امیر قلعه نویی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، هنوز فعالیت رسمی خود را در بازار زمستانه آغاز نکرده است.

گل‌گهر سیرجان در فاصله ۴ امتیازی با صدر جدول، کار خود را در نیم‌فصل نخست با ۲۸ امتیاز به پایان برد و شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند بالاتر از تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال در جدول رده‌بندی قرار بگیرند. با وجود برخی نقاط ضعف در ترکیب گل‌گهر، هنوز به صورت رسمی تیم سیرجانی وارد بازار زمستانه نشده و جالب آنکه باشگاه گل‌گهر به شایعات متعدد مطرح شده هم واکنشی نداشته و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند در سکوت کار خود را دنبال کنند.

بلال آرازی و حسین نخودکار ۲ بازیکن جوان گل‌گهر در بازار زمستانه از تیم‌شان جدا شده‌اند و زمزمه‌هایی درباره جدایی احتمالی مهران درخشان‌مهر به گوش می‌رسد اما هنوز خبر رسمی درباره فهرست ورودی گل‌گهر منتشر نشده و گفته می‌شود با توجه به خط دفاعی و خط حمله پرمهره تیم سیرجانی، امیر قلعه‌نویی در بازار زمستانه به دنبال جذب چند هافبک است.

پاتک دوباره به اردوی استقلال؟

امیر قلعه‌نویی در سالیان اخیر همواره مشتری بازیکنانی بوده که در استقلال به آن‌ها فرصت بازی نمی‌رسید یا سابقه بازی در جمع آبی‌پوشان پایتخت را در کارنامه خود دارند و به نوعی می‌توان گفت که او با جذب بازیکنانی مثل محسن فروزان، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی تبریزی و ... در سیرجان، شعبه دوم تیم استقلال را افتتاح کرده است. قلعه‌نویی در بازار زمستانه هم ترک عادت نکرده و گفته می‌شود به دنبال چند بازیکن استقلال است.

عزیزبک آمانوف و امید حامدی‌فر، گزینه‌های مدنظر سرمربی باتجربه گل‌گهر برای تقویت خط هافبک تیم سیرجانی هستند، هر چند که هنوز مذاکرات با آن‌ها آغاز نشده و ریکاردو ساپینتو درباره جدایی حامدی‌فر نظر خود را اعلام نکرده است. به جز این ۲ بازیکن، امیر قلعه‌نویی امیدوار است بعد از تجربه موفق همکاری در استقلال و سپاهان، در گل‌گهر هم شانس همکاری با سجاد شهباززاده را به‌دست بیاورد و با وجود بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، اریک باگناما، کی‌روش استنلی، رضا شکاری و یونس شاکری، سرمربی گل‌گهر نیم‌نگاهی به جذب شهباززاده دارد تا ۳ بازیکن استقلال زیر ذره‌بین قلعه‌نویی باشند.

خواب زمستانی در نقل و انتقالات فوتبال ایران/ پاتک ژنرال استقلال به آبی ها؛ شاید این مهاجم شاکی از استقلال برود!

از هافبک مازاد پرسپولیس تا کاپیتان سپاهان

قلعه‌نویی که تمرکز اصلی خود به روی تقویت خط هافبک تیمش گذاشته، در حال بررسی شرایط سیامک نعمتی است و با توجه به توانایی این بازیکن برای بازی در چند پست مختلف، قلعه‌نویی تمایل دارد که با او در ادامه فصل همکاری داشته باشد. جلال‌الدین علی‌محمدی که در دوره امیر قلعه‌نویی روزهای خوبی را در سپاهان گذراند، در فهرست مازاد ژوزه مورایس قرار گرفته و به دنبال جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهان است و بعید نیست که برای کسب فرصت همکاری با قلعه‌نویی به سیرجان سفر کند و در بازار زمستانه به گل‌گهر بپیوندد.

آیاندا پاتوسی هم بازیکنی است که جایی در تفکرات جواد نکونام ندارد و سرمربی فولاد بی‌میل به فروش هافبک تیمش نیست. گل‌گهر سیرجان در حال حاضر در فهرست خود وسلی گومز، اریک باگناما و کی‌روش استنلی را دارد و امیر قلعه‌نویی تنها حق خرید یک بازیکن آسیایی را دارد و اگر بخواهد بازیکنی مثل پاتوسی را جذب کند، باید یکی از ۳ بازیکن خارجی تیمش را از فهرست گل‌گهر خارج کند که بعید به نظر می‌رسد و احتمالاً سرمربی باتجربه گل‌گهر، از میان آمانوف و پاتوسی به سراغ جذب هافبک ازبک می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا JP ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    این قلعه نوعی دیگه مربی نمیشه ، ده سال است با بازیکنان از رده خارج می خواد قهرمان بشه به
    • امیر علی US ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      اتفاقا هر بازیکنی که در استقلال داشت از بین میرفت برد تیم خودش احیاء اش کرد اما آمانوف بازیکنی خوبی این پینتو نمیدونم چه لجبازی با آمانوف داره وقتی تیم نیاز به هافبک بازیساز داره نمیارش تو بازی
  • رضا JP ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    این قلعه نوعی دیگه مربی نمیشه ، ده سال است با بازیکنان از رده خارج می خواد قهرمان بشه به

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی