نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اولتیماتوم رونالدو به مدیربرنامه سرشناس/ من را به بایرن مونیخ یا چلسی بفرست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اسپانیایی جزئیاتی دقیق از دلایل جدایی کریستیانو رونالدو از مدیر برنامه‌های قبلی خود ارائه کرده است.

کریستیانو رونالدو به مدیر برنامه سابق و سرشناس خود ژرژ مندس اولتیماتوم داده بود که در صورت جدایی از منچستریونایتد باید به یکی از دو تیم چلسی یا بایرن مونیخ برود.

اوضاع برای فوق ستاره پرتغالی در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد خوب پیش نرفت و او تصمیم گرفت در تابستان ۲۰۲۲ به کار خود در اولدترافورد پایان دهد و به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

تماسهایی با بایرن مونیخ و چلسی برقرار شد اما هیچ قراردادی امضا نشد و رونالدو در نهایت در ماه نوامبر با یک مصاحبه جنجالی عله منچستریونایتد با این تیم قطع همکاری کرد.

اتفاق مهمتر اما این بود که رونالدو با ژرژ مندس، که به یکی از سوپر ایجنت‌ها در فوتبال جهان معروف است و در طول دوران فعالیت کریستیانو مدیربرنامه‌های او بوده نیز قطع همکاری کرد.

روزنامه اسپانیایی ال موندو در گزارشی نوشته که ارتباط حرفه ای این دو نفر وقتی به مشکل خورد که مندس نتوانست انتفالی را که رونالدو انتظارش را داشت رقم بزند و برخی تصمیمات رونالدو را نیز زیر سوال برده بود از جمله تصمیم او مبنی بر ترک رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۱۸.

تاد بولی مالک باشگاه چلسی در ابتدای حضورش در این تیم از علاقه خود به جذب رونالدو خبر داد اما توماس توخل سرمربی وقت آبی‌های لندنی با این تصمیم مخالفت کرد. از سوی دیگر اولیور کان مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ نیز در همان زمان اعلام کرد که قهرمان بوندس لیگا مخالف تصمیمی است  که با فلسفه این باشگاه در تضاد باشد.

در نهایت کار به جایی رسید که رونالدو با جدایی از مدیربرنامه و دوست سالهای قبل خود، به طور کلی قید حضور در فوتبال اروپا را نیز زد و دوست صمیمی او ریکی رگوفه شرایط انتقال او به عربستان را فراهم  کرد. حالا رونالدو با قراردادی که مبلغ ۱۷۷ میلیون یورو برای او در آمد را به همراه دارد در النصر عربستان بازی می‌کند و به اینکه تبدیل به پردرآمدترین فوتبالیست جهان شده راضی است.

این مطلب را هم بخوانید: کریستیانو رونالدو؛ نمادی از حرص و آز انسانی/ عشق همیشگی به شهرت و پول!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    مگه الان جای بدی اومده؟؟؟ پول مفت که میگیره عکس سلفی هم که پشت سر هم فضای مجازیش هم که حسابی رو به راهه گل هم که همچنان نمیزنه فشار لیگ های معتبر هم که روش نیست چی از این بهتر؟؟؟ یعنی، . . . هیچ خفتی برای او بالاتر از این نبود
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    یعنی همون جورجینا هم منتظره به اندازه کافی ازین بکنه ولش کنه تا اون موقع حرفایی که این دلش میخاد بشنوه بهش میزنه
  • کوهمره جروق IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    خوب معلومه که سخته.اصلا نشد هست.مثل این هست سیب گندیده به عنوان سیب درجه یک بخوای صادر کنی به حوزه خلیج فارس.
  • مهدی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    رونالدو فقط مریخی
  • سیدامین،خراسان شمالی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    کریس عشقه دوست دارم از نزدیک ببینمش
    • مجید IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      بخدا بخاطر کشورم من آرزوم این هسته که علی دایی را ببینم
  • کر بختیاری IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    فرق لیونل مسی با رونالدو همینه دیگه ...مسی همه جا اعتبار داره
  • علیرضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    آقایی که میگه سیب گندیده فلان از این حرفا چی میگی طرف بدون پارتی یه بچه فقیر با کوشش تلاش بدون پارتی دیگه قیچی که یوو زد تو نردبون بزاری تا سرت گیج میره یا پرش شگفت انگیز گلی که برای یوو زد اینا همش چاخان بود آقا گل جهانه چاخانه بخدا حقش یه قهرمانی ملی جام جهانی هست مسی از بارسا جدا شده تو پاریس چیکار میکنه فشاری روش نیاوردن امسال اصلا ضایع آرژانتین قهرمان کردن از ابا عربی روش انداختن معلوم بود از اینکه لباس یع کشور کلی جمعیت پرچم لوگو یه سرزمین پهناور مثل مکزیک لگد مال کرد محروم نشد معلوم بود آنوقت عیسی ال کثیر تو اوج گلزنی تو آسیا بخاطره شادی گل محروم جالبه تو صنعت نفت که رنگ آسیا ندید گل میزد همین خوشحالی می‌کرد عکس شادی گل فیلم تو صنعت نفت بردن فیفا افی سی باز محروم کردن اونم ۶ماه مسی لگد کرد دروازه بان آرژانتین که کلن حالت روانی داره منو یاد کشتی کج کارا آمریکایی مینداخت حالت ۹۰ تخته کم دارن دستکش طلا گرفت حرکت زشت جام کلن هدیه کردن بازی با فرانسه دشام گفت امشب حتی فرانسه طرف مسی هستن خدایی دمبله خطا کرد رونالدو جایی رفته که عربستان قهرمان پلاستیکی بازی اول گلوله کرد همین بسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی