واکنش عجیب فوق ستاره به احتمال برنده شدن توپ طلا؛ ذهنم را درگیر این جایزه نمی‌کنم/ شاید ۱۲ سال دیگر به آن رسیدم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره نروژی منچسترسیتی به احتمال بردن توپ طلا واکنش جالبی نشان داد.

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی، یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا به حساب می‌آید و انتظار می‌رود در سال‌های آینده او و کیلیان امباپه به دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال تبدیل شوند.

هالند در فصل جاری عملکردی درخشان داشته و تنها در ۲۴ مسابقه با پیراهن سیتی موفق شده ۲۷ گل برای این تیم به ثمر برساند. با این شرایط این انتظار عجیب نیست که هالند به زودی به یکی از نامزدهای مهم توپ طلا تبدیل شود.

اگر او بتواند این عملکرد درخشان را حفظ کرده و تداوم بخشد بدون شک دوران رسیدن به جوایز بزرگ برایش از راه خواهد رسید. ولی هالند در مصاحبه با نشریه «جی‌کیو» می‌گوید تمرکزش را به جوایز انفرادی معطوف نخواهد کرد و دوست دارد به عنوان بازیکنی در خدمت تیم شناخته شود.

هالند در این مصاحبه گفت: «کسی نیست که جوایز مهم مثل توپ طلا برایش مهم نباشد. ولی فکر کردن بیش از حد درباره‌اش به نظرم خوب نیست. بازیکنی که خودش و تیمش خوب بازی می‌کنند و عملکرد خوبی دارد کم کم جام‌ها و جوایز و افتخارات برایش از راه خواهد رسید. چنین فوتبالیستی احتمالا در فهرست توپ طلا هم دیده خواهد شد. مثل کوین دی‌بروینه که این دفعه رتبه سوم فهرست بود و به نظر من کاملا شایستگی‌اش را داشت.»

ستاره نروژی سیتی در ادامه می‌گوید با توجه به جوان بودنش شانس زیادی دارد که در آینده به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا شناخته شود. هالند به کریم بنزما و فتح توپ طلای ۲۰۲۲ توسط او اشاره کرد و گفت: «بنزما را ببینید، الان ۳۵ ساله است و به نظرم از هر زمان دیگری در دوران فوتبالش بهتر کار می‌کند. بنابراین، من هم امیدوارم ۱۲ سال دیگر از امروزم بهتر باشم.»

هالند در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید تمرکزش در حال حاضر فتح اولین جام خود با پیراهن منچسترسیتی است و می‌گوید چمپیونزلیگ برای سیتیزن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و آنها مصمم هستند برای اولین بار فاتح معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا بشوند.

این مطلب را هم بخوانید: هالند از مسی هم جلو زد/ ستاره‌ای برای شکستن همه رکوردها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی