واکنش جالب ساپینتو به کم‌کاری بازیکنان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال اعتقاد دارد برخی از بازیکنان در تیمش بی‌مسئولیت هستند نه کم کار.

بالا رفتن اشتباهات فردی در استقلال همراه با نتایج اخیر این تیم سبب شده تا شائبه کم‌کاری برخی از بازیکنان این تیم پیش بیاید تا حتی این مسئله به گوش سرمربی استقلال هم برسد که برخی از بازیکنان این تیم ممکن است در زمین برای این تیم کم‌کاری کنند.

با همه این‌ها سرمربی استقلال هیچ اعتقادی به کم‌کاری برخی از بازیکنان تیم خود ندارد. او در واکنش به این مسئله اعلام کرده که من اصلا اعتقادی به کم‌کاری بازیکنان تیمم ندارم و به نظرم اگر بازیکنی اشتباه می‌کند، یا خوب بازی نمی‌کند این بی مسئولیتی او در برابر وظیفه‌ای است که باید انجام دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عمو ساپی شیر دل IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    دقیقا عمو ساپی درست میگه این درد البته فقط مربوط به فوتبالمون نیست در خیلی از شئونات زندگیمون مسئولیت پذیر نیستیم ، به کار جمعی اعتقادی نداریم ، برای منافع جمعی همکاری و تلاش نمی کنیم و برخی اوقات بی محابا خودخواه هستیم ، حقیقتا احترام همدیگه رو نگه نمیداریم اما بسیار زیاد بهم تعارف میکنیم ! به آدمی یا جایی که برامون کار و درآمد و سرپناه و ...... رسونده به راحتی پشت میکنیم و دنبال منافع شخصی خودمون میریم وقتی می بینیم چشم و دل میلیونها نفر به ماست بجای اینکه از جان و دل مایه بذاریم سبکسری میکنیم و ...........
  • خسرو IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    البته این دو عبارت دراصل یکی هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی