نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
۰ |
۰
اریک تن هاخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی یونایتد از اینکه تیمش با اشتباهات فردی مقابل آرسنال شکست خورد، عصبانی بود.

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست مقابل آرسنال اعتقاد داشت هر سه گلی که دریافت کردند، حاصل اشتباهاتی بود که شاگردانش مرتکب شدند.

یونایتد در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۲ مغلوب آرسنال شد. این دیدار در حالی که می‌رفت با تساوی ۲-۲ به پایان برسد، با گل دقیقه نود ادی انکیتا به سود میزبان به پایان رسید تا شاگردان اریک تن‌هاخ دست خالی از زمین خارج شوند.

تن‌هاخ با اشاره به کیفیت بالای بازی گفت: بازی فوق‌العاده‌ای بود؛ سرعت زیادی داشت و تماشاگران برنده واقعی آن هستند. هر دو تیم خوب بازی کردند ولی قطعا شکست در دقایق پایانی ناراحت‌کننده است. همه گل‌های بازی روی اشتباهاتی بود که به وجود آمد، در غیر این صورت گلی شاهد نبودیم.

او ادامه داد: حتی هفته گذشته شکست دادن ما در چنین شرایطی بسیار سخت بود، اما امروز این‌طور نبودیم. می‌توانستیم از هر سه گل جلوگیری کنیم.

سرمربی یونایتد در مورد سبک بازی تیم حریف گفت: آن‌ها در بازی با توپ بسیار خوب هستند اما ما هم تیم دفاعی خوبی هستیم. موقعیت‌های زیادی وجود نداشت ولی ما اشتباهاتی مرتکب شدیم که نباید می‌شدیم. نتیجه این بازی با جزئیات کوچک تعیین شد که قبول آن خیلی سخت است. ولی باید از این اشتباهات درس بگیریم. اگر می‌خواهیم به قهرمانی برسیم باید ذهنیت خودمان را عوض کنیم و چنین اشتباهاتی را انجام ندهیم. البته ذهنیت بازیکنان نسبت به چند ماه قبل عوض شده اما برای این‌که بالای جدول بمانیم باید باز هم ذهنیت متفاوتی نسبت به آن‌چه امشب نشان دادیم، داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی