نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چرا این مدیر به ورزشگاه نرفت؟/ پلیس انگلیس: جان مدیر ایرانی در خطر نیست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مشیری به شدت نزد هواداران اورتون منفور شده اما پلیس می‌گوید تهدید جانی علیه او صورت نگرفته است.

پلیس مرسی‌ساید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد بر خلاف گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر تهدید جانی مالکان باشگاه اورتون و از جمله فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل این باشگاه، پلیس تا کنون هیچ گزارشی درباره چنین تهدیدی دریافت نکرده است.

گزارشهای روز یکشنبه در برخی رسانه های انگلیسی حاکی از تهدید جانی اعضای بلندپایه باشگاه لیورپول بود. آنها مدعی بودند که این تهدیدها واقعی است و مشیری و دیگر اعضای هیئت مدیره اورتون به همین دلیل روز شنبه برای تماشای دیدار اورتون و ساوتهمپتون در ورزشگاه گودیسون پارک حضور نداشتند.

روزنامه گاردین در این باره نوشت مسئولین امنیتی باشگاه اورتون به فرهاد مشیری، بیل کن‌رایت، مدیر باشگاه، دنیس برت بکسن‌دیل، مدیر مالی، و گرم شارپ، مدیر داخلی باشگاه، توصیه کرده بودند که روز شنبه از حضور در سکوهای گودیسون پارک خودداری کنند. در گزارش مسئولین امنیتی به مدیران باشگاه از تهدیدهایی واقعی و خطرناک برای امنیت آنها اسم برده شده است.

پلیس مرسی‌ساید البته تایید کرد که درباره این موضوع با باشگاه اورتون در تماس است. در پایان بازی اورتون و ساوتهمپتون که با شکست ۲-۱ این تیم همراه شد چند هزار نفر از هواداران این تیم تحصن کرده و نسبت به نحوه مدیریت باشگاه اورتون اعتراض کردند.

در همین ارتباط: عکس| اعتراضات علیه مدیر ایرانی به خیابان کشید/ صبر هواداران تمام شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی