نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
حکم کمیته انضباطی در خصوص بازی استقلال - مس/ ۲ بازیکن ۲ جلسه محروم شدند/ جریمه سنگین یک استقلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم استقلال و مس کرمان را اعلام کرد.

 دیدار دوتیم استقلال تهران و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار و از سوی بهزاد غلامپور، مربی تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل مسابقات محکوم شد. این رای از حیث جریمه قابل تجدید نظر است.

ابراهیم صادقی، مربی تیم مس رفسنجان به دلیل رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

مهرداد رضایی، بازیکن تیم مس رفسنجان به خاطر رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

گفتنی است، میثم تیموری، بازیکن تیم مس رفسنجان به دلیل رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، از همراهی تیم خود ۲ جلسه محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    کادر فنی استقلال با کنترل روی رفتاراتون می تونید آرامش رو به داخل زمین منتقل کنید آقای غلامپور شاید اتفاق هایی بیفتد که حتی بینندگان هم از تلویزیون نگاه می کنن ناراحت بشن اما شما بعنوان مربی بایستی این موارد رو کنترل کنیدصبور باشید وقتی شماها نتونید مدیریت کنید بچه ها داخل زمین دچار استرس و اضطراب می شن پس کادر فنی باید آرامش به بازیکنان در زمین منتقل کنه، تیم استقلال لیاقت قهرمانی داره پس با اتحاد هوادارها و کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان به لطف یزدان قهرمان می شیم
  • صادق دهقان IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    وقتی دریک بازی مثل بازی باتراکتوردرجام حذفی داور اعلام زدن دوباره پنالتی کرده،چه لزومی داره بازیکنانی مثل چشمی،محبی وسلمانی برن با بازیکنان حریف درگیربشن؟به شماچه ربطی داره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی