نجات لژیونر از اروپا؛ عملیات غیرممکن فتح‌الله‌زاده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوچ به قاره سبز و بازی در اروپا همیشه هم برای فوتبالیست‌های ایرانی خوش یمن و موفقیت آمیز نبوده است.

به تازگی سایت Het Laatste Nieuws نوشته که حسین‌زاده به‌ خاطر دقایق کمی که برای بازی کردن پیدا می‌کند، با شرایط دشواری روبروست. باشگاه قبلی او یعنی استقلال ایران و نیز الاتحاد کلبای امارات در حال بررسی وضعیت حسین‌زاده هستند تا این بازیکن را به‌ صورت قرضی به خدمت بگیرند.

در همین راستا شنیدیم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به رغم مشکلات مالی این باشگاه به دنبال راهی برای نجات پدیده فصل گذشته لیگ برتر از لیگ بلژیک است اما این نقل و انتقال بسیار سخت است.

حسین زاده یکی از ستاره‌های تأثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود که نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت اما  پس از پایان لیگ بیست و دوم به شارلوآ بلژیک پیوست اما نتوانست آنچنان که باید و شاید در این تیم انتظارات را برآورده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایمانم IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    هوایی کردن بازیکنه خوبی که با رفتن به اروپا تصمیم درستی گرفته اشتباهه،باید بمونن و برای پیشرفت بجنگن و به تیمای بهتری برن،من بعنوان یه پرسپولیسی با اینکه تیم مشکل مهاجم داره ولی خوشحالم که علیپور برنگشت چون مطمئنم میتونه اونجا به حقش برسه از طرفی اگه این فصل برگشته بود هیچوقت فرصت به کسی مثل عمری نمیرسید تا اینجوری خودشو نشون بده
  • مهدی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    اگه حسین زاده برگرده استقلال،براهمیشه فوتبال ایران میزارم کناردیگه نگاه نمیکنم،مگه میشه بازیکنی که یک سال به پاش وایسادیم وکلی حرص خوردیم ولی دم نزدیم تامثل قایدی بشه،بعدبااولین پیشنهادول کردورفت پولی هم به باشگاه نرسید،بعدحالابخادباپررویی برگرده بایدقیداین باشگاه رازد!!
  • پارسا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    اگربیاداستقلال عالی میشه
    • فقط اس اس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      بازیکن بدرد خوری نیست پارسال اخرای فصل دو تا گل شانسی زد
    • فقط اس اس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      بازیکن بدرد خوری نیست پارسال اخرای فصل دو تا گل شانسی زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی