جانشین لوکادیا معرفی شد/ پرسپولیس به این برزیلی پیشنهاد ۲۰۰ هزار دلاری داده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از رسانه‌های برزیلی مدعی شد پرسپولیس با یکی از مهاجمان شاغل در لیگ این کشور مذاکراتی را انجام داده است.

رفتن لوکادیا به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس حسابی دست گل‌محمدی را در پوست گردو قرار داد. به خصوص اینکه سایر مهاجمان تخصصی این تیم یا مثل آل‌کثیر و دیاباته مصدوم هستند و یا مثل عبدی و پاکدل بسیار ضعیف کار کردند. پرسپولیس که در تابستان در به در به دنبال جذب مهاجم بود، حالا دوباره باید به دنبال خرید یک مهاجم باشد تا او را جایگزین لوکادیا کند.

بعد از جدایی لوکادیا از گزینه‌هایی مثل علیپور، مغانلو، زاهدی و ... به عنوان جانشین‌های احتمالی ستاره هلندی نام بردند ولی پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هیچکدام از این نفرات اولویت اصلی یحیی گل‌محمدی نیستند. یحیی مهاجمی در حد لوکادیا می‌خواهد و از مدیران پرسپولیس خواسته تلاششان را برای جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت در نیم فصل انجام دهند.

طی چند هفته گذشته فیلم مهاجمان خارجی بسیار زیادی به دست یحیی گل‌محمدی رسیده ولی او هنوز انتخاب نهایی‌اش را انجام نداده است. یحیی می‌خواهد با وسواس زیاد این کار را انجام دهد تا بتواند جانشین لوکادیا هم مثل خودش باکیفیت باشد. لیگ سری آ و سری بی برزیل به تازگی به پایان رسیده و مهاجمان زیادی از این لیگ برزیل در دسترس هستند.

همانطور که طی روزهای گذشته خبر دادیم، پرسپولیس طی چند روز قبل با یک بازیکن برزیلی مذاکره کرد ولی در همان ابتدا این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید.

هرچند پرسپولیس به صورت همزمان شرایط چند مهاجم خارجی را زیر نظر دارد و حتی به صورت چراغ خاموش با این نفرات مذاکراتی را هم انجام داده، ولی یک سایت برزیلی مدعی شد پرسپولیس به یکی از بازیکنان شاغل در لیگ این کشور پیشنهادی ۲۰۰ هزار دلاری داده است.

این رسانه برزیلی مدعی شد که باشگاه پرسپولیس در ایران حاضر است پول خوبی به این بازیکن بدهد و یحیی گل‌محمدی هم از سبک بازی نیکولاس که سابقه بازی در سری بی و سی برزیل را دارد، خوشش آمده است.

این سایت همچنین نوشت که این مهاجم خصوصیات مدنظر گل‌محمدی را دارد و در داخل محوطه جریمه یک بازیکن زهردار محسوب می‌شود. همچنین نیکولاس قدرت بدنی بالایی هم دارد که یکی از نقاط قوت این بازیکن به حساب می‌آید.

این رسانه برزیلی همچنین در معرفی باشگاه پرسپولیس مدعی شد این باشگاه بهترین و البته ثروتمندترین باشگاه فوتبال ایران است و این باشگاه به دادن حقوق خوب و پاداش‌های بالا شهرت دارد. این بازیکن طی ۳ فصل اخیر و در ۱۳۸ بازی ۴۷ گل زده و ۵ پاس گل هم داده است. 

این خبر را هم بخوانید: پیشنهاد وسوسه کننده تیم صنعتی به بیرانوند/ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۲ فصل بازی در لیگ برتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • گودرز(تاج کبیر_تیم اول ایران) IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    اونا هم لنگی هارو شناختن ..ثروتمندترین تیم ایران
    • امین IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      خب بله پرسپولیس کبیر ثروتمندترین تیم ایرانه نونه بازوشه پنج قهرمانی لیگ برتر دوتا حذفی دوتا سوپر جام دوتا فینال اسیا اینا همه درامده مثله کیسه که از بیت المال وامتیاز معیشتی ولابی گریو بریدن سرتیمایی مثله گلگهر پول یا مفتذدرنیاورده
  • Gaber IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    بهتره از طریق بازیکنان برزیلی شاغل در ایران بازیکن مهاجم برزیلی جذب شود .برزیلی ها صد مراتب وفادارتر از اروپاییهای مغرور و گران هستند و تا آخرین بازی وفادار میمانند و با توجه به اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس چشمشچون به لیگ ایران هست میشه با قرارداد خوب و چند ساله هم کسب درآمد هم مدتی استفاده خوب بکنیم .خیلی در برزیل بازیکن هست منتها مدیران باشگاه اصلا احاطه ای به لیگ دو و سه برزیل ندارند
    • mehdi IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      اول باید سرمربی به مدیر عامل اعلام کنه فلان بازیکنو میخوام تا مدیرعامل برای خریدش اعلام کنه مدیرعامل که سرخود نمیتونه بره بازیکن بخره. حالا ممکنه از اروپا یا امریکای جنوبی و... مربی بازیکن بخواد.هوادارها مدام میگن درویش این و اونو بخر بابا سرمربی میگه چه کسی باید خریده بشه و چه کسی مازاد.
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    بازیکنی که درلیگ فوتبال فعال است جذب شود، لوکادیا بااینکه گلزن بود ولی حرکتهای بدنی ضعیفی داشت و دوندگی نداشت .فکرکنم تیم پرسپولیس رابه اوپیشنهاد داده بودند که بدنش را سرفرم بیاورد تا بعدا که مشهور شد با پول بیشتربه یک باشگاه دیگری منتقل شود. اما به خاطراینکه پولی گیرپرسپولیس نیات و ازطرفی این بازیکن به اهدافش رسیده بود غیبت نموده ویک طرفه فسخ قراردادکرد.
  • Ali IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    آمارش جالب نیست میانگین هر ۴ بازی ۱ گل!
  • پسر پرسپولیسی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    به دادن حقوق خوب و پاداش بالا شهرت دارد😂😂😂 اخر سال که میرسه دریافتی بازیکنا در بهترین حالت به ۷۰،۸۰ درصد رسیده پاداشارم که نمیدن. ولخرج ترین باشگاهای کشورم تراکتور و سپاهانن بعد پرسپولیس.
  • . IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    بازیکنی که در۱۳۸بازی ۴۴گل بزنه میشه بازیکن خوب!از بس که بازیکنان لیگ ایران خوب نیستن اینجور بازیکنان میشن بازیکن خوب!
  • داود IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    سلام من بیام بازی کنم همبازی یک گل میزنم صددرصد
  • واقع بین IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    آمارش بعنوان فوروارد اصلا جالب نیست. پرسپولیس که جای امتحان گرفتن و آزمون و خطا نیست. باید بازیکن امتحان پس داده بیاد . با اومدن بازیکنان بنجل خارجی فقط هزینه رو دست باشگاه می‌مونه. اینهمه بازیکن خارجی بی‌کیفیت آوردین و نتیجه نگرفتین کافی نبود؟ تجربه نشد براتون؟؟!!!
  • سیروس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    خدا وکیلی من بیام واسه پرسپولیس بازی کنم فقط لباس و ناهار و شام بهم بدن با یه گوشی موبایل و یه دوچرخه از باشگاه دوچرخه سواران حداقل بهتر از پاکدل و عبدی گل میزنم😂😂😂😂
  • عظیم US ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    به نظر من ما منشا روجذب کنیم خیلی هم از لوکادیا بهاره با پاس های که ترابی بهش میرسونه ۱۰۰درصداماخوبی بجا می زاره
  • علی دایی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    آمار گل زدنش پایینه که
  • امیررضا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    امارش خوبه
  • Alireza M IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    عیسی داره میادش تو تمرینات و عبدی و پاکدل هم به روزهای خوب میریم دیاباته هم مصدوم نشه گلزنه .عمری هم که گلزن تر از هر خارجی هست با پول کم . این پول بازیکن و دلال ها رو زمین تمرین خوب بخرن تا این تیم در به در تمرین کردن نباشه یا پول زمین بی کیفیت بده. یه بار هم شده فکر آینده رو بکنید و پول رو هدر ندید .😤🔥🔥🔥🤷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی