نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هت‌تریک در متوقف کردن تیم محبوب یا نهمین شکست مقابل گل محمدی؟/ مربی که در زمین جواب حرف‌های غیرواقعی را داد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی تارتار در دو بازی گذشته موفق شد ۴ امتیاز از پرسپولیس بگیرد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد و روز جمعه ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم  در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که مهدی تارتار آمارخیلی خوبی در تقابل‌هایش با پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نداشته و امیدوار است این بار بتواند این روند را تغییر دهد.

سرمربی ذوب آهن در ۲۰ تقابل با پرسپولیس، تیم دوران بازیگری‌اش، یازده شکست را تجربه کرده و سه پیروزی و شش تساوی هم نصیبش شده است.

درباره تارتار بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او در ۱۰ تقابل اخیرش با پرسپولیس، ۷ بار شکست خورده است.

تارتار در سابقه تقابل‌هایش با یحیی گل‌محمدی هم آمار خوبی ندارد و با قبول ۸ شکست مقابل سرمربی پرسپولیس، به هیچ مربی‌ای به اندازه یحیی نباخته است.

او به عنوان سرمربی در تیم‌های داماش گیلان، گسترش فولاد تبریز و نفت مسجدسلیمان موفق به شکست تیم محبوبش شده است. آخرین برد او مقابل پرسپولیس به بازی رفت لیگ نوزدهم برمی‌گردد که تیم او موفق شد در تهران و در چارچوب هفته نهم با یک گل پرسپولیسِ گابریل کالدرون را شکست دهد.

ذوب آهن،پارس جنوبی جم، صبا و گهر درود هم تیم‌هایی بوده‌اند که تارتار در آنها هیچوقت مقابل پرسپولیس به پیروزی دست پیدا نکرده است و در بهترین شرایط تساوی عایدش شده است.

مهدی تارتار پیش از این خودش هم اعتراف کرده که می‌داند برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس، باید این تیم را شکست بدهد اما در چند فصل اخیر این اتفاق رخ نداده است. تارتار همین چند ماه قبل در بازی برگشت فصل گذشته  لیگ برتر که نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ داشت، روبروی پرسپولیس قرار گرفت و در یک بازی بسیار خوب موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و سد راه قهرمانی تیم محبوبش شود.

او همچنین در بازی رفت امسال که در هفته اول لیگ برگزار شد، درحالیکه ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد، بازهم موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و دست به کار بزرگی بزند. این دو تساوی درحالی رقم خورد که هواداران استقلال به دلیل پرسپولیسی بودن تارتار معتقد بودند به نوعی او به تیم سابقش راه می‌دهد. حرف‌های دور از واقعیتی که در بازی هم ثابت شد، کاملا غلط است.

تارتار و تیمش در همین دو بازی گذشته مقابل پرسپولیس موفق شدند ، ۴ امتیاز از این تیم بگیرند و به نوعی تارتار در زمین بازی و با نمایش خوب تیمش به همه ثابت کرد که حرف‌هایی که علیه او مطرح شده بود، کذب و خلاف واقعیت بود.

ذوب آهن که تیم جوانی در اختیار دارد و نتایج نسبتا خوبی هم در این فصل گرفته ، درحالی دوباره به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که شاگردان گل محمدی صدرنشین لیگ و مدعی اصلی قهرمانی در این فصل هستند و نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی دارند.

از آنطرف تارتار و تیمش هم به دنبال هت تریک در متوقف کردن پرسپولیس و کسب امتیاز از صدرنشین هستند و باید دید چه اتفاقاتی جمعه در ورزشگاه آزادی رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    هیچکس به اندازه عنایتی به استقلال راه نداد.یعنی فصل قبل هفت مربی استقلالی لیگ برتر در یک برنامه از پیش تایین شده با کمک آجرلو جلوی استقلال کاری کردن که استقلال راحت 6 امتیاز را درو کنه.این بهش میگن تبانی.در ضمن تاتار جلوی قهرمانی پرسپولیس گرفت.
  • یا الله IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    مطهری با تیم فوق العاده اش مخصوصا با دروازه بانی حقیقی ۵ گل از پرسپولیس می خورد یک هفته بعد خدا پرده از تبانی بر می دارد و تیم دسته دومی تا آستانه ی حذف پرسپپولیس پیش می رود
    • سیدمحمـــــــَّد IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      ادب مرد بِه از دولت اوســـت. واقعا زشت وناروا،تهمت زنی و لقب میدهید! ازهمه قشری،مطالب را میخوانند، نه به اسمت، نه به رَســمت ↩☝🏽↪
  • واعظ آشتیانی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    دقیقا بر خلاف بعضی بازیکنان قدیمی کیسه که جلوی کیسه ، وا میدن و آبروی فوتبال را می برند .
  • مد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    پارسان نوددرصدمربیان لیگ کیسه کش بودن وراحت امتیازمیدادن کیسه تاقهرمان شدوگرنه کیسه کجاوقهرمانی کجا.عشقپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی