نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دیدگاه هیئت رئیسه در مورد یک مربی اسمی؛ تیم ملی برای او زود است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یکی دو ماه اخیر بارها و بارها گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شدند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ بارها و بارها گفت گزینه‌های داخلی هم برای هدایت تیم ملی شایسته هستند. او به نیکی از جواد نکونام حرف زد و فرهاد مجیدی را هم از گزینه‌های شایسته برای هدایت تیم ملی دانست.

از سوی دیگر، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در مورد دخالت در انتخاب سرمربی تیم ملی این‌گونه توضیح داد: به هیچ عنوان این‌گونه نیست. ما یک‌سری وظایف نظارتی طبق قانون داریم. من چیز خاصی نگفته بودم که بگویند دخالت می‌کنیم. در برنامه تلویزیونی که شرکت کرده بودم گفتم یک خبر ناموثق به دست ما رسیده که تأیید نمی‌کنیم. این خبر حاکی از آن بود که بخواهند سرمربی ایرانی انتخاب کنند که آن فرد سرمربی یکی از تیم‌های باشگاهی است و اگر بخواهند او را به تیم ملی بیاورند، نمی‌توانند و باید تا پایان فصل طول بکشد. بر همین اساس می‌خواهند تا پایان فصل یک مربی موقت بگذارند. ما نیز گفتیم این‌که یک مربی موقت باشد و در پایان فصل دوباره مربی را عوض کنیم و فرد دیگری را بیاوریم، مصلحت نیست. در واقع ما این مسئله را نپسندیدیم. نه این‌که چنین موضوعی را به ما گفته باشند، بلکه گفتم یکسری اخبار غیرموثق و شبیه شایعه به من رسیده بود که خوشخبتانه صحت نداشت.

از صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان پیداست فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی با یک مربی لیگ برتری به توافق رسیده. جست‌وجوها در این باره ما را به این نتیجه رساند که اعضای هیئت رئیسه بر این باورند فرهاد مجیدی با قهرمانی استقلال در فصل گذشته لیگ برتر نشان داده مربی شایسته‌ای است، اما فاقد تجربه بین‌المللی بوده و تیم ملی برای او زود است و بهتر این‌که فدراسیون فوتبال فرصت‌سوزی و مربی‌سوزی نکند؛ اتفاقی که در گذشته با انتخاب زودهنگام امیر قلعه‌نویی و علی دایی رخ داد.

گفته می‌شود مربی باشگاهی مدنظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی، جواد نکونام است که به دلیل حضور  فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌خواهد در این برهه از زمان تیم باشگاهی‌اش را رها کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تت IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    مربی اوردن اینقدر سخته؟
  • Amir IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    فقط خود کیروش بهترین گزینس تو شرایط فعلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی