کورس جالب مربیان استقلال با هم/ ۶ بار محرومیت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کادر فنی استقلال در محرومیت رقابت جالبی با یکدیگر دارند و با اینکه ۱۶ هفته از رقابتهای لیگ برتر می گذرد ، تعداد محرومیت مربیان این تیم جالب توجه است. 

استقلال روز پنج‌شنبه در حالی از ملوان بندر انزلی میزبانی خواهد کرد که یکی از مربیان خود را روی نیمکت نخواهد داشت.

بهزاد غلامپور در جریان مسابقه با سپاهان از حسن اکرمی قاضی میدان کارت قرمز گرفت و حالا نمی‌تواند آبی‌پوشان را در بازی با ملوان که به میزبانی استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود همراهی کند.

غلامپور در این فصل همراه با ریکارد و ساپینتو جزو نفراتی بوده که بیشترین دفعات محرومیت را در استقلال داشته است. او همچنین یک جلسه هم محرومیت تعلیقی دارد که اگر تا پایان فصل دوباره توسط کمیته انضباطی محروم شود به صورت اتوماتیک جنبه اجرایی پیدا می کن‌.

ساپینتو در فصل جاری ۴ دیدار را به دلیل محرومیت از روی سکو نظاره‌گر بازی شاگردانش بود و این دومین جلسه محرومیت غلامپور است که در نوع خود جالب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۵و۶ IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    اینا با ۶ خاطرات جالبی دارن دوسش دارن
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    استقلال عوض کیفیت خودشوخوب کنه فقط بلت اعتراض کنه چرانمیفهم مربیای استقلال داوریک فصل میتونه به نفع استقلال همش پنالتی بگیره اگه بازم به خوادبرای استقلال علکی پنالتی بگیرمثل فصل قبل تابلومیشه چراغلامپورنمی فهمه بازی باتراکتر۲تاپنالتی علکی گرفت همه فهمیدن درحالیکه بایدقائدی اخراج میشودنه پنالتی میگرفت حالابایدبازی کنیدنه اینکه دنبال پنالتی باشیدکه باپنالتی مساوی یابرنده بشیدفصل قبل داورهاچندبارپنالتی علکی نیمه دوم براتون گرفت ازباخت فرارکردیدیامساوی برنده شدیدبازم جواب ندادبااین همه کمک وامتیازمعشیتی بازم کم مونده بودجام بدیدتااینکه سازمان لیگ دست به کارشدوبامیزبانیتون تماشاگرراه دادوبامیهمانیتون بدون تماشاگرشدتاجلوافتادیدولی دیگه این فصل که نمیشه اونوقت میفهمندوجام فصل قبل راهم ازتون میگیرن پس جای اینکه داورکمکتون کنه کیفیت بازیکناتونوبالاببریدتامحروم نشیدبیچاره هوادارهای سادتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی