سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱
۲ |
۰
آلرژی سرمربی پرتغالی به پیراهن شماره ۷ استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو شماره ۷ استقلال را از این تیم اخراج کرد و حالا کسی تا پایان فصل نمی‌تواند پیراهن معروف فرهاد مجیدی را بپوشد!

سیاوش یزدانی در فصل جاری، شماره ۷ را انتخاب کرد که معمولا مدافعان نمی‌پوشند اما او به دلیل علاقه فراوان به فرهاد مجیدی این شماره را برگزید.

یزدانی در دوران حضورش در استقلال همراه با فرهاد مجیدی، جزو بازیکنان مورداعتماد و محبوب سرمربی جوان استقلال بود. او پیش از انتخاب شماره ۷ استقلال در صحبتی که با فرهاد مجیدی داشته از او رخصت گرفته و به همین خاطر با قرار دادن آدرس صفحه سرمربی محبوب خودش از این طریق نیز ارادتش به مربی محبوب استقلالی‌ها را اعلام کرد.

به یاد داریم فرهاد مجیدی در نشست‌های خبری زمستان سال گذشته قبل و بعد از جدایی دو بازیکن سرباز استقلال (مرادمند و یزدانی) تا چه اندازه از آن‌ها حمایت کرد و گفت تا جایی که بتواند نمی‌گذارد این اتفاق بیفتد اما در نهایت زور فرهاد مجیدی به سازمان نظام وظیفه و فدراسیون نرسید.

شنیدیم ساپینتو  دل خوشی از سیاوش یزدانی، پیراهن شماره ۷ و... نداشته و حالا خیالش راحت شده که کسی دیگر نمی‌تواند این شماره را در استقلال بر تن کند. سرمربی پرتغالی حاضر نشده به وساطت‌ها بابت بازگشت سیاوش یزدانی پاسخ مثبت دهد و اعلام کرده نظرش بر نخواهد گشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بی طرف IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    ساپی جون بذار بیاد پیراهنشو عوض کن این دوکی واسه اصفهانیا خوش یمن بوده و هست چیکار داری بچه را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی