آرون رمزدیل
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لحظه تکان‌دهنده‌ای پس از شکست تاتنهام از آرسنال در دربی شمال لندن اتفاق افتاد و یک فرد بی‌اخلاق به آرون رمزدیل لگد زد.

آرون رمزدیل دروازه‌بان توپچی‌ها پس از مشاجره با ریچارلیسون، بازیکن اسپرز، توسط نگهبانان به بیرون از زمین هدایت می‌شد که یکی از هواداران به پشت او لگد زد. این حمله شرم‌آور نقطه اوج این بازی پرتنش بود. بازیکنان هر دو تیم دویدند تا سعی کنند اوضاع را سر و سامان بدهند، در حالی که رمزدیل توسط هم‌تیمی‌اش، اولکساندر زینچنکو، از مقابل جایگاه اسپرز دور شد. سپس، میکل آرتتا دروازه‌بان خود را به سمت هواداران کشاند. هواداران آرسنال با شور و شوق تیم را تشویق کردند و آرتتا و شاگردانش با اختلاف ۸ امتیازی در صدر جدول لیگ برتر ایستادند.

هنگامی که اسکای اسپورت در مورد این حادثه سوال کرد، رمزدیل گفت: «هواداران اسپرز در نیمه دوم به من تیکه می‌پراندند. من هم به بعضی از کنایه‌ها پاسخ دادم. سپس یکی از هواداران سعی کرد از روی موانع بپرد و یک ضربه کوچک به پشت من زد. این اتفاق مایه شرمساری‌ست زیرا این فقط یک بازی فوتبال بوده است. بازیکنان هر دو تیم سعی کردند من را دور کنند و واقعاً اتفاق خاصی نیافتاد. اتفاق بدی بود اما مطمئنم وقتی به رختکن برویم خوشحال خواهیم بود.»

اریک دایر، مدافع تاتنهام، این ضربه را «غیرقابل قبول» خواند. او به اسکای گفت: «واقعاً غیرقابل قبول است. هیچ چیز دیگری نمی‌توانم بگویم جز اینکه غیرقابل قبول است و نباید این اتفاق می‌افتاد.»

باشگاه اکنون با تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد حادثه روبه‌رو است. آنتونیو کونته، سرمربی اسپرز گفت که این حادثه را ندیده است، اما به اسکای گفت: «اگر چنین اتفاقی رخ داده خوب نیست، اصلاً خوب نیست. تکرار می‌کنم ما باید همیشه در هر لحظه به حریف و بازیکنان احترام بگذاریم.»

در بیانیه باشگاه آمده است: «ما از رفتار هواداری که قصد حمله به آرون رمزدیل دروازه‌بان آرسنال در پایان بازی امروز را داشت، وحشت‌زده شده‌ایم. خشونت به هر شکلی که باشد جایی در فوتبال ندارد. باشگاه فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را برای شناسایی هوادار بررسی کرده و با پلیس، آرسنال و آرون رمزدیل همکاری خواهد کرد تا قوی‌ترین اقدام ممکن از جمله محرومیت فوری از ورزشگاه تاتنهام هاتسپر را انجام دهند.»

بیانیه اتحادیه بازیکنان فوتبال پس از بازی به طور مشابه این حادثه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: «خشونت علیه بازیکنان کاملاً غیرقابل قبول است. این نوع حوادث بسیار زیاد اتفاق می‌افتد. بازیکنان باید در محل بازی از امنیت کامل برخوردار باشند. زمانی که بازیکنی مورد حمله قرار می‌گیرد، انتظار داریم قوانین و مقرراتی که برای محافظت از او وجود دارد، به درستی اجرا شود. ما به عنوان اتحادیه بازیکنان این موضوع را اولویت خود در نظر می‌گیریم. ما به همکاری با مقامات ادامه خواهیم داد تا بازیکنان و کارکنان در محل کار خود محافظت بهتری داشته باشند.»

لحظه‌ای تکان‌دهنده در لیگ برتر؛ حمله یک هوادار خشمگین به سنگربان حریف!/ این اتفاق خشونت‌آمیز را ببینید

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: «ما به شدت حادثه مربوط به یک تماشاگر را که پس از بازی امروز لیگ برتر بین تاتنهام و آرسنال اتفاق افتاد، محکوم می‌کنیم. این رفتار کاملاً غیرقابل قبول است و ما با همکاری پلیس، مقامات مربوطه و باشگاه‌ها برای اطمینان از انجام اقدامات مناسب همکاری خواهیم کرد.»

پلیس متروپولیتن به نشریه «سان» گفت: «پس از بازی تاتنهام و آرسنال در روز یکشنبه، ۱۵ ژانویه، پلیس گزارشی مبنی بر حمله به بازیکن آرسنال پس از پایان بازی دریافت کرد. تحقیقات ادامه دارد. دستگیری صورت نگرفته است.»

در طول مسابقه هوگو لوریس باعث پیش افتادن آرسنال شد و مارتین اودگارد گل دوم را به ثمر رساند. اسپرز در نیمه دوم بهتر عمل کرد اما نتوانست شکست ۲-۰ را جبران کند.

حمله هوادار تاتنهام به آرون رمزدیل را ببینید: حرکت زشت هوادار تاتنهام بر روی دروازه‌بان آرسنال/ لگدی که حواله سنگربان توپچی‌ها شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی