نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سرنا ویلیامز
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریچارد ویلیامز مصاحبه‌ای با نشریه «سان» انجام داد و درباره تصمیم دخترش برای بازنشستگی صحبت کرد.

کینگ ریچارد، مربی سابق تنیس، برای همیشه به عنوان پدر دو تنیس‌باز برتر تمام تاریخ در یادها باقی خواهد ماند. دخترانش ونوس و سرنا برای دهه‌ها بر صحنه این ورزش پادشاهی می‌کردند و سرنا سرانجام در سال ۲۰۲۲ با میادین خداحافظی کرد.

مدت‌ها بود که ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا، دیگر مربیگری آنها را بر عهده نداشت زیرا با بیماری دست به گریبان بود. در سال ۲۰۲۱ فیلمی از زندگی او ساخته شد به نام «کینگ ریچارد» و بازیگر مشهور هالیوودی «ویل اسمیت» نقش پدر دو تن از مشهورترین زنان تنیسور تاریخ را بازی کرد.

کینگ ریچارد از سرنا درخواست کرد که قبل از بازنشستگی چند بار دیگر هم در صحنه رقابت تنیس حاضر شود، اما دختر نپذیرفت. سرنا در مورد اینکه چقدر تصمیم به خداحافظی با تنیس برایش دشوار بوده صحبت کرد، و گفت که تصمیم گرفت تا خانواده را در اولویت قرار بدهد. او دختری به نام «المپیا» دارد که بزرگترین الهام و امید او در زندگی است.

کینگ ریچارد به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه «سان» انجام داد و از ناگفته‌ها صحبت کرد. او همچنین از نوه خود حرف زد و گفت که به او افتخار می‌کند. ریچارد تلاش زیادی برای برگرداندن سرنا به تنیس کرد اما موفق نشد او را متقاعد کند. خیلی‌ها در آرزوی پیدا کردن فرصتی برای متقاعد کردن سرنا به برگشتن به میادین بودند اما چیزهای دیگری در زندگی سرنا وجود دارد که از تنیس برایش مهم‌تر هستند.

کینگ ریچارد گفت: «از سرنا خواستم که حداقل در چند تورنمنت دیگر بازی کند، او گفت نه ادامه نخواهم داد. شاید حدود شش هفته یا دو ماه پیش از او خواستم. اما او کارهای دیگری هم دارد و بسیار در آنها موفق است. فرزندش «المپیا» فوق‌العاده است. او از همین سن پایین انگلیسی و فرانسه را به خوبی صحبت می‌کند. این بچه واقعاً باهوش است. به سرنا گفتم چرا بازی نمی‌کنی؟ او گفت فکر می‌کردم می‌توانم برنده شوم، اما دیگر نمی‌توانم این کار را انجام بدهم. آره دیگر این کار را ادامه نخواهم داد.»

درباره فیلم «کینگ ریچارد» بخوانید: نقش پررنگ ویلیامزِ پدر در موفقیت‌های ونوس و سرنا/ پادشاه ریچارد، مایکل جردن، ویل اسمیت، نژادپرستی و اسکار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی