خبرورزشی‌گردی| فیروز کریمی: عابدینی فقط سیگار می‌کشید و دروغ می‌گفت/ دستیارانم بیشتر از او فوتبال می‌فهمیدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم داماش گیلان اعتقاد داشت اجازه دخالت در امور فنی را به هیچ کسی حتی مهندس عابدینی هم نمی‌دهم.

۱۲ سال قبل و در اوایل ماه تیر ماه وقتی فیروز کریمی سرمربی وقت  داماش گیلان با امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه زاویه پیدا کرد و علیه یکدیگر گارد گرفتند و مصاحبه کردند. امیر عابدینی در مصاحبه ای  گفته بود؛ کریمی نمیخواست و نگذاشت داماش بطور مستقیم به لیگ برتر صعود کند و فیروز کریمی نیز علاوه بر پاسخ به این اتهام کلی، در مورد مهمترین قسمت های آن جزئیات نیز، واکنش نشان داده و مقاله ای را برای خبرگزاری ها فرستاده بود.

کریمی در این مورد تاکید داشت: توسط برخی از دوستان از اظهارات عابدینی مطلع شدم اول تعجب کردم ولی بعد برایم طبیعی شد چون او را می‌شناختم و چنین کاری از او بعید نبود. من از همان نخستین برخورد متوجه ضعف عابدینی شدم و ایرادش را گوشزد کردم ولی درست نشد چرا که خصلت ذاتی است و نتوانستم کمکش کنم.

وی افزود: عابدینی  به خاطر ترس ذاتی اش وادار به دروغگویی می‌شود. برای توجیه کارش دروغ می‌گوید و برای اثبات دروغ اولی، دومی را می‌گوید و الی آخر. عابدینی اصل را کتمان کرده و برای فرار از حل مسئله، صورت را پاک می‌کند. اصل اختلاف ما از ۶ هفته قبل شروع شد و هیچ ربطی به این چیزهایی که او می‌گوید ندارد.

کریمی  در ادامه توضیح داد: در یک جلسه مالک باشگاه داماش پاداشی را تعیین کرد و همه چیز را به من واگذار کرد من هم مثل همه انتظار داشتم عابدینی شجاعانه در حضور همان جمع به این تصمیم اعتراض کند ولی فقط چند نخ سیگار پشت سرهم کشید. از جلسه که بیرون اومدیم من به عابدینی  گفتم همه چیز با شماست و قصد دخالت در کار شما ندارم. تشکر کرد ولی حکم اخراج من همان لحظه صادر شد. رفتار عابدینی از همان روز عوض شد.

مربی پیشین داماش در بخشی پایانی گفت: آقای مهندس حالا ثابت شد من حق داشتم به شما اجازه دخالت در امور فنی را ندهم. پس  به مسئولان سازمان تربیت بدنی هم حق بده  که نگذاشتند برنامه‌های مدیریتی شما در فدراسیون فوتبال اجرا شود.

حرف های فیروز کریمی را در تاریخ ۹ تیر سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی می‌خوانید.

خبرورزشی‌گردی| فیروز کریمی: عابدینی فقط سیگار می کشید و دروغ می گفت/ دستیارانم بیشتر از او فوتبال می فهمیدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    خوب نیست در این بخش بیای اختلاف دو نفر رو که ممکنه کسی یادش نباشه دوباره یادآوری کنی از آن روزهای با محبت بنویس
  • محمدجان IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    چقدربی سلیقه هستید؟!
  • کامبیز IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    سلام.به نظر من.چیزی‌که‌باعث متمایز بودن ایشان از دیگر افراد شده. رک‌گویی‌وحقیقت‌گویی است.وبرای این خصلت تاوان بسیار ی پرداخته.فوتبال درکشور ما تعریف خاص خودش را داره. راستی چرا وچقدر میخواهند برای حمایت تیمهای محبوب از بیت المال خرج کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی