینکه فقط بعضیا تو ایران به دلایلی طرفشن...
  • رابط IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    کیروش نه برانکو نه اسکوچیچ نه
  • Mani IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    بهترین تصمیم موندن کیروشه تو این شرایط.. مربیای درجه 3 بدرد تیم ملی نمیخورن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی