نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش باشگاه استقلال به حضور ستاره پرسپولیس در استقلال/ اول از همه باید پنجره را باز کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از خروج نام سیامک نعمتی از فهرست بازیکنان تیم پرسپولیس، اسامی تیم‌های مختلفی در ارتباط با مقصد بعدی این بازیکن مطرح شده که رقیب پرسپولیس هم یکی از آن‌ها بود.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در صحبتی که با خبرورزشی داشت، در ارتباط با ماجرای مطرح شدن نام سیامک نعمتی حول و حوش باشگاه استقلال اظهار داشت: تیم استقلال در پستِ این بازیکن بازیکنانی مثل صالح حردانی و کوین یامگا را در اختیار دارد و هر فردی که از شرایط خوب استقلال در این پست اطلاع کافی داشته باشد می‌داند باشگاه ما در این پست نیازی به بازیکن ندارد؛ شاید این اخبار به نوعی بازارگرمی کردن برای نفراتی باشد که در این روزها دنبال تیم می‌گردند.

وی افزود: با کمال احترام به اسامی بازیکنانی که این روزها اسامی‌شان در ارتباط با حضور در تیم استقلال مطرح می‌شود، باید بگویم هر بازیکنی مورد نظر ما باشد از طریق کانال رسمی باشگاه اعلام می‌شود اما در ارتباط با اسم‌هایی که به تازگی پیرامون استقلال مطرح شده برنامه‌ای نداریم و از آن مهمتر ما فعلا مترصد باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی هستیم.

یامگا - حردانی - رضایی

این عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: پیش از هر موضوعی ما باید بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم که به همین دلیل قرار است مدیرعامل باشگاه فردا عازم امارات شود تا در دیدار با طلبکاران استقلال که پنجره نقل و انتقالاتی تیم را بسته‌اند با آن‌ها به مذاکره بپردازد و این مشکل را ظرف روزهای آینده برطرف کند.

کریمی تاکید کرد: تمام تلاش کادر مدیریتی در این راستا است که بتوانیم تا پیش از پایان هفته و موعد قانونی تمام شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی این پنجره را باز کنیم. البته این نوید را به هواداران باشگاه‌مان می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را در این مسیر به کار خواهیم بست. ضمناً به لحاظ مالی هم مشکلی برای پرداخت پول طلبکاران نداریم فقط باید امیدوار باشیم مراحل اداری و جابه‌جایی پول به سرعت انجام شود.

شایان ذکر است گابریله پین و هروویه میلیچ اعضای خارجی تیم استقلال در فصل‌های پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتشان با شکایت به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را بسته‌اند. ضمن این‌که فصل نقل و انتقالاتی در ساعت ۲۴ روز ششم بهمن ماه، پنج‌شنبه‌شب هفته جاری به پایان می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عبدو قاتل تختی GB ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    جان مادرتون دست از خرید ستاره گرفتن و بمب ترکوندن بردارید..فقط ۴ تا بازیکن بی نام و نشون با تعصب و غیرت جذب کنید..
  • فشفشه هم نیست .... IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    سیامک نعمتی شن ریزه بیابانهای مریخ هم نیست چه برسه به ستاره ، استقلال هافبکی میخواد مثل مجتبی جباری اگر نه فرقی بین او و سعید مهری نیست ضمن اینکه آمانوف خیلی بهتر از نعمتی هست لطفا و خواهشا آقای فتح الله زاده به این راهی که مطمئنا رسانه های لنگپوش تهران با عنوان واهی بمب منجر کردن برایش باز میکنند قدم نگذارد
  • هوادار استقلال IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    نمیدانم چرا هروقت این فتعل خالی می‌بندد حالت تهوع میگیرم وفوری می‌دوم سمت دستشوی
  • عقاب تیز بین IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    سیامک اگه ۱۰ فصل هم بدون تیم بمونه هرگز ،هرگز پاشو تو تیم پر حاشیه ای کیسه نمیذاره .تا وقتی مسی و امپامه و ..‌‌. هستند چرا گزینه های داخلی آقای فتعلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی