نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حاشیه‌های جالب برای گل ۳ امتیازی پرسپولیس به ذوب آهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با گل کاپیتانش موفق شد به ۳ امتیاز دیدار با ذوب آهن برسد.

پرسپولیس که در این فصل عزمش را برای قهرمانی در لیگ جزم کرده، در یک بازی سخت مقابل تیم خوب ذوب آهن به برتری رسید و با تک گل کاپیتانش موفق شد به ۳ امتیاز باارزش این دیدار خانگی برسد. تک‌گل پرسپولیس روی ارسال دقیق سروش رفیعی از روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر دقیق امید عالیشاه به‌دست آمد. گلی که پرسپولیس به ثمر رساند اما یک نکته جالب و قابل توجه داشت.

بعد از این‌که داور مسابقه خطا روی محمد عمری را اعلام کرد، امید عالیشاه پشت ضربه قرار گرفت تا توپ را روی دروازه ارسال کند. در همین لحظه تابلوی تعویض بالا رفت و سروش رفیعی به جای وحدت هنانوف وارد بازی شد.

سروش به محض ورود به بازی با سرعت به سمت محل خطا رفت تا به جای عالیشاه خودش ضربه را بزند. امید هم بعد از این‌که رفیعی پشت توپ قرار گرفت، به داخل محوطه جریمه رفت تا بتواند از فرصت احتمالی استفاده کند. شماره هفت قرمزها در اولین لمس توپش موفق شد یک پاس گل تماشایی به عالیشاه بدهد که قرار بود خودش ابتدا ضربه ایستگاهی را بزند و نقش پاسور را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    قبلی بیاد تو زمین هم مربی خارجی پرسپولیس به چیزایی بهش گفت کاری ندارم عالی شاااااه نصف صد مدافع رو داشت ولی پرشی کرد که از مدافع بالاتر ضربه رو زد دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی