فتح‌الله‌زاده دنبال شماره تلفن لژیونر پرسپولیسی/ دلخوری از درویش، سرخپوش سابق را استقلالی می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تلفن علی علیپور را از نزدیکان او گرفته تا به هر شکل ممکن این لژیونر پرسپولیسی را آبی‌پوش کند!

 استقلال اگر چه این فصل مهاجمان زیادی را در اختیار دارد اما آمار گلزنی این بازیکنان چندان رضایت‌بخش نبوده است و همین موضوع باعث شده تا کادرفنی و مدیران این باشگاه به فکر خرید یک مهاجم ششدانگ و گلزن بیفتند.

یکی از این مهاجمان علی علیپور است که در آخرین دیدار تیمش برابر ویتوریا گیمارش دو گل زد که یکی از این دو گل از سوی VAR مردود اعلام شد. با این وجود لژیونر ایرانی ژیل ویسنته یک گل در دقیقه ۴۰ این دیدار زد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در برتری مقابل حریف بود.

در خبرها آمده بود که رضا درویش مدیرعامل باشگاه برای جلب هر یک از گزینه‌های مورد نظر سرمربی تیم از بین بازیکنان داخلی اعلام آمادگی کرده است اما منابع ارزی لازم برای خرید گزینه‌های احتمالی را ندارد.

از این رو اگر یحیی تصمیم به بازگرداندن بازیکنانی همچون شهاب زاهدی یا علی علیپور به پرسپولیس را داشته باشد آن‌ها باید برای دریافت رضایت‌نامه باشگاهی خود اقدام کنند در غیر این صورت باشگاه توان جذب آن‌ها را در این مقطع از فصل نخواهد داشت.

انتشار این خبر به علاوه عدم پرداخت طلب حدود یک میلیارد تومانی علی علیپور از سوی باشگاه پرسپولیس باعث شده این مهاجم از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دلخور شود.

از طرفی علی فتح‌الله‌زاده که متخصص ترکاندن بمب در فصل نقل و انتقالات و خریدهای پرسروصداست بدش نمی‌آید از این فرصت بادآورده (!) استفاده کرده و با یک تیر دو نشان بزند؛ خط حمله استقلال را تقویت کرده و یک پرسپولیسی را آبی‌پوش کند! بر همین اساس مدیرعامل استقلال دست به کار شده تا مهاجمی که ۷۵ گل برای پرسپولیس زده را با گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه ژیل ویسنته، آبی‌پوش کند.

علی فتح‌الله‌زاده حتی به نزدیکان علی علیپور این اطمینان را داده که حاضر است برای خرید و دریافت رضایتنامه این مهاجم شناخته‌شده حتی تا پرتغال هم سفر کند!

این در حالی است که پرسپولیس نیز به‌شدت با کمبود مهاجم گلزن روبروست و هفته‌هاست دنبال جانشین برای یورگن لوکادیا می‌گردد اما هنوز نتوانسته است بازیکن مناسبی پیدا کند. با این وجود غیرمستقیم به علی علیپور پیغام رسانده‌اند که اگر دنبال بازگشت به پرسپولیس است باید خودش رضایتنامه‌اش را از ژیل ویسنته بگیرد!

در همین ارتباط: پرسپولیس به من رسماً پیشنهاد داد/ مربی تیم از طرف گل محمدی با من تماس گرفته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شاهین IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    من هیچ وقت ندانستم استقلال این همه پول را از کجا می اورد. تیم اقلیت با بودجه اکثریت.. نقش اون اقازاده در این پول ها چیست.
    • کامیار IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      علی علی پور غیر ممکن غیر ممکن بخواد استقلال بازی کن اینم شوآف جدید حاجی شوالیه حاجی خواهشاً بیا برو این بدهی میلیچ استرا رو بده پنجره باز شه ما علی پور نخواستیم
  • احمدرضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    پز عالی،جیب خالی و بدهی های کلان،گرانقیمت ترین تیم لیگ،به حاجی فتل بگید من شماره علیپور را دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی